![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er echt mensen die dat gebalk van Margriet zingen noemen .... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wel, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
maar dan moet ze misschien bijklussen. ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Nu uit goede bron (chaudfontaine) heb ik vernomen dat het inderdaad om een noodzakelijke operatie ging.
zoals de meesten wel weten is Margriet van een erg volle en gespierde vrouw via een vorige operatie veranderd in een iets minder gespierd exemplaar. Bon het is daardoor dat haar borsten een beetje slapjes gingen hangen en naar beneden hingen. Dat was heel vervelend voor haar. Want telkens als er moest gestemd worden in het parlement en Margriet ging der eens goed voor zitten, dan vielen haar borsten op de stemknopjes. Resultaat was dan ook dat Margriet al eens per ongeluk met haar hand op de ja knop duwde en met haar borst (per ongeluk natuurlijk) op de nee knop. Of op onthouding of zo. Bon iedereen begrijpt dat deze situatie zo niet kon aanslepen. Vandaar dat Margriet deze voor haar werk echt wel noodzakelijke operatie moest ondergaan. Ondertussen is alles wat kleiner gemaakt en hangt het niet meer zo door en is het risico op verkeerde knoppeke indrukken weggenomen. Dit is de enige en ware reden en daardoor is Margriet verontschuldigd en is haar afwezigheid wel degelijk gewettigd, want het was voor het werk. Lees volgende week het volledige verhaal in den Dag Story..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik lees het liever in den Allemaal Humo, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() en die stemknopjes maar zingen :
Ja Tante Margriet ik stem zoals U wilt, maar haal uw borsten van mijn knopjes...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En blijkbaar sta ik daar niet alleen mee. Ik noteer trouwens dat u weeral als enige verweer een argument kunt geven dat alles in het belachelijke trekt. Toeval? Don't think so.
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je kan misschien beter ineens proberen te argumenteren dat Margriets verbouwingen een politieke actie betreffen. Zoiets als: "In het kader van ethische richtlijnen die door het parlement besproken worden, stelde Margriet zich vrijwillig kandidaat om als proefkonijn te dienen voor de schoonheidsindustrie. Als compleet belangeloze martelares doorstond deze kranige parlementariër lief en leed om aan de kiezer konde te kunnen doen van haar uiterst belangwekkende ervaringen." Want laten we vooral kritisch bijven, nietwaar?
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ne mens kan niet alles hebben hé. Ik denk dat jij de keuze snel genoeg zou kunnen maken als je die had maar gezien jou situatie en die van vele alleenstaande ouders is een facelift geen prioriteit. Zelfs de keuze tussen de verbouwingen en de job zou evident moeten zijn. Dat is ze haar kiezers verplicht. En zeg nu eerlijk, haar argument dat ze ook aan haar post-politieke carriere moet denken als za(n)geres gaat toch niet op. Zij moet het hebben van haar stem en de liedjes zelf en niet de looks. Het is dus een luxeprobleem voor haar. Kinderen en werk hebben daar voorang op.
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij mogen dat inderdaad, als er gegeten wordt voor 't werk... Ja eten is soms ook werken, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |