![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 januari 2005 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder groot bedrijf heeft, terwille van haar administratie, een maatschappelijke zetel in de landen waar ze heel aktief zijn. Coca-Cola heeft dan ook in België een maatschappelijke zetel. Daarom zal Coca-Cola bij Vlaamse onafhankelijkheid ook een zetel hebben in Vlaanderen. De keuze op Antwerpen is dan vlug gemaakt. De EU-stellingen waren een ander paar mouwen, met andere motieven in het spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan maar zeggen dat ik hier serieus in ging op een "ironische" opmerking... Volgens mij kun je deze topic net zo goed naar K&K sturen zoals het er nu aan toe gaat.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Nu de discussie toch voor geen meter meer werkt, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om bekend te maken dat ik best Rafs meeloper wil zijn, om zo een tegenwicht te vormen voor muys...8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Gaat U dat kunnen onthouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Musketo : 7 januari 2005 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit moet wel bijzonder hard aankomen bij mensen die beweren dat Brussel de hoofdstad is van Vlaanderen. Dat belooft voor BHV..... Heb ik het niet gezegd dat ruzie maken onproductief is..... en dat in tijden waarin we onze krachten best samenbundelen. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is uw verwezenlijking ? Vlamingen en Walen zijn verdeeld. Vlamingen en Brusselaars zijn verdeeld. Vlamingen zijn onderling verdeeld. Partijen zijn verdeeld. Vrienden zijn verdeeld. Partners zijn verdeeld. Vlaggen op sportevenementen..... meer vlaggen dan sport ! Zelfs vlaggen aan het plafond en op computers tijdens acties voor de tsunami's...... zelfs medeleven krijgt hierdoor een nationalistisch tintje...... Geert Bourgeois promoot de gulheid van "zijn Vlaanderen"..... ![]() Dit is de treurige realiteit van vandaag........ ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() brussel zál inbinden. Wat zijn ze zonder Zaventem? Eerst moeten we dat goed duidelijk maken, die recentelijke peiling, daar hebben de mensen impulsief en emotioneel gestemd, we moeten ze zover krijgen dat ze een doordachte, economische, en in de toekomst gerichte stem gaan geven, voor Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Belgen willen impulsief en emotioneel Belgen blijven !
|
![]() |
![]() |