![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat betekent dat?
Zijn het nu gemene moordenaars, of arme dutskes die al gans hun leven gediscrimineerd werden?
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen, gewoon stillekes aan het Russische front in Oekraïne droppen.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou ook interessant zijn te weten wat het slachtoffer gezegd of gedaan heeft dat hen razend maakte. Ik zeg maar wat hun advocaat zal proberen als ze hier terecht staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij zijn die tuinkruiden-klanten minder irritant dan gist-afval-misbruikers.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er gebruik van maken , en mijn werkgever een opleiding tot CE/ADR chauffeur vragen.
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sam van Rooy al getwitterd?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 augustus 2025 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen die kan nauwelijks volgen met moslims te berispen.
Maar anderzijds toch nog maar eens een autochtoon in zijn eigen land in zijn eigen dorp in zijn eigen straat vermoord door twee buitenlanders. Nog even afwachten of het geen illegalen waren. Het omgekeerde lijkt me toch zeldzamer te zijn. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2025 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zien er geen Kaukasiers uit, Kaukasiers zijn donkerder, en vaak ook niet graag gezien in de straten van Moskou.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allemaal opsmoren.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Onderschept na heftige achtervolging”
Iets wat sommige mensen (de meeste) mensen niet graag zullen lezen: “De onderzoeksrechter in België wil het tweetal laten uitleveren aan ons land” Meeste mensen zullen van mening zijn: vuurpeleton ![]() Of moeten wij die ook onderhouden eten en een verblijf geven???? Dagelijks zijn er boodschappen dat de gevangenissen overvol zitten. Dat valt vrij simpel op te lossen in de zin van: zij die niet in ons land thuishoren van vreemde origine zijn, straffen laten uitzitten in eigen land. Lustmoordenaars en seksueel gestoorden: vuurpeleton. ![]() Misschien vallen er sommige van onze eigen gevangenen nog te redden, de tweede kans anderen huiswaarts straffen laten uitzitten. p.s. Trump wil doodstraf voor moordenaars invoeren in Washington Gelijk heeft hij, moordenaars moeten hetzelfde lot ondergaan. Of zijn er mensen die dat anders zien en er liever voor blijven betalen??? ![]() Mijn onderschrift waar ik Confucius citeer klopt wel. Confucius zag dat in een ver verleden al goed.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 augustus 2025 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En werden die Belgen dan onderhouden in het buitenland of moesten die de ganse dag zwoegen op een pattaten veld om s'avonds beetje eten te krijgen ?
En reden die Belgen rond in peperdure auto's (als die er al waren ) ? Denk jij nu echt dat die UKR in mijn wijk met zijn 100.000 euro dure Mercedes SUV op de vlucht is voor de oorlog in UKR ? Jij mag dat geloven ......maar ik niet. ![]() Als je woont waar ik woon wordt je automatisch iets minder naief. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 augustus 2025 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domrechts heeft alleen interesse in vermoorde burgers als de dader een asielzoeker is...
![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 augustus 2025 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker wel, en die eindigden dan in Nederland of Frankrijk.
In WO I was het in Frankrijk, werken aan een minimumloontje, tenzij de kennis en kunde van zodanige aard was dat het een beter, maar nog steeds lager loon dan een Fransman met gelijke capaciteiten was. In Nederland, daar was het werken in kampen, en blij zijn dat er voldoende eten kwam. Natuurlijk, de beter begoede burgers of middenklasse ambtenaren, die konden ook naar Kongo. Of het VK. Maar die hun broodje was al gebakken.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turkije heeft 4 miljoen Syriërs. Libanon 1,2 miljoen. En er zitten er een paar hier. Boehoe. |
|
![]() |
![]() |