![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() Er wordt hier gesteld dat indien CD&V/N-VA met het Vlaams Belang een coalitie zouden vormen dit voor vuurwerk zou zorgen. Ik heb hier zo mijn bedenkingen bij...
Als je VLD en sp.a uit de Vlaamse regering gaat gooien, dan bekom je toch vooral dat ze zich nog harder tegen de Vlaamse eisen gaan keren, en dan krijg je helemaal geen oplossingen? Ze zullen als ze er uit gezet worden minder motivatie hebben om het allemaal op federaal vlak mee goed te keuren... Wil het VB wel deel uitmaken van een Vlaamse regering? Ik dacht dat ze eerder aasden op deelname aan een federale regering, omdat ze daar harder kunnen wegen op de beslissingen. Bovendien meen ik mij uitspraken te herinneren in de trend van: "Wij stappen niet in een regering, tenzij als het is om het land te splitsen." Is dit dus wel een optie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of een partijnaam nu al dan niet met een koppelteken of een hoofletter wordt geschreven is naar mijn bescheiden mening van geen tel. Laatst gewijzigd door Antoon : 28 januari 2005 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() én de link aan NVA
én het feit dat de Waalse tegenhanger (CDH) maar een kleine liliputter meer is waar niet noodzakelijk mee moet worden afgestemd
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Traditiegetrouw !
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 28 januari 2005 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen volk eerst. Heel traditiegetrouw. EN oerchristelijk...
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed dat het irl niet te horen is dat er fouten geschreven worden anders konden er veel beter zwijgen...
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar daar het het hier niet over het ging over leterme en de koning |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruik je handicap liever niet te pas en te onpas als excuustruus, Gertje maar geef gewoon toe datschrijven je sterkste kant niet is.
Ik heb hier al heel intelligente mensen regelmatig fouten weten schrijven. Ik maak er zelf ook anders staat er niet zo vaak ' laatst aangepast' onder mijn schrijfseltjes. En nog blijven er vaak fouten staan. So what?
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik verbeter zelfs nooit, want ik herlees nooit. Het doet mij deugt wanneer ze me, op de schrijffouten wijzen, dan zijn ze ten einde latijn. |
|
![]() |
![]() |