![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar je hebt wel gelijk denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 27 januari 2005 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je geeft nu 1 voorbeeld van een geval wat jij hebt meegemaakt. Het is heel simpel ja, maar wat met de miskramen van 4-5 maanden oud die niet begraven worden? Want daar heb ik het dus over é. Al de rest interesseerd mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zelden een forum gezien waar de mensen mekaar niet begrijpen en maar naast mekaar door lullen ...
oja ik snap het ook niet meer hoor...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() en aangezien iedereen maar aan het lullen is lullen we nog even door.
Ik ben tegen abortus. Ik heb wat kroost op de wereld gezet, al ben ik daar 10 jaar geleden mee gestopt. Maar bon ik heb in mijn vruchtbare jaren een hele evolutie meegemaakt. De evolutie van de echografie. Bij de eerste zwangerschap was de eerste kennismaking met mijn oudste zoon zo rond de drie maanden. Een ontroerende kennismaking trouwens. Vele jaren later en een nieuwe generatie echografietoestellen van dat moment, was de eerste kennismaking met mijn jongste dochter er een van nog geen maand zwanger zijn.... Wij wisten dat het onze laatste zwangerschap zou zijn en waren echt verrast toen onze gyneacoloog voorstelde om eens op de echo te zien of we al iets zouden zien. En we zagen onze dochter voor het eerst. Kregen zelfs een foto mee die we acht maanden gekoesterd hebben en die nu nog haar album siert op de eerste bladzijde. Wel als je daar staat als papa in spe en je vindt dat geen leven... trek dan uw lul in het vervolg terug voor je spuit. Als papa in spe was ik ontroerd tot in het diepste van mijn ziel om mijn kind reeds te kunnen zien. 4 weken oud. MIJN kind, ONS kind. Moest er met ons kind iets gebeurd zijn, dan zou het vreselijk zijn geweest moesten wij dat kind niet op een of andere manier hebben kunnen begraven. Ach als er nu een ding is waar men met zijn poten van mij moet afblijven, dan zijn het kinderen, geboren of niet geboren. Al veroordeel ik geen enkele vader of moeder die besluit tot abortus over te gaan omdat het kind niet levensvatbaar zou zijn, of omdat het een grote afwijking zou hebben. Als het medisch onomstotelijk bewezen is dat het ongeboren kind een vreselijk leven zou lij(ei)den...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel tegendradigaard, je bent nu eens niet tegendradig, maar puur menselijk.
Maar ja, kinderen, ettertjes als ik het meestal vind, moeten beschermd en goed opgevoed worden. En de bescherming van in de moederschoot is een begin van die verplichting van alle ouders.
![]() |
#49 |
|
![]() shit men ontdekt dat ik ook menselijk kan zijn.....
shit, I'v blowen my cover (voor de niet engelstaligen : "ik heb mijn sprei omhooggeblazen" of zo iets in dien aard geloof ik) Ik ga er op toezien dat deze menselijke zwakheid mij niet meer overkomt... Laat me zeggen dat ik abortus niet wil aanvaarden als voorbehoedsmiddel. Der zijn pillen, condooms en andere hulpmiddelen genoeg voor om zwangerschappen te voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik durf gerust zeggen dat ik mijn etertjes niet zou kunnen missen. (t express weggelaten - vond ik een leuke verspreking en nog juist ook..) Trouwens ik veroordeel ook niemand die bewust geen kinderen wil. Ik heb respect voor ieders keuze daarin. Men kan en mag niemand verplichten of verbieden om al dan niet kinderen te willen. shit ik kom toch niet weer te menselijk over he. Want anders dan stop ik voor vandaag. Ben niet in vorm denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
antwoord op uw vraag is heel simpel!! da beslissen de ouders!!! ben je nu blij!! of moet er daar ook een tekeningkje bij!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel mensen houden zulke zaken om privé redenen liever een beetje stil.
Laat ze het dan ook in intieme kringen verwerken. Of ben je een beginnend begrafenisondernemer die ergens een gat in de markt probeert te vinden? Vanwaar die belangstelling eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens gezegt dat het geval van miskraam bij iemand die jij kent geen sporen heeft nagelaten? Dat beslissen de ouders... ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens laat de scheldwoorden maar achterwege ok. Laatst gewijzigd door illwill : 27 januari 2005 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Gelieve niet te quoten als u scheldwoorden verwijderd wil zien. Een persoonlijke aanval beantwoorden met een persoonlijke aanval is niet productief en leidt alleen tot forumvervuiling. Gelieve on-topic en zonder persoonlijke aanvallen te discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dezelfde logica kan je stellen dat de moord op een 20-jarige maar half zo erg is als de moord op een 40-jarige. Of de moord op iemand van 50 kilo is maar half zo erg als de moord op iemand van 100 kilo. Neen dus. Moord blijft moord. Ook op een foetus van 12 weken. Laatst gewijzigd door PAJOT : 27 januari 2005 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Erg schokkende beelden en absoluut niet geschikt voor gevoelige zieltjes. Het is afstotend materiaal waar je maag van keert, maar ik raad iedereen aan er toch eens naar te kijken. Fixeer je op de beelden, zet je gevoelens even opzij en blijf rationeel denken. Je natuurlijke instinct zal je aanzetten tot het sluiten van de ogen of ze doen wegkeren van het scherm. Ga ertegen in en bekijk de beelden.
http://www.precious-life.com/Video_Page.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |