![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Meer openheid omtrent bannelingen? | |||
Ja, goed idee |
![]() ![]() ![]() |
43 | 74,14% |
Nee, dat is indiscreet |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 januari 2005 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door ingenious : 30 januari 2005 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor het knippen wordt wel meestal een uitleg erbij gegeven. Voor het bannen (meestal) niet, tenzij je er iets zijdelings van verneemt in postings. Elke info daarover ontbreekt. Stel, dat de moderatie altijd gelijk heeft - wat geel hoed mogelijk is - waarom zou ze dan schrik moeten hebben om te informeren? Begin alvast met de namen en de termijnen vrij te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Parlementslid
|
![]() Geachte,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enkel de betrokkene-gebande is gebaat met een opgaaf van reden, in de hoop op aangepaster forumgedrag. Zo u een omschrijving van dit gedrag wenst, verwijs ik graag door naar de toelatingsvoorwaarden dewelke u aanvaardde bij het inloggen op dit forum. Voor het overige wens ik u vooral veel discussieplezier toe, wat de uiteindelijke bedoeling is van dit forum............ Peter Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() hoelang blijven waarschuwingen eigenlijk geldig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Waarschuwingen komen niet te vervallen en er wordt steeds rekening gehouden met voorafgaande waarschuwingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Geen flauw idee, ik ken niks van voetbal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Snoopy, Peter Johan, as you like it - not too hot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemd, zeer vreemd wat ik hier allemaal lees over die waarschuwingen en zo.
Ik ben ook ooit gebanned geweest maar waarschuwingen? Reden van ban? Nooit iets van gehoord. Ik had wel een gedacht van de redenen want zo vriendelijk of hoffelijk was ik niet maar bleef toch "braver" dan enkele andere forumgebruikers die niet geband werden. Vreemd, zeer vreemd.
![]() |
#54 |
Global Moderator
|
![]() Ik heb een hekel an bannen ; omdat men de "beledigingen" en het "haat verspreiden"
altijd in een context moet zien. Zo zweeft er een klacht tegen het forum omdat we volgend grapje hebben laten staan : "Waarom deden de joden niet mee aan W.O.II" "Ze waren op kamp" In feite is dat een grap die ikzelf lang geleden ooit eens van een onverdachte jood te horen kreeg & zo zijn er gehandicapten die over hun handicap redelijk sarkastische grappen kunnen maken. Intussen bestaat er een modewoord voor : "Perceptie"... Hoe kan men in god's naam modereren en rekening houden met de perceptie ? Een tijd geleden hadden we hier op K&K een draad over de vuile vreemdelingen dit werd een hilarische lijst van vooroordelen.. maar ongelukkig genoeg waren er mensen die dat niet zo begrepen. Het gaat dus hierom : de Miss Verstanden scheiden van de venijnige persoonlijke aanvallen. Stel daarom voor dat men in de toekomst zulke gevallen tracht recht te zetten (opletten voor de perceptie !) door te zeggen "ach dat was maar een dikke pijphoer".. In de hoop dat het laagje vernis dat beschaving heet behouden blijft.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Goed idee ! Misschien tijd om af en toe een 'moderator' uit te bannen ?
Via een stemming ? Moderatoren die zich gedragen als 'dictators' vind ik ook onacceptabel , niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() De moderatoren geven (volledig terrecht) niet toe aan al die neo- en crypto-marxistische eisen hier.
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hartelijk [size=3]niet [/size]gelachen om die jodengrap. Kan [size=3]niet, [/size]vind ik. Bannen, die moderator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dictatorschap lijkt mij wel iets ![]()
![]() |