![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "onafhankelijke rechters".. lol....inderdaad das een andere topic...
maar ik heb weer eens goed kunnen lachen vandaag. bedankt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik geef ze gewoon een trap in hun .... en hoop dat voor elke trap die ze krijgen de overheid hen daan ook vijf trappen bijgeeft ![]() En VB of niet. Iedereen die wat kan ondernemen tegen Oxfam (in België!!) zoals dat initiatief om het geld terug te vragen krijgt MIJN VOLLE STEUN, en proficiat dat ze zich tegen Oxfam durven verzetten, iets wat de regering niet durft alhoewel ze wel alles goed weten. Nu dat de wet er is over de subsidies voor racistische partijen enz... is het misschien maar een kleintje dat uit te breiden tot subsidies voor NGO's. Ik weet alleszins kandidaten die er dan zullen ondervallen.
Laatst gewijzigd door nadine : 28 januari 2005 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En al die vrijwilligers die zich laten misbruiken. http://www.omdurman.org/oxfam.html http://www.ngo-monitor.org/archives/infofile.htm#galand http://www.ngo-monitor.org/archives/infofile.htm#oxfam
![]() |
![]() |
#44 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Het afschilderen van Oxfam als een hobbyclubke die zich bezig houden met hun eigen imago en portefeuille pik ik nog altijd niet: hun boekhouding is volledig transparant. En ik steun liever grote NGO's omdat grote problemen structurele oplossingen vragen. Neemt natuurlijk niet weg dat kleine NGO's met de middelen die ze hebben goed werk verrichten. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Staatssecretaris
|
![]() Nadat het VB zich vragen had gesteld over het te linkse karakter en de hoge werkingsgelden van de organisatie heeft Oxfam de giften van het VB voor tsunami 12 12 geweigerd. Dat mensen hun geld terug vragen en het willen strorten bij een organisatie die geen politiek onderscheid maakt tussen giften en al het geld aanneemt die die mensen kunnen gebruiken. Hulp weigeren omdat die helpende hand van het VB komt vindt ik toch wel erg cru en getuigt voor weinig respect voor die mensen die die hulp broodnodig hebben.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |