Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 2 februari 2005, 17:35   #41
ilfalco
Minister-President

Standaard

idd zx het enige verschil tussen vb en n-va is de PC 'hei ... een pc' heid die de n-va er zelfs toe "dwingt" om aan lijstverbinding met BUB te doen ... het is ook dat verschil dat er voor zorgt dat het vb 25 ù van de stemmen haal en de n-va 3%. Samen zouden we volgend jaar de begrafenis van belgie kunnen vieren ipv de verjaardag .
ilfalco is offline  
Oud 2 februari 2005, 17:53   #42
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Mag ik er u op wijzen dat wij in de kempen daar ander over denken dan bij u brussel.

Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 2 februari 2005 om 18:20.
De rechtvaardige rechter is offline  
Oud 2 februari 2005, 18:13   #43
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter
Mag ik er wijzen dat wij in de kempen daar ander over denken dan bij u brussel.
U mag er wijzen, bij mij in de Vlaanderen denken ik over daar anders.
Euh....
De span moet niet altijd gebogen staan hé.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 3 februari 2005, 12:38   #44
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zX-i0n
wtf kerel
je kent er blijkbaar veel van

*sigh*

NV-A is net hetzelfde als het blok. Behalve dat het hypocriete, arogante en machtslustige mensen zijn die derin zitten. Ze delen het vreemdelingen beleid niet en dat is zowat het enige verschil die er is. Dat het blok geen vlaams nationalisten kent is echt wel één van de grappigste zaken die ik hier gelezen heb.
Waar heb ik geschreven dat het VB geen Vlaams nationalisten kent ? Ik heb beweerd dat de kiezers van het VB vooral ingaan op het vreemdelingenstandpunt van het VB. De meerderheid van de kiezers van het VB zijn voor het behoud van België, de meerderheid is zelfs voor het koningshuis. De NVA-stemmer is voor een onafhankelijk Vlaanderen, reden waarom deze partij zo klein is. De meerderheid van de Vlamingen ligt niet wakker van een onafhankelijk Vlaanderen.
Jampie is offline  
Oud 3 februari 2005, 13:43   #45
Nerios
Banneling

Nerios's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Wie is hier uit zijn nek aan't kletsen. Hij heeft gezegd dat voor het doorbreken van het cordon schepen en zelfs burgemeesterspostjes mogelijk zijn. In ANDERE gemeenten, maar NIET in Antwerpen.
Heel juist gelezen!!! Filip De Winter wil eerst in Antwerpen een voorbeeld stellen, na zes jaar zal het Vb overal de macht opeisen. Dit is om andere partijën nu wat te sussen, om daarna de aanval in te zetten op onze democratie en sociale zekerheden!
Nerios is offline  
Oud 3 februari 2005, 14:05   #46
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
Het Vlaams Belang is de minst corrupte partij van alle Vlaamse partijen, ga maar na !
Op wat baseert u zich??
Oud 3 februari 2005, 14:09   #47
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle
Op wat baseert u zich??
Op het feit dat het VB geen enkel mandaat bekleedt, waardoor het al veel moeilijker is om corrupt te zijn.
Jampie is offline  
Oud 3 februari 2005, 14:13   #48
Monocle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Op het feit dat het VB geen enkel mandaat bekleedt, waardoor het al veel moeilijker is om corrupt te zijn.
Dus volgens u staat het aantal mandaten in verhouding tot de grootte van de corruptie?
Oud 3 februari 2005, 16:01   #49
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Dus volgens u staat het aantal mandaten in verhouding tot de grootte van de corruptie?
Neen, maar voor wie geen enkele verantwoordelijkheid heeft ligt corrupt zijn iets minder voor de hand.
Jampie is offline  
Oud 3 februari 2005, 18:14   #50
Monocle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen, maar voor wie geen enkele verantwoordelijkheid heeft ligt corrupt zijn iets minder voor de hand.
Idd. het lijkt iets minder voor de hand te liggen ... maar corruptie bestaat in meerdere vormen en gedaantes. Uiteindelijk is corruptie op alle niveau's mogelijk. Het lijkt mij eenvoudiger corruptie te plegen zonder verantwoordelijkheid dan met, louter en alleen omdat er minder op je vingers gekeken wordt.
Oud 4 februari 2005, 15:30   #51
ilfalco
Minister-President

Standaard

Maar het moet zelfs voor een blinde duidelijk zijn dat de sossen wel het meest vatbaar zijn voor corruptie ...
ilfalco is offline  
Oud 4 februari 2005, 15:42   #52
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Idd. het lijkt iets minder voor de hand te liggen ... maar corruptie bestaat in meerdere vormen en gedaantes. Uiteindelijk is corruptie op alle niveau's mogelijk. Het lijkt mij eenvoudiger corruptie te plegen zonder verantwoordelijkheid dan met, louter en alleen omdat er minder op je vingers gekeken wordt.
Geef eens een voorbeeld.
Jampie is offline  
Oud 4 februari 2005, 19:11   #53
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef eens een voorbeeld.
Het kopieren van stickers op de zwarte zakken
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline  
Oud 4 februari 2005, 19:52   #54
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar heb ik geschreven dat het VB geen Vlaams nationalisten kent ? Ik heb beweerd dat de kiezers van het VB vooral ingaan op het vreemdelingenstandpunt van het VB. De meerderheid van de kiezers van het VB zijn voor het behoud van België, de meerderheid is zelfs voor het koningshuis. De NVA-stemmer is voor een onafhankelijk Vlaanderen, reden waarom deze partij zo klein is. De meerderheid van de Vlamingen ligt niet wakker van een onafhankelijk Vlaanderen.
Alzo sprak het groot orakel...de mensen liggen er niet wakker van...pff wat een pretentie.
cashflow is offline  
Oud 4 februari 2005, 19:54   #55
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Idd, stel dat morgen de laatste migrant het land verlaat, dan heeft het VB nog nauwelijks 10% vd stemmen. 8)
Pietje is offline  
Oud 5 februari 2005, 17:09   #56
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Idd, stel dat morgen de laatste migrant het land verlaat, dan heeft het VB nog nauwelijks 10% vd stemmen. 8)
Maak u niet ongerust, dan vindt het VB wel iets anders. De limburgers of zo. Of eigen Antwerpenaar eerst. Het VB is nu eenmaal groot geworden door azijnpisserij.
Jampie is offline  
Oud 5 februari 2005, 17:12   #57
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Alzo sprak het groot orakel...de mensen liggen er niet wakker van...pff wat een pretentie.
Van pretentie gesproken. Alle studies wijzen erop dat de meerderheid der Vlamingen voor het behoud van België is. Dus het ben ik niet die dat beweert. Indien jij tegen alle studies in het tegenovergestelde wil beweren, dat is pas pretentieus.
Jampie is offline  
Oud 5 februari 2005, 17:13   #58
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Het kopieren van stickers op de zwarte zakken
Euh sorry, ik ben niet mee. Heb ik iets gemist?
Jampie is offline  
Oud 6 februari 2005, 02:45   #59
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak u niet ongerust, dan vindt het VB wel iets anders. De limburgers of zo. Of eigen Antwerpenaar eerst. Het VB is nu eenmaal groot geworden door azijnpisserij.
Dorian is offline  
Oud 6 februari 2005, 03:07   #60
Emitzer
Lokaal Raadslid

Emitzer's schermafbeelding

Standaard

Nu al?...Waar ben jij al die tijd geweest?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Vlaams Blok-kopstuk Filip Dewinter kondigde gisteren met een brede smile aan dat wie na de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 scheep wil gaan met het Vlaams Belang, kan rekenen op schepenambten of zelfs het burgemeesterschap.

En maar fulmineren tegen akkoordjes, afspraken, politieke benoemingen. Alle principes overboord om toch maar aan de vetpotten te raken.
Eén uitzondering: de grootste vetpot (het burgemeesterschap van Antwerpen) wil hij voor zichtzelf voorbehouden... 8)

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]

http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be