Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2005, 23:56   #41
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
duitsers, nederlanders, vlamingen zijn van hetzelfde bloed dus wat is het probleem?
ik ben voor een germaanse federatie waar ook de scandinavische landen deel van uitmaken.
dit is veruit het tofste idee dat ik al gehoord heb

maar dan zonder de rassenkwestie i love scandinavia
en we zijn idd 1 volk, vlamingen, hollanders, duitsers, denen, noren, zweden
finland mag erbij voor de fun

Laatst gewijzigd door spaz322 : 26 januari 2005 om 23:59.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 11:30   #42
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
dit is veruit het tofste idee dat ik al gehoord heb

maar dan zonder de rassenkwestie i love scandinavia
en we zijn idd 1 volk, vlamingen, hollanders, duitsers, denen, noren, zweden
finland mag erbij voor de fun
En wat heeft U tegen de Turken?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 12:18   #43
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Dienne duitser , ik ga er vanuit dat dit standpunt enkel van hem is en niet zijn partij . Beter zo nog zijn moest hij dit gezegd hebben in een dronken bui.

Die duitser vergeet blijkbaar dat de ware europese vijand de islam is en zulke verdeeltheid zal de islam op haar stille verroveringstocht alleen in de kaart spelen . Nu reeds staan verschillende delen van Frankrijk ( enkele voorsteden rond grote steden ) defacto al onder controle van de Jihad het is 5 over 12 hoor
De islamietische invasie is het gevolg van jouw Zion-vriendjes die grootste plannen hebben om Turkije binnen te loodsen in Europa.
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 13:16   #44
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
En wat heeft U tegen de Turken?
NIKS

ik ben niet haatdragend naar andere rassen/religies/overtuigingen, integendeel ik vind het een verrijking van onze eigen cultuur, en in de hedendaagse maatschappij met internet en steeds kleinder wordende afstanden vind ik het dom om "iets" tegen een bepaalde groep mensen te hebben, amerika uitgezonderd
mijn opmerking over de unie tussen de aangehaalde landen vind ik gewoon een toffe gedachte, je moet er niks achter zoeken

(edit)
ps, ik heb niets tegen amerika of het amerikaanse volk, enkel iets tegen de gebakken lucht die ze in washington verkopen

Laatst gewijzigd door spaz322 : 27 januari 2005 om 13:18.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 14:38   #45
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Wat voor een zever is dat nu weer ??

De Oostkantons, die kunnen ze krijgen ....
Mooie Dinaso ben jij me daar... Je zou zonder slag of stoot een deel historisch Nederlands grondgebied opgeven, namelijk van Limburg (Eupen) en Luxemburg (ongeveer de rest)!...

En wat dan die uitspraak van die Duitser betreft... Wat zou je willen, als je elke morgen opstaat met het 'Von der Maas bis an die Memel' uit het Deutschlandlied?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 14:40   #46
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
De islamietische invasie is het gevolg van jouw Zion-vriendjes die grootste plannen hebben om Turkije binnen te loodsen in Europa.
Come again?... Zion-vriendjes die doelbezust islamieten gaan binnenbrengen in Europa? Hoe verzoen je dat? Zelfs de grootste malloot weet dat joden en moslims doorgaans niet meteen elkaars beste vrienden zijn...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 14:41   #47
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Op zich niet zo'n onbegrijpbare eis. Wij hebben ook "geannexeerde" duitse gebieden in België. Ik zou, uit volksnationalistisch standpunt, geen probleem hebben met deze terug te geven aan duitsland.

Echter, de staatsfascisten van Di Rupo zouden dit nooit toelaten, en zouden eerder Vlaanderen in oorlog laten gaan met Duitsland. (Zelf vecht Wallonië, naar traditie, niet mee natuurlijk)
Oud 27 januari 2005, 16:56   #48
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Nu niet overdrijven he . Grootnederland ok maar Germaanse federatie ? Neen dank u dan zal vlaanderen weeral een klein ukje zijn en dat is onaanvaardbaar
Ik ben geen voorstander van een grootnederland of een germaanse federatie, maar van een onafhankelijk Dietsland, die bestaat uit het huidige Nederland, België, Frans Vlaanderen en Luxemburg. De enige officiële landstaal het Nederlands (of een andere naam : het Diets) En de taalgrens, 200 km naar het zuiden ermee ! De hoofdstad moet Brussel worden !

Dit zou tenminste een serieuze staat zijn met 15 miljoen Nederlanders, 10 miljoen inwoners van de huidige Belziek en dan nog de inwoners van het Groot-Hertogdom Luxemburg en Frans-Vlaanderen. Ook economisch zeer interessant aangezien we dan de havens van Calais, Antwerpen EN Rotterdam in handen hebben.

Op Piano zijn site staat trouwens een interessant kaartje van Dietsland : http://users.pandora.be/amarcord/selys/verdin02.html

Het spreekt vanzelf dat de Duitsers, de Moslims en de Joden hiervan moeten afblijven en inderdaad in hun eigen kot blijven !

Laatst gewijzigd door obiwan : 27 januari 2005 om 17:07.
obiwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 18:07   #49
Tyr de Dietser
Lokaal Raadslid

Tyr de Dietser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Op zich niet zo'n onbegrijpbare eis. Wij hebben ook "geannexeerde" duitse gebieden in België. Ik zou, uit volksnationalistisch standpunt, geen probleem hebben met deze terug te geven aan duitsland.

Echter, de staatsfascisten van Di Rupo zouden dit nooit toelaten, en zouden eerder Vlaanderen in oorlog laten gaan met Duitsland. (Zelf vecht Wallonië, naar traditie, niet mee natuurlijk)
Waarschijnlijk heb je het over de Oostkantons?
Oud 27 januari 2005, 18:12   #50
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr de Dietser
Waarschijnlijk heb je het over de Oostkantons?
Jip, bijhorend bij België sinds einde WOI

Laatst gewijzigd door Raven : 27 januari 2005 om 18:23.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 18:14   #51
Tyr de Dietser
Lokaal Raadslid

Tyr de Dietser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Jip, bijhorend bij België sinds einde WOII
Einde WO I dacht ik?
Oud 27 januari 2005, 18:22   #52
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr de Dietser
Einde WO I dacht ik?
Ja, tuurlijk... 1919. Te snel geweest
Oud 27 januari 2005, 18:23   #53
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen voorstander van een grootnederland of een germaanse federatie, maar van een onafhankelijk Dietsland, die bestaat uit het huidige Nederland, België, Frans Vlaanderen en Luxemburg. De enige officiële landstaal het Nederlands (of een andere naam : het Diets) En de taalgrens, 200 km naar het zuiden ermee ! De hoofdstad moet Brussel worden !
Ik zie dat er verdeelheid is m.b.t. dit onderwerp.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 18:26   #54
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

waar het om gaat is de etnischculturele strijd om overleving en dominantie.

maarja, dat mag niet zeker.

ik zeg maar wat, hoor.
klopt de europese identiteit is in gevaar door de oprukkende islam aan onze zuidelijke grenzen. Daarom moeten we onze cultuur garanderen door aan een zeil te trekken -> tegen de islamitisering van europa , tegen de multicul onzin en tegen de islamterreur die steeds meer verspreid raakt. Het is niet noodzakkelijk een strijd ter bewaring van de germaanse cultuur maar een strijd om geheel het europese avondland (Germaanse en romaanse culturen).
Oud 27 januari 2005, 18:28   #55
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
klopt de europese identiteit is in gevaar door de oprukkende islam aan onze zuidelijke grenzen. Daarom moeten we onze cultuur garanderen door aan een zeil te trekken -> tegen de islamitisering van europa , tegen de multicul onzin en tegen de islamterreur die steeds meer verspreid raakt. Het is niet noodzakkelijk een strijd ter bewaring van de germaanse cultuur maar een strijd om geheel het europese avondland (Germaanse en romaanse culturen).
Ik zie weer talloze vergelijkingen met de propaganda van nazis in de WO II.
Oud 27 januari 2005, 18:35   #56
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik zie weer talloze vergelijkingen met de propaganda van nazis in de WO II.
ah Ja beloof ik gratis dingen aan de mensen , leeg ik in mijn schrijfsels de tegenstanders het zwijgen op ?

Kan je me dan eens wijzen waar en durf je nog te ontkennen dat de europese cultuur steeds meer plaats moet maken voor een islamcultuur ? Loop door de voorsteden van parijs of door de gettos van molenbeek en schaarbeek , san weet je het
Oud 27 januari 2005, 18:38   #57
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

ah Ja beloof ik gratis dingen aan de mensen , leeg ik in mijn schrijfsels de tegenstanders het zwijgen op ?
Nee, (laten we zeggen voor de WOII) de nazi's begonnen ook niet zo wel kwamen ze aan de macht met een zondebok (die natuurlijk zorgde voor alle problemen in dat land inclusief economishce).

Citaat:
Kan je me dan eens wijzen waar en durf je nog te ontkennen dat de europese cultuur steeds meer plaats moet maken voor een islamcultuur ?
Alleen maar het feit dat er een paar moslims in een paar buitenwiijken van een paar steden wonen betekent niet dat de Europese cultuur plaats aan het maken is voor islamitische cultuur.
Oud 27 januari 2005, 18:40   #58
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Heydrich
Zion-vriendjes

Het was een israëlisch parlementslid die ooit zie . "Israël is het kanarievogeltje van de mijn van europa, als Israël sterft is europa de volgende"

Duidelijk dat Israël net zoals europa slechts één vijand hebben en dat zijn de fundis
Oud 27 januari 2005, 18:42   #59
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een Europa waarbij de volkeren erkend worden en op zichzelf hun culturele en intern-politieke besognes regelen......
Een Europa van regios,waarbij de "natuurlijk" economische patronen erkend worden en regionaal geregeld worden.
(vb,ik woon vlakbij de Franse grens in West-Vlaanderen,mijn regio sluit economisch aan bij de as Lille-Duinkerken,NIET bij Gent,of Antwerpen of zo...snappie? )
Een Europa waarbij de Commissie-politici verkozen worden op lijsten die doorheen gans de Unie gepresenteerd worden,niet dat nationaal gehannes van momenteel.....Met andere woorden,er zijn dringend PAN-Europese partijen nodig voor het leveren van politici op Europese schaal,geen reserve-premiers , koelkast-ministers ,euro-bankzitters zoals tegenwoordig.....

Een Europa waarbij de begrippen "Duitsland",of "Belgie",of...wie weet.....Turkije ....... en zo op den duur voer zijn voor geschiedenis.....Zoals "Heilig Roomse Rijk",of "Oostenrijk-Hongarije" ,dat zijn.....

ik heb gezegd.....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2005, 18:44   #60
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik zie dat er verdeelheid is m.b.t. dit onderwerp.
Een groot-Dietsland is het eindpunt na verschillende stappen:

1ste stap: onafhankelijkheid van Vlaanderen (via het Vlaams Belang te realiseren en liefst zo snel mogelijk)

2de stap: anschluss met Nederland en oprichting Dietsland

3de stap: verovering van Frans-Vlaanderen, Wallonië en Luxemburg om Dietsland wat meer "lebensraum" te geven 8), zonder evenwel deze nieuwe gebieden "taalfaciliteiten" aan te bieden natuurlijk ! 1 taal in Dietsland: het Nederlands (het Diets) !
obiwan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be