Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2005, 13:57   #41
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Zingen IS haar werk; senator zijn is geen job, dat is een mandaat. Leer eens een verschil maken zeg i.p.v. hier als een kieken zonder kop zitten te zagen over prullen.
Wat een belachelijke poging om een discussie rond prioriteiten te gaan omdraaien naar een discussie rond semantiek.
Oud 8 februari 2005, 14:20   #42
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Zijn er echt mensen die dat gebalk van Margriet zingen noemen .... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 14:25   #43
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zijn er echt mensen die dat gebalk van Margriet zingen noemen .... ?

Blijkbaar wel, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 14:52   #44
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Wat een belachelijke poging om een discussie rond prioriteiten te gaan omdraaien naar een discussie rond semantiek.
Zoals heel deze topic een belachelijke poging is om spijkers op laag water te zoeken. Is het d�*t wat jij een prioriteit in de binnenlandse politiek noemt, het feit dat Margriet Hermans ziekteverlof neemt na een operatie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 15:15   #45
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals heel deze topic een belachelijke poging is om spijkers op laag water te zoeken. Is het d�*t wat jij een prioriteit in de binnenlandse politiek noemt, het feit dat Margriet Hermans ziekteverlof neemt na een operatie?
ze zou het wel kunnen laten doen in al haar grote verlofperioden,vind ik.
maar dan moet ze misschien bijklussen.
Oud 8 februari 2005, 16:13   #46
Tegendradigaard

Standaard

Nu uit goede bron (chaudfontaine) heb ik vernomen dat het inderdaad om een noodzakelijke operatie ging.

zoals de meesten wel weten is Margriet van een erg volle en gespierde vrouw via een vorige operatie veranderd in een iets minder gespierd exemplaar.
Bon het is daardoor dat haar borsten een beetje slapjes gingen hangen en naar beneden hingen. Dat was heel vervelend voor haar. Want telkens als er moest gestemd worden in het parlement en Margriet ging der eens goed voor zitten, dan vielen haar borsten op de stemknopjes. Resultaat was dan ook dat Margriet al eens per ongeluk met haar hand op de ja knop duwde en met haar borst (per ongeluk natuurlijk) op de nee knop. Of op onthouding of zo. Bon iedereen begrijpt dat deze situatie zo niet kon aanslepen. Vandaar dat Margriet deze voor haar werk echt wel noodzakelijke operatie moest ondergaan. Ondertussen is alles wat kleiner gemaakt en hangt het niet meer zo door en is het risico op verkeerde knoppeke indrukken weggenomen.

Dit is de enige en ware reden en daardoor is Margriet verontschuldigd en is haar afwezigheid wel degelijk gewettigd, want het was voor het werk.

Lees volgende week het volledige verhaal in den Dag Story..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 8 februari 2005, 16:16   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu uit goede bron (chaudfontaine) heb ik vernomen dat het inderdaad om een noodzakelijke operatie ging.

zoals de meesten wel weten is Margriet van een erg volle en gespierde vrouw via een vorige operatie veranderd in een iets minder gespierd exemplaar.
Bon het is daardoor dat haar borsten een beetje slapjes gingen hangen en naar beneden hingen. Dat was heel vervelend voor haar. Want telkens als er moest gestemd worden in het parlement en Margriet ging der eens goed voor zitten, dan vielen haar borsten op de stemknopjes. Resultaat was dan ook dat Margriet al eens per ongeluk met haar hand op de ja knop duwde en met haar borst (per ongeluk natuurlijk) op de nee knop. Of op onthouding of zo. Bon iedereen begrijpt dat deze situatie zo niet kon aanslepen. Vandaar dat Margriet deze voor haar werk echt wel noodzakelijke operatie moest ondergaan. Ondertussen is alles wat kleiner gemaakt en hangt het niet meer zo door en is het risico op verkeerde knoppeke indrukken weggenomen.

Dit is de enige en ware reden en daardoor is Margriet verontschuldigd en is haar afwezigheid wel degelijk gewettigd, want het was voor het werk.

ik lees het liever in den Allemaal Humo,
Oud 8 februari 2005, 16:19   #48
Tegendradigaard

Standaard

en die stemknopjes maar zingen :

Ja Tante Margriet ik stem zoals U wilt,
maar haal uw borsten van mijn knopjes...

Oud 8 februari 2005, 17:50   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
ze zou het wel kunnen laten doen in al haar grote verlofperioden,vind ik.
maar dan moet ze misschien bijklussen.
En wie zegt er dat haar verlofperiode overeenkomt met die van de arts?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 8 februari 2005, 18:02   #50
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het feit dat er zoveel absenties zijn in de verschillende parlementen, en dat parlementairen vanalles en nog wat cumuleren naast hun mandaat? Ja, dat vind ik nu eens een prioriteit zie....

En blijkbaar sta ik daar niet alleen mee.

Ik noteer trouwens dat u weeral als enige verweer een argument kunt geven dat alles in het belachelijke trekt. Toeval? Don't think so.
Oud 8 februari 2005, 18:06   #51
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Je kan misschien beter ineens proberen te argumenteren dat Margriets verbouwingen een politieke actie betreffen. Zoiets als: "In het kader van ethische richtlijnen die door het parlement besproken worden, stelde Margriet zich vrijwillig kandidaat om als proefkonijn te dienen voor de schoonheidsindustrie. Als compleet belangeloze martelares doorstond deze kranige parlementariër lief en leed om aan de kiezer konde te kunnen doen van haar uiterst belangwekkende ervaringen." Want laten we vooral kritisch bijven, nietwaar?
Oud 8 februari 2005, 18:20   #52
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je kan misschien beter ineens proberen te argumenteren dat Margriets verbouwingen een politieke actie betreffen. Zoiets als: "In het kader van ethische richtlijnen die door het parlement besproken worden, stelde Margriet zich vrijwillig kandidaat om als proefkonijn te dienen voor de schoonheidsindustrie. Als compleet belangeloze martelares doorstond deze kranige parlementariër lief en leed om aan de kiezer konde te kunnen doen van haar uiterst belangwekkende ervaringen." Want laten we vooral kritisch bijven, nietwaar?
echt de max!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2005, 20:40   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat er zoveel absenties zijn in de verschillende parlementen, en dat parlementairen vanalles en nog wat cumuleren naast hun mandaat? Ja, dat vind ik nu eens een prioriteit zie....
Ik niet.

Citaat:
En blijkbaar sta ik daar niet alleen mee.
Ja, ik zag net op het nieuws de wilde betogingen tegen het ziekteverlof van Margriet Hermans...

Citaat:
Ik noteer trouwens dat u weeral als enige verweer een argument kunt geven dat alles in het belachelijke trekt. Toeval? Don't think so.
Je noteert maar wat je niet laten kan. Noteer er ineens even bij dat mijn "enige verweer" hoegenaamd niet nodig was om alles in het belachelijke te trekken; je was daar zelf al méér dan behoorlijk in geslaagd met je openingsbericht. Toeval? Don't think so.

Citaat:
Oud 8 februari 2005, 23:32   #54
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als je gelijk wil mij niet gelaten,maar op drie maanden in de zomer zal dat wel kunnen zeker?
Oud 8 februari 2005, 23:57   #55
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Ja met een restaurantbon. Daarmee bedoel ik dat Filip De Winter dikwijls op restaurant zit, in mijn straat. Want daar blijkt zijn favoriet restaurant zich te bevinden. Dit dikwijls terwijl ik denk, moet jij eigenlijk geen andere taak vervullen en aanwezig zijn in het parlement of zo. Nu ja waar ik precies woon ga ik hierbij niet vrij geven, omdat ik geen bedrijgingen aan mijn adres wil he.
Is het misschien FDW die u "pootje gelapt" heeft ?
Oud 9 februari 2005, 07:17   #56
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:

zo een prutsboekje lees ik niet
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 09:29   #57
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Margriet heeft ook een gezin waar zij nog moet voor zorgen en wil haar verlof dan ook volledig aan haar gezin wijden, wat ik maar normaal vind als je tijdens het jaar niet veel thuis bent en uw kinderen niet veel ziet. Dus dat zij die operatie nu heeft laten uitvoeren heb ik geen bezwaar tegen. Dan kan zij tenmiste haar tijd in haar verlof te volle aan haar gezin besteden. Als zij dat in haar verlof laat doen dan zijn de kinderen daar de dupe van!

Je moet altijd de zaken van twee kanten bezien en verder kijken dan je neus lang is he!
Dan moet Margriet maar kiezen tussen haar kindjes en de facelift in haar verlof.
Ne mens kan niet alles hebben hé. Ik denk dat jij de keuze snel genoeg zou kunnen maken als je die had maar gezien jou situatie en die van vele alleenstaande ouders is een facelift geen prioriteit. Zelfs de keuze tussen de verbouwingen en de job zou evident moeten zijn. Dat is ze haar kiezers verplicht.

En zeg nu eerlijk, haar argument dat ze ook aan haar post-politieke carriere moet denken als za(n)geres gaat toch niet op. Zij moet het hebben van haar stem en de liedjes zelf en niet de looks. Het is dus een luxeprobleem voor haar. Kinderen en werk hebben daar voorang op.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2005, 17:56   #58
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik niet.
Uw goed recht. Ik kan best begrijpen dat u liever uw kruistocht tegen discriminaties allerhande verder zet

Citaat:
Ja, ik zag net op het nieuws de wilde betogingen tegen het ziekteverlof van Margriet Hermans...
En ik die van alle werknemers die op straat komen de goedkeuring van de federale CAO te eisen dan wel die CAO af te keuren . Als dat uw enige argument is om prioriteiten aan te toetsen, dan zegt dat veel over de belangrijkheid van die CAO. Moet u misschien eens gaan rondvertellen in regeringskringen...

Citaat:
Je noteert maar wat je niet laten kan. Noteer er ineens even bij dat mijn "enige verweer" hoegenaamd niet nodig was om alles in het belachelijke te trekken; je was daar zelf al méér dan behoorlijk in geslaagd met je openingsbericht.
Klopt Ik houd er wel eens van om iemand op stang te jagen.

Citaat:
Toeval? Don't think so.
Hey, you really got me goin'
Oud 11 februari 2005, 11:02   #59
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bubber
Is het misschien FDW die u "pootje gelapt" heeft ?
Een beetje op uw gemak he! Als persoon heb ik niets tegen iemand. Maar als Margriet dit niet mag dan moet FDW ook zijn conclusies trekken en niet op Restaurant gezellig gaan eten terwijl er belangrijker dingen te doen zijn. Dan doet hij net hetzelfde van wat hij anderen verwijt te doen. Dan heeft hij ook geen recht van spreken, hij heeft zelf dan geen geldige reden voor zijn afwezigheid. Of is een Restaurantbonnentje dat wel soms?? Kan dat dan ook eens proberen bij mijn werkgever. Mijn afwezigheid rechtvaardiigen met een Restaurantbon. Als FDW dit mag mag iedereen dit, zou ik zo zeggen.
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2005, 11:07   #60
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beetje op uw gemak he! Als persoon heb ik niets tegen iemand. Maar als Margriet dit niet mag dan moet FDW ook zijn conclusies trekken en niet op Restaurant gezellig gaan eten terwijl er belangrijker dingen te doen zijn. Dan doet hij net hetzelfde van wat hij anderen verwijt te doen. Dan heeft hij ook geen recht van spreken, hij heeft zelf dan geen geldige reden voor zijn afwezigheid. Of is een Restaurantbonnentje dat wel soms?? Kan dat dan ook eens proberen bij mijn werkgever. Mijn afwezigheid rechtvaardiigen met een Restaurantbon. Als FDW dit mag mag iedereen dit, zou ik zo zeggen.

Wij mogen dat inderdaad, als er gegeten wordt voor 't werk...

Ja eten is soms ook werken, ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be