Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2025, 07:44   #41
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
December 2003. Een brand in de distilleerkolommen van de half afgebroken Cokesfabriek Marly in Nederoverheembeek was geen probleem voor de volksgezondheid.
Tot de wind draaide, de rook over Brussel walmde, en er klachten kwamen uit het Ruhrgebied "Jullie rommel overschrijd onze lokale normen"....

Da's niet alleen in Antwerpen hoor. Vilvoorde kent er ook wat van.
Toen er bankjes en tafels bij het kanaal gezet werden, waren die snel stortplaatsen van pizzadozen, fastfood papieren zakken, bekertjes, N2O flessen enzoverer.
Het plaatsen van vuilbakken hielp niet veel, integendeel, zo'n vuilbak lijkt eerder op een baken "publieke stortplaats", waarbij het niet ongebruikelijk is om er bankstellen en dergelijke te zien staan.
Het is tijd om de waarheid onder ogen te komen, maar de waarheid is een trigger die vele geesten doet ontsporen.
Het wordt ons van kinds af wijsgemaakt en iets afleren is altijd moeilijker dan iets aanleren.

Maar ik verdoe mijn tijd er niet meer aan, complete segregatie. Ik word fysiek misselijk van omgang met mensen die die blaaskes van de politiek allemaal geloven en nog zieker als ze u daarmee "willen helpen." brrrr

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be