![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() maar dan zonder de rassenkwestie ![]() en we zijn idd 1 volk, vlamingen, hollanders, duitsers, denen, noren, zweden finland mag erbij voor de fun ![]() Laatst gewijzigd door spaz322 : 26 januari 2005 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik ben niet haatdragend naar andere rassen/religies/overtuigingen, integendeel ik vind het een verrijking van onze eigen cultuur, en in de hedendaagse maatschappij met internet en steeds kleinder wordende afstanden vind ik het dom om "iets" tegen een bepaalde groep mensen te hebben, amerika uitgezonderd ![]() mijn opmerking over de unie tussen de aangehaalde landen vind ik gewoon een toffe gedachte, je moet er niks achter zoeken (edit) ps, ik heb niets tegen amerika of het amerikaanse volk, enkel iets tegen de gebakken lucht die ze in washington verkopen Laatst gewijzigd door spaz322 : 27 januari 2005 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat dan die uitspraak van die Duitser betreft... Wat zou je willen, als je elke morgen opstaat met het 'Von der Maas bis an die Memel' uit het Deutschlandlied?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op zich niet zo'n onbegrijpbare eis. Wij hebben ook "geannexeerde" duitse gebieden in België. Ik zou, uit volksnationalistisch standpunt, geen probleem hebben met deze terug te geven aan duitsland.
Echter, de staatsfascisten van Di Rupo zouden dit nooit toelaten, en zouden eerder Vlaanderen in oorlog laten gaan met Duitsland. (Zelf vecht Wallonië, naar traditie, niet mee natuurlijk)
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit zou tenminste een serieuze staat zijn met 15 miljoen Nederlanders, 10 miljoen inwoners van de huidige Belziek en dan nog de inwoners van het Groot-Hertogdom Luxemburg en Frans-Vlaanderen. Ook economisch zeer interessant aangezien we dan de havens van Calais, Antwerpen EN Rotterdam in handen hebben. Op Piano zijn site staat trouwens een interessant kaartje van Dietsland : http://users.pandora.be/amarcord/selys/verdin02.html Het spreekt vanzelf dat de Duitsers, de Moslims en de Joden hiervan moeten afblijven en inderdaad in hun eigen kot blijven ! Laatst gewijzigd door obiwan : 27 januari 2005 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 27 januari 2005 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan je me dan eens wijzen waar en durf je nog te ontkennen dat de europese cultuur steeds meer plaats moet maken voor een islamcultuur ? Loop door de voorsteden van parijs of door de gettos van molenbeek en schaarbeek , san weet je het
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het was een israëlisch parlementslid die ooit zie . "Israël is het kanarievogeltje van de mijn van europa, als Israël sterft is europa de volgende" Duidelijk dat Israël net zoals europa slechts één vijand hebben en dat zijn de fundis
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Europa waarbij de volkeren erkend worden en op zichzelf hun culturele en intern-politieke besognes regelen......
Een Europa van regios,waarbij de "natuurlijk" economische patronen erkend worden en regionaal geregeld worden. (vb,ik woon vlakbij de Franse grens in West-Vlaanderen,mijn regio sluit economisch aan bij de as Lille-Duinkerken,NIET bij Gent,of Antwerpen of zo...snappie? ) Een Europa waarbij de Commissie-politici verkozen worden op lijsten die doorheen gans de Unie gepresenteerd worden,niet dat nationaal gehannes van momenteel.....Met andere woorden,er zijn dringend PAN-Europese partijen nodig voor het leveren van politici op Europese schaal,geen reserve-premiers , koelkast-ministers ,euro-bankzitters zoals tegenwoordig..... Een Europa waarbij de begrippen "Duitsland",of "Belgie",of...wie weet.....Turkije ![]() ik heb gezegd..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1ste stap: onafhankelijkheid van Vlaanderen (via het Vlaams Belang te realiseren en liefst zo snel mogelijk) 2de stap: anschluss met Nederland en oprichting Dietsland 3de stap: verovering van Frans-Vlaanderen, Wallonië en Luxemburg om Dietsland wat meer "lebensraum" te geven 8), zonder evenwel deze nieuwe gebieden "taalfaciliteiten" aan te bieden natuurlijk ! 1 taal in Dietsland: het Nederlands (het Diets) ! |
|
![]() |
![]() |