![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(Btw, het gaat hier wel degelijk over het Hoger- en Universitair Onderwijs. Als je een discussie over de andere niveau's wil houden, start dan een nieuwe topic ![]()
Laatst gewijzigd door Griffin : 7 januari 2005 om 17:28. |
||
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zie jij nu iets in die zin staan waar ik beweer dat het onvolwassen is niet akkoord te gaan met het VB. Neen! Ik zeg dat het niet volwassen is om een partij zijn programma als waardelooos af te schilderen al zijn er punten waar je je niet mee kunt instemmen. |
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() -Stoppen met voortdurende hervormingen
-gelijke behandeling van studenten, geen positieve discriminatie -geen quota's op scholen leggen -openlijke propagande voor multiculturele samenleving uit de 'eindtermen' halen - kwaliteitsvolle zo oed als mogelijk kosteloos onderwijs -oprichting Vlaamse ombudsdienst voor het onderwijs -oprichting steunpunt ivm agrisieve leerlingen Dat waren wat punten in puntje a |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Inspraak van studenten is maar heel miniem vind ik. Over zo'n projecten hebben ze helemaal geen inspraak. Ze kunne net iets zeggen oer rookvrije ruimtes (toch een ding dat positief is geweest). Enkele activiteiten en examenroosters (maar dat is maar beperkt. Ik heb in het secundair ook in studentenraad gezeten, dat was pas echt waardeloos.
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
verder heb ik in mijn eerste post hier al aangetoond dat het programma zoals ik het van hun site geplukt heb serieuze gebreken vertoont. dus zie ik niet in waarom ik moet toegeven dat ze een afdoend programma hebben. en die concrete punten mag je wel eens laten zien. de punten die u aanhaalde in die andere thread waren ook niet heel concreet, en het gaat daar om punten over het lager of middelbaar onderwijs denk ik. dit gaat over hoger onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Hoe concreter kunje nog zijn zucht... Tot in de puntjes uitgewerkt zijn ze niet, maar dta is bij iedereen. Ik heb natuurlijk in korte zinnen willen zeggen. Maar er staat duidelijk in wat ze willen. Nogmaals het kan beter, maar waardeloos ? Neen.
Ik weet niet hoe ik het nog anders moet gaan verwoorden. -Stoppen met voortdurende hervormingen --> concreet, eens de bezige veranderingen door zijn, alleen met echte essentie bezig zijn -gelijke behandeling van studenten, geen positieve discriminatie --> kort samengevat, in programma staat bij, niet bepaalde groepen speciale aandacht geven zoals nu, maar allemaal. Concreet. -geen quota's op scholen leggen -->concreet -openlijke propagande voor multiculturele samenleving uit de 'eindtermen' halen --> concreter kan niet - kwaliteitsvolle zo oed als mogelijk kosteloos onderwijs -->algemeen -oprichting Vlaamse ombudsdienst voor het onderwijs -->concreet -oprichting steunpunt ivm agrisieve leerlingen -->concreet |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() zoals ik reeds zei kan je mss eens bij puntje c gaan kijken. eindtermen en agressieve leerlingen zijn niet echt agendapunten van het hoger onderwijs.
|
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, ik neem aand at ej alles gekopieerd hebt... geen concrete voorstellen. hier blijken ze nog geen voostellen gedaan te hebben inzake hoger onderwijs, ze hebben alleen hun visie.
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |