![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net een zware operatie ondergaan. Goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jac Naber
Goh... wie had dat nou gedacht (ahum) de organisatie van; Wij eisen de nacht terug, die 500.000 euro heeft opgehaald, blijkt verbonden aan Antifa. Daarom lag alles al klaar.... 28/08/2025, 18:04 https://decorrespondent.nl/8167/waar...1-3ba7d27ecad8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jac Naber
Goh... wie had dat nou gedacht (ahum) de organisatie van; Wij eisen de nacht terug, die 500.000 euro heeft opgehaald, blijkt verbonden aan Antifa. Daarom lag alles al klaar.... 28/08/2025, 18:04 https://decorrespondent.nl/8167/waar...1-3ba7d27ecad8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een volwassen man die dat doet is in mijn ogen wel een pedofiel of op zijn minst een gestoorde. Een 11 jarig meisje is een kind en geen tienermeisje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleen al die zin: "dat het al eens gebeurt"... alsof dat de normaalste zaak is, niks ongewoons. Alsof het erbij hoort dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja zo heeft men altijd gelijk natuurlijk. En ja criminele feiten zijn er al altijd geweest en zullen er altijd zijn. Dat hoort spijtig genoeg bij het leven of men dat nu leuk vindt of niet. Dat is niet de normaalste zaak maar ook niet de meest abnormale. Je kan het proberen te vermijden er tegen strijden maar het zal altijd bestaan want het leven maakt rare sprongen. Wees maar blij we nu leven en niet in de middeleeuwen of ten tijde van de Romeinen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2025 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 6 kleindochters. Behalve de 3 kleinsten zijn ze allemaal al verschillende keren lastiggevallen door ruim volwassen mannen. Ik hou mijn hart vast want binnen enkele jaren staat dit mijn jongste kleindochterkes ook te wachten. Zolang mannen elkaar niet durven aanspreken op ongewenst gedrag zal er nooit iets veranderen helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ontken ik ? Wat minimaliseer ik ? Denk jij nu echt er ooit geen viespeuken meer gaan bestaan ? Denk jij nu echt alle mannen opvoeders gaan worden ? En ik durf gerust stellen dat 99,99 % van de mannen gewone mensen zijn met normale verlangens en gevoelens. Wat ik schrijf geef je gewoon zelf toe..... Zolang mannen elkaar niet durven aanspreken op ongewenst gedrag zal er nooit iets veranderen helaas. En ook onder vrouwen zijn er heel wat viespeuken maar die uiten dat op een andere meer subtiele manier. ![]() Was het niet Thatcher die beweerde dat de wereld om zeep zou zijn mochten vrouwen ooit de fysieke kracht van mannen hebben ? Zij vond het een geschenk was dat met de instelling van vrouwen deze fysiek moesten onderdoen voor mannen .....doordenkertje ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2025 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij je ondertussen maar eens stevig inzepen onder de douche
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2025 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zo panisch denkt over wat komen gaat had je beter even nagedacht of kinderen wel iets voor jou waren. Want veel kinderen maken en dan achteraf bleiten dat de wereld een veel te gevaarlijke plek is is niet echt doordacht. Maar ondanks ik er zelf geen heb kan ik je wel enig optimisme meegeven.....uw kleinkinderen zullen het wel overleven hoor de kans hen nooit iets in die zin overkomt is oneindige malen groter dan dat er hun wel iets in die aard zal overkomen. Je bent het in mijn ogen ferm aan het dramatiseren want onze samenleving is nog nooit zo veilig geweest. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 augustus 2025 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anders laat ik da wel ff proper likken.
![]() |
![]() |
#57 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Weer twee vrouwen van fiets gesleurd in Nederland: Universiteit Nijmegen vraagt niet meer alleen naar huis te fietsen
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die jonge vrouwen hadden nooit aangevallen geweest als ze hun anti-verkrachtings-vesten hadden gedragen. Boerka voor de win.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 augustus 2025 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij vergeet dat islamitische ouders hun zonen moeten opvoeden volgens de strikte regels van de koran/sharia en daarin is er geen sprake van respect, niet voor minderwaardige vrouwen en zeker niet voor minderwaardige kuffars. Moslima's hebben niks te zeggen over de zeunekes die mogen doen, gaan en staan waar ze willen en als moe moslima teveel noten op hare zang heeft, dan zal vader mo haar weleens leren met wat klappen waar haar plaats is en dat ze moet zwijgen. Vaak zijn de mannekes ook de waakhond van hun zussen en die krijgen een pak slaag als ze niet luisteren naar broer. Daarom wijzen moslims, zeker in het openbaar, geen andere moslims terecht over hun wangedrag want dat zou kritiek zijn op de islam en dat mag niet. Citaat:
Maar neen, oma loopt maar vlug naar binnen.... ![]() ERG toch!?
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoeveel vrouwen zijn intussen al door asielige klootzakken van hun fiets getrokken, aangerand en/of zelfs vermoord? ![]()
![]() |