![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bedoelt Steenbok dat het dankzij de multicul is dat we het goed hebben....?
arme landen zoals Nederland, Duitsland enz... die mensen hebben dat duidelijk niet en ge ziet dat er echt wel aan. Die mensen leven nog in holen, rijden nog met kar en paard,... een gods-geschenk... hoe verzin je het...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nog nooit last gehad van allochtonen... integendeel... zij hielpen mij als grijsaard toen "eigen volk eerster"'s mij molesteerden... dat gebeurde drie keer.... en... waarschijnlijk indien, ik zeg indien het jou overkwam... dan zal het wel geweest zijn dat je een houding aannam zoals de wooorden die je gebruikt... weliswaar dat er overal kaf en koren is... maar vaak zijn de straffe verhalen er van horen zeggen, gekruid met eigen afkeer voor iemand of iets... kortom... "wishful" of "feared" thinking... aan je interventies hier te zien, ben je waarschijnlijk zo'n zielig meeloperke met stemmingmakers van de vlaamse stank... die onnozele kikens misleiden en misbruiken voor hun spellekes...
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en multicul is diversiteit... mar de anti's nemen graag een paar woordjes of zinnekes uit een heel betoog om dan er wat rond te weven... wij hebben het goed dank zij onze grotere diversifiëring en dank zij onze regeerders die staatsmanschap boven platte onportunismen stellen... en die regeren boven barsten stellen... een goed compromis is veel beter dan principieel de boel doen barsten... maar om dat te beoordelen moet men een stel hersens hebben en geen copieerapparaatje van negatieve prul...
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
daar ben jij altijd sterk in geweest... maar ja... je bent niet snuggerder...
![]() |