![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() http://www1.umn.edu/humanrts/instree/ccno10.htm
Legaal heb ik zeker grond b) War Crimes. Atrocities or offences against persons or property, constituting violations of the laws or customs of war, including but not limited to, murder, ill treatment or deportation to slave labour or for any other purpose of civilian population from occupied territory, murder or ill treatment of prisoners of war or persons on the seas, killing of hostages, plunder of public or private property, wanton destruction of cities, towns or villages, or devastation not justified by military necessity. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik word misselijk denk ik... Laatst gewijzigd door Mitgard : 13 februari 2005 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www1.umn.edu/humanrts/instree/auox.htm ps : time out, ik heb n afspraak Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2005 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moraliteit doet helemaal niks terzake. Trouwens, als ze de oorlog verklaren aan Duitsland wegen het binnenvallen van Polen (die het trouwens zelf uitlokte), waarom lieten ze de Sovjet-Unie dan gans Oost- en Centraal Europa bezetten?
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens een mannelijk wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vooral de Britten hadden het regelrecht gemunt op de Duitse burgers met hun bombardementen. Trouwens, de bombardementen op het industrieele hart van Duitsland hebben maar een heeeel klein deukje geslagen in hun output. Dresden en het bombarderen van andere duitse steden IS een oorlogsmisdaad, blijft gelijk wat de Nazi's allemaal uitgestoken hebben. Als je het een normale oorlogsmisdaad vindt om burgers effectief als doelwit te gebruiken, is er iets serieus mis in je bovenkamer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Dus: iedere oorlog is kut en de slachtoffers blijven nog altijd de burgers.
|
![]() |
![]() |