![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar moesten geen ex-VU mensen naar die partijen zijn gegaan denk ik dat we een stuk zwakker zouden staan dan nu. Je moet toch ook toegeven dat de neiging tot soevereiniteit leeft bij sommige mensen in andere partijen? Bart Staes in Groen!, Frank VDB bij de sossen, Coveliers/Dedecker bij de VLD, Vandenbrande/Martens&co bij CD&V. Ik zeg niet dat ze radicaal genoeg zijn, maar het is veel beter dan belgicisten hé. Ik denk dat het Belang een beetje te veel de neiging heeft te denken dat ze het monopolie op de Vlaamse beweging (met kleine b) bezitten. Zou dat zo zijn zou dat een zeer slechte zaak zijn, want alleen bereik je niets. Trouwens moet conservatief-rechts geen monopolie hebben op de beweging, pluralisme is zeer belangrijk als je iets wil bereiken zoals een onafhankelijke staat. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Allé, ik wil er gewoon maar op wijzen dat lokaal de zaken helemaal anders kunnen liggen. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom begin jij geen afdeling als de N-VA in jouw dorp/gemeente/stad niet actief is. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het "Loony Toons"-partijtje heeft te kampen met overlopers. Wat een groot nieuws. ![]()
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik stem wel N-VA maar ben het op vele vlakken niet eens met hen (behalve communautaire en sociale). Dus ik weet niet of ik wel zo'n overtuigde medestanders zou zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar nu u hier toch bent zou ik u willen vragen of u, in hoedanigheid van eerste schepen in Koksijde, eens uw collega's uit De Panne zou willen vragen iets te doen tegen de verfransing aldaar! Met dank bij voorbaat. |
|
![]() |