![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Het kan zijn dat ze voor één keer het democratisch principe hebben laten voorgaan, maar dat betwijfel ik! Misschien hopen zij bij het verdwijnen van het Vlaams Belang kiezers te recupereren!... Geef jij mij eens de reden waarom de franstalige partijen (fdf incluis) toelaten dat de nva belgisch geld krijgt? |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Want nog niet zo lang geleden schreeuwde u en de rest van uw forum-kliek moord & brand omdat de N-VA haar dotatie niet kreeg en het Vlaams Blok wel. En nu de rollen omgedraaid blijken te zijn, noemt u echter Jan van den Berge verzuurd hoewel hij iets aanklaagt dat nog veel ondemocratischer is dan uw vroegere onbeduidende situatie, smalend omdat uw eigen partij menig kont heeft zitten likken van de Belgicistische partijen en ze nu hun bedelgeld toegeworpen krijgen. N-Va , of, de meest zwakke & hypocriete partij aller tijden. Men zou verdorie nog meer respect krijgen voor de BuB als men deze thread leest. Zij draaien tenminste niet met de wind, en walmen niet in hun hypocrisie door de aanklacht als verzuurd te noemen.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom heeft de N-VA een wetsvoorstel ingediend, om de tdotatie af te gangen van het aantal kiezers en niet volgens het aantal zetels. Daarom heeft de N-VA nu wel recht op die dotatie. En ik wacht nog altijd op het antwoord waarom u de N-VA in deze discutie hebt betrokken? |
|
![]() |
![]() |
#45 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Raven]
Een meester leugenaar en zeveraar ben jij wel. Citaat:
We hebben kritiek gegeven op het systeem waarbij partijen met minder kiezers hun dotatie wel krijgen. (en ik zie hier het Vlaams Blok niet tussen zitten) Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 3 februari 2005 om 12:57. |
|||
![]() |
![]() |
#46 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Dit is bijna lachwekkend.
- Hebt u leren begrijpend lezen? De N-VA heeft een wetsvoorstel ingediend voor de verdeling van de partijfinanciering, niet voor de verdeling van de zetels. Dit kan misschien nog komen. En zeg eens, waarom heeft het VB niets ondernomen tegen deze wantoestand? zij zitten ook in de Kamer. - Yoehoe, de partijfinanciering verdelen volgens het aantal kiezers. Kunt ge niet lezen? - En voor het laatste, jij hebt in koeien van letters de N-VA betrokken in de titel. Geld voor de N-VA geen geld voor het Blok. Waarom zet u de N-VA in de titel en geen andere partij? ventje uw intellectueel peil is ver te zoeken denk ik. Laatst gewijzigd door giserke : 3 februari 2005 om 13:27. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Face it: Zolang de N-VA bij jou blijkbaar inherent verraad pleegde door haar dotatie te krijgen, keer ik die logica om voor het VB. Als wij ons moeten verantwoorden waarom het FDF zou hebben voorgestemd voor een wetswijziging die de N-VA een dotatie bezorgde, moeten jullie je verantwoorden waarom Spirit of de SP.A verhindert hebben dat jullie dotatie ontnomen werd. Het is hoogst hypocriet "verraad" te schreeuwen bij het ene en het andere af te doen met "waarom ze dat gedaan hebben weet ik niet...". |
|
![]() |