![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl > "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > >> Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >> identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >> opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat >> in de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je >> *alles* kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie >> gekocht hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. > > Als er ergens een burgerlijk-ongehoorzaamheidsbeweging op zijn plaats > is, dan wel voor dit punt. De overheid zet een stap te ver. In > Engeland zou men zoiets nooit pikken. In het UK is men al heibel aan het schoppen om de identificatieplicht alleen. |
![]() |
#42 |
|
![]() "JC" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] <snip> > Wordt Elsenborn nog gebruikt door het leger? Yep. -- Pros -Veteraan Elsenborn- |
![]() |
#43 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "JC" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] > > <snip> > >> Wordt Elsenborn nog gebruikt door het leger? > > Yep. > -- > Pros > -Veteraan Elsenborn- > Leger ? Welk leger ? Ik dacht dat er in gans Europa geen enkel leger meer was. Hoeveel legers heeft belgië ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#44 |
|
![]() "Vif" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]. .. > Wist je trouwens dat men ook geen lucifers, lijm, aanstekers en nog een > hele lijst andere dingen mag verkopen aan iemand jonger dan 16. En > natuurlijk drank en sigaretten. En iemand die in winkel werkt en die > jonger is dan 18 moet volgens de wet er een volwassene bij roepen voor > toezicht als ze drank sigaretten of andere dingen van die lijst verkoopt. Dat vind ik nu niet bepaald vrijheidsbeperkend. Het is imho vooral de politieke vrijheid -- de moeder van... -- die telt. Krokke8aas |
![]() |
#45 |
|
![]() "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer trace veeg dit [email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef > > >>> Welke extremistische partij moet ik dan meest schrik van hebben? >:| >> >> Naar eigen inzicht en smaak in te vullen. Dat is het precies: creëer je >> eigen nachtmerrie, en ga dan na of je standpunt nog steeds opgaat. >> >> Krokke8aas > > je hebt Vif onderschat he ? Hoezo? > Een taaie tante he ? Dat wel, ja. Krokke8aas |
![]() |
#46 |
|
![]() "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer trace veeg dit [email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >> >>> Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>> identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>> opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >>> de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>> kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>> hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >> >> Als er ergens een burgerlijk-ongehoorzaamheidsbeweging op zijn plaats >> is, dan wel voor dit punt. De overheid zet een stap te ver. In Engeland >> zou men zoiets nooit pikken. >> >> Krokke8aas > > > holy moly kroky > > Hoor ik je hier nu pleiten voor burgerlijke ongehoorzaamheid ? > Dat gaat al snel tot geweld leiden, dat besef je toch ? Dat <hoeft> helemaal niet. Hoe intelligenter de ongehoorzamen zijn, hoe minder kans op geweld. Krokke8aas |
![]() |
#47 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... > "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl >> "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >> >>> Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>> identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>> opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat >>> in de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je >>> *alles* kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie >>> gekocht hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >> >> Als er ergens een burgerlijk-ongehoorzaamheidsbeweging op zijn plaats >> is, dan wel voor dit punt. De overheid zet een stap te ver. In >> Engeland zou men zoiets nooit pikken. > > In het UK is men al heibel aan het schoppen om de identificatieplicht > alleen. Voila, d�*t bedoelde ik. Engeland is vanuit politiek-geografisch oogpunt geen slecht verbanningsoord voor vrijheidsvluchtelingen uit Eurazië. Krokke8aas |
![]() |
#48 |
|
![]() Krokke8aas formulated on Tuesday :
> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > >> Wist je trouwens dat men ook geen lucifers, lijm, aanstekers en nog een >> hele lijst andere dingen mag verkopen aan iemand jonger dan 16. En >> natuurlijk drank en sigaretten. En iemand die in winkel werkt en die jonger >> is dan 18 moet volgens de wet er een volwassene bij roepen voor toezicht >> als ze drank sigaretten of andere dingen van die lijst verkoopt. > > Dat vind ik nu niet bepaald vrijheidsbeperkend. > Het is imho vooral de politieke vrijheid -- de moeder van... -- die telt. > Die politieke vrijheid lijkt me daar toch ook niet zo vrij als hier, aangezien een politieagent geen lid van BNP mag zijn, of die kan zijn koffertje pakken en zijn jobke vergeten. http://www.acpo.police.uk/news/2004/q3/police_bnp.html Zouden ze dat hier dan ook normaal vinden moesten alle agenten die lid zijn van Vlaams Belang hun C4 krijgen om die reden? -- Vif http://www.vif.be/MesNews/ |
![]() |
#49 |
|
![]() On Tue, 01 Feb 2005 20:20:07 GMT, "Vif"
<[email protected]> wrote: >Krokke8aas formulated on Tuesday : >> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >> >>> Wist je trouwens dat men ook geen lucifers, lijm, aanstekers en nog een >>> hele lijst andere dingen mag verkopen aan iemand jonger dan 16. En >>> natuurlijk drank en sigaretten. En iemand die in winkel werkt en die jonger >>> is dan 18 moet volgens de wet er een volwassene bij roepen voor toezicht >>> als ze drank sigaretten of andere dingen van die lijst verkoopt. >> >> Dat vind ik nu niet bepaald vrijheidsbeperkend. >> Het is imho vooral de politieke vrijheid -- de moeder van... -- die telt. >> > >Die politieke vrijheid lijkt me daar toch ook niet zo vrij als hier, >aangezien een politieagent geen lid van BNP mag zijn, of die kan zijn >koffertje pakken en zijn jobke vergeten. >http://www.acpo.police.uk/news/2004/q3/police_bnp.html > >Zouden ze dat hier dan ook normaal vinden moesten alle agenten die lid >zijn van Vlaams Belang hun C4 krijgen om die reden? Ach, dan gaan ze net als Bart - De Mol - De Bie allemaal voor het VB werken.. |
![]() |
#50 |
|
news:[email protected]. .. > Krokke8aas formulated on Tuesday : >> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >> >>> Wist je trouwens dat men ook geen lucifers, lijm, aanstekers en nog een >>> hele lijst andere dingen mag verkopen aan iemand jonger dan 16. En >>> natuurlijk drank en sigaretten. En iemand die in winkel werkt en die >>> jonger is dan 18 moet volgens de wet er een volwassene bij roepen voor >>> toezicht als ze drank sigaretten of andere dingen van die lijst >>> verkoopt. >> >> Dat vind ik nu niet bepaald vrijheidsbeperkend. >> Het is imho vooral de politieke vrijheid -- de moeder van... -- die >> telt. >> > > Die politieke vrijheid lijkt me daar toch ook niet zo vrij als hier, > aangezien een politieagent geen lid van BNP mag zijn, of die kan zijn > koffertje pakken en zijn jobke vergeten. > http://www.acpo.police.uk/news/2004/q3/police_bnp.html > > Zouden ze dat hier dan ook normaal vinden moesten alle agenten die lid > zijn van Vlaams Belang hun C4 krijgen om die reden? Nee, dat zit niet snor, Vif. Op dat punt doen de Amerikanen het beter. Maar als ze zich anderzijds verzetten tegen de identificatieplicht, of tegen het verkwanselen van de nationale soevereiniteit aan een anonieme burocratie zonder de nodige democratische legitimatie, én ze doen dat nog eens met succes, dan sta ik weer in vuur en vlam. Krokke8aas |
![]() |
#51 |
|
![]() Krokke8aas formulated the question :
> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Krokke8aas formulated on Tuesday : >>> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]. .. >>> >>>> Wist je trouwens dat men ook geen lucifers, lijm, aanstekers en nog een >>>> hele lijst andere dingen mag verkopen aan iemand jonger dan 16. En >>>> natuurlijk drank en sigaretten. En iemand die in winkel werkt en die >>>> jonger is dan 18 moet volgens de wet er een volwassene bij roepen voor >>>> toezicht als ze drank sigaretten of andere dingen van die lijst verkoopt. >>> >>> Dat vind ik nu niet bepaald vrijheidsbeperkend. >>> Het is imho vooral de politieke vrijheid -- de moeder van... -- die telt. >>> >> >> Die politieke vrijheid lijkt me daar toch ook niet zo vrij als hier, >> aangezien een politieagent geen lid van BNP mag zijn, of die kan zijn >> koffertje pakken en zijn jobke vergeten. >> http://www.acpo.police.uk/news/2004/q3/police_bnp.html >> >> Zouden ze dat hier dan ook normaal vinden moesten alle agenten die lid zijn >> van Vlaams Belang hun C4 krijgen om die reden? > > Nee, dat zit niet snor, Vif. Op dat punt doen de Amerikanen het beter. Vind ik ook niet juist, zolang ze hun politieke gedachtengang thuis laten terwijl ze hun job doen is er geen probleem. Om 't even welke politieke overtuiging ze ook hebben. Doen ze dat niet dan is het natuurlijk niet pluis en moet er ingegrepen worden. > > Maar als ze zich anderzijds verzetten tegen de identificatieplicht, of tegen > het verkwanselen van de nationale soevereiniteit aan een anonieme burocratie > zonder de nodige democratische legitimatie, én ze doen dat nog eens met > succes, dan sta ik weer in vuur en vlam. LOL -- Vif http://www.vif.be/MesNews/ |
![]() |
#52 |
|
news:[email protected]. .. > Krokke8aas formulated the question : >> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >>> Krokke8aas formulated on Tuesday : >>>> "Vif" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]. .. >>>> >>>>> Wist je trouwens dat men ook geen lucifers, lijm, aanstekers en nog >>>>> een hele lijst andere dingen mag verkopen aan iemand jonger dan 16. >>>>> En natuurlijk drank en sigaretten. En iemand die in winkel werkt en >>>>> die jonger is dan 18 moet volgens de wet er een volwassene bij roepen >>>>> voor toezicht als ze drank sigaretten of andere dingen van die lijst >>>>> verkoopt. >>>> >>>> Dat vind ik nu niet bepaald vrijheidsbeperkend. >>>> Het is imho vooral de politieke vrijheid -- de moeder van... -- die >>>> telt. >>>> >>> >>> Die politieke vrijheid lijkt me daar toch ook niet zo vrij als hier, >>> aangezien een politieagent geen lid van BNP mag zijn, of die kan zijn >>> koffertje pakken en zijn jobke vergeten. >>> http://www.acpo.police.uk/news/2004/q3/police_bnp.html >>> >>> Zouden ze dat hier dan ook normaal vinden moesten alle agenten die lid >>> zijn van Vlaams Belang hun C4 krijgen om die reden? >> >> Nee, dat zit niet snor, Vif. Op dat punt doen de Amerikanen het beter. > > Vind ik ook niet juist, zolang ze hun politieke gedachtengang thuis laten > terwijl ze hun job doen is er geen probleem. Om 't even welke politieke > overtuiging ze ook hebben. Doen ze dat niet dan is het natuurlijk niet > pluis en moet er ingegrepen worden. Ik denk dat je niet goed gelezen hebt, Trollientje. Ik steunde je punt dat het verbod op BNP-lidmaatschap voor politieagenten niet kosjer is. En ik meende dat de Amerikanen het op dat punt beter deden. Krokke8aas |
![]() |
#53 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Patrick DeJong" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> > Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische > >> > identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe > >> > opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat > >> > in > >> > de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* > >> > kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht > >> > hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. > >> > >> Als er ergens een burgerlijk-ongehoorzaamheidsbeweging op zijn plaats > >> is, > >> dan wel voor dit punt. De overheid zet een stap te ver. In Engeland zou > > men > >> zoiets nooit pikken. > > > > In Groot Brittannie zijn ze wel al met heel gelijkaardige plannen > > bezig... > > zogezegd om de terroristen het leven moeilijker te maken (ja, ale kom). > > Maar België is wel het <eerste land ter wereld> dat een dergelijk > totalitair controlemiddel daadwerkelijk invoert. Zelfs in die mate dat de > grote promotor van de wereldwijde controle, dhr. Bill Gates, er persoonlijk > voor naar Brussel komt afgezakt om ons staatssecretariske Van Velthoven > over de bol te aaien, en dan nog als hoofdpunt in het middagnieuws > opgevoerd wordt. We mogen het ook meemaken dat een andere, liberale > staatssecretaris, die zichzelf een voorstander van integrale democratie > noemt, de electronische identiteitskaart zijn grootste verwezenlijking > noemt. Een liberaal, asjblieft! > Niet vergeten ook dat het electronisch stemmen zonder de minste vorm van > controle of garantie, ook in dit land al het verst gevorderd is. "I've seen > the future and it was Belgian and scary"? > > Krokke8aas Zut, dat zou een mooi onderwerp voor de reünie zijn geweest ! Ik heb in een nationaal comité gezeten dat met chipidentiteitskaarten werkte en ze gebruikte om te stemmen. De eerste proef was een stemming op lokaal niveau, onder studenten en univmedewerkers, met hun elektronische identiteitskaarten. Alles werkte... de stemmen werden geteld. Om de feestelijkheid te verhogen was er een strijkorkestje, een borrel en een hele hoop mannen van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Komt er een techneut naar me toe: "Heu.. Dixit... er is een probleem. Er staan allemaal nullen in de computer." Nadat de techneut in zijn kraag werd gegrepen door zijn meerdere heb ik nog een Al-Shayev-imitatie moeten geven aan een hoge ambtenaar. :-) Laat ons hopen dat de daadwerkelijke uitvoering net zo'n zeperd wordt. Als Bill Gate$ daar in betrokken is, dan heb ik daar wel vertrouwen in. Karel heeft tijdens de reünie al een daad van burgerlijk verzet gepleegd: Linux-cédéroms uitgedeeld ! Ik heb mijn laptop er nog steeds niet mee gesloopt, dus misschien ga ik er wel permanent op over. Ik vraag me eigenlijk af of ik ook zo'n chip in mijn mik gesplitst krijg. |
![]() |
#54 |
|
![]() "Dixit" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Ik vraag me eigenlijk af of ik ook zo'n chip in mijn mik gesplitst krijg. Hier zijn al boompjes opgezet over wat zo'n chip allemaal kan overkomen. Koffie, de wasmachine, een magneet... alles is al de revue gepasseerd. :-) Krokke8aas |
![]() |
#55 |
|
![]() Dixit wrote:
> Zut, dat zou een mooi onderwerp voor de reünie zijn geweest ! > Ik heb in een nationaal comité gezeten dat met chipidentiteitskaarten werkte > en ze gebruikte om te stemmen. > De eerste proef was een stemming op lokaal niveau, onder studenten en > univmedewerkers, met hun elektronische identiteitskaarten. > Alles werkte... de stemmen werden geteld. > > Om de feestelijkheid te verhogen was er een strijkorkestje, een borrel en > een hele hoop mannen van het ministerie van Binnenlandse Zaken. > > Komt er een techneut naar me toe: "Heu.. Dixit... er is een probleem. Er > staan allemaal nullen in de computer." > Nadat de techneut in zijn kraag werd gegrepen door zijn meerdere heb ik nog > een Al-Shayev-imitatie moeten geven aan een hoge ambtenaar. :-) > > Laat ons hopen dat de daadwerkelijke uitvoering net zo'n zeperd wordt. > Als Bill Gate$ daar in betrokken is, dan heb ik daar wel vertrouwen in. > > Karel heeft tijdens de reünie al een daad van burgerlijk verzet gepleegd: > Linux-cédéroms uitgedeeld ! > Ik heb mijn laptop er nog steeds niet mee gesloopt, dus misschien ga ik er > wel permanent op over. > > Ik vraag me eigenlijk af of ik ook zo'n chip in mijn mik gesplitst krijg. Ahh, Dixit, ge wint weer een pak goodwill-punten bij mij. (niet dat ik daarmee wil zeggen dat ge vindt dat ge die nodig hebt, maar alla...) Niemand die tegen Bill Gates is, kan echt slecht zijn. :) -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#56 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Dirk Vermeer" <Dirk Vermeer trace veeg dit [email protected]> schreef in > bericht news:[email protected]... >> >> "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >>> "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] oups.com... >>> >>>> Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>>> identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>>> opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >>>> de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>>> kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>>> hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >>> >>> Als er ergens een burgerlijk-ongehoorzaamheidsbeweging op zijn plaats >>> is, dan wel voor dit punt. De overheid zet een stap te ver. In Engeland >>> zou men zoiets nooit pikken. >>> >>> Krokke8aas >> >> >> holy moly kroky >> >> Hoor ik je hier nu pleiten voor burgerlijke ongehoorzaamheid ? >> Dat gaat al snel tot geweld leiden, dat besef je toch ? > > Dat <hoeft> helemaal niet. Hoe intelligenter de ongehoorzamen zijn, hoe > minder kans op geweld. > > Krokke8aas De sossen vertrouwen niet op de "intelligentie van de ongehoorzamen" Laten we dan maar snel directe democratie invoeren. |
![]() |
#57 |
|
![]() lesjkasjki <[email protected]> openbaarde de samenleving al dan niet
correctsgewijs in news:[email protected]: > ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet > gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig systeem > zorgen. > Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik > Mag men er meer dan 1 nationaliteit op nahouden ? -- VGQ |
![]() |
#58 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 1 Feb 2005
05:02:02 -0800, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >lesjkasjki wrote: > >> ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet >> gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig >systeem >> zorgen. >> Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik > >Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >mvg, VH >http://vh.skynetblogs Hoe kan men de chip neutraliseren? Of hem vullen met onzin? Da's handig om de controlerende overheid een hak te zetten. -- Fusti |
![]() |
#59 |
|
![]() F ustigator wrote:
> Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 1 Feb 2005 > 05:02:02 -0800, in littera > <[email protected] .com> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >>lesjkasjki wrote: >> >> >>>ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet >>>gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig >> >>systeem >> >>>zorgen. >>>Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik >> >>Brave New World. De jacht op de de-encryptie van de Belgische >>identiteitskaart is *nu* open. Hackers aller landen, een nieuwe >>opwindende uitdaging. Gewoon wachten op het eerste programmaatje dat in >>de PROM van de kaartlezer kan worden geflasht, en waarmee je *alles* >>kan zien, zelfs waar en wanneer je dat stukje sexy lingerie gekocht >>hebt, en hoe snel je rekening te plunderen. >>mvg, VH >>http://vh.skynetblogs > > > Hoe kan men de chip neutraliseren? > Of hem vullen met onzin? > Da's handig om de controlerende overheid een hak te zetten. Uit welingelichte (anarchistische?) bron: zelfs een paar seconden in een doodgewone microgolfoven schijnt voor dergelijke kaart-chipjes al terminaal te zijn. Het is dan ook lastig om EMP-bescherming op een plastieken kaartje aan te brengen. Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat iedereen zijn nieuwe ID-kaart maar in de micro moet gaan steken, want dat zou oproepen tot burgelijke ongehoorzaamheid zijn... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#60 |
|
![]() lesjkasjki schreef op 1-2-2005 13:42:
> ben ik wat blij dat in de toekomst al mijn gegevens via het internet > gaan worden verzonden. Gelukkig gaat microsoft voor een veilig systeem > zorgen. Toch vriendelijk van Bill om al direct die e-card om zeep te willen helpen. Ik was al aan het informeren naar mogelijke sabotage maar onze goede vriend gooit er al direct miljarden tegen zodat andere betere zaken kunnen doen. > Gangsters bouwen nu al uitgebreid feest hoor ik 20 tot 23 februari in Brussel om juist te zijn. Je moet wel minstens een massamoordenaar zijn om te mogen komen. Enige wapenhandel of mensen afpersen met olie en water is natuurlijk ook een aanbeveling. groetjes, Emmanuel |