![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() omdat hier blijkbaar verkondigd wordt dat het VB bestaat uit huisvrouwen heb ik even de tijd genomen om de diplomas te tellen van de volksvertegenwoordigers uit kamer, senaat, vlaams parlement, brussels parlement en europees parlement.
post universitair : 3 universitair : 31 hoge school : 14 hoger secundair : 17 |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het Behang staat niet bekend om haar vrouwvriendelijkheid. Citaat:
foto persoon huisvrouw etc... Er werd hier een tijd terug een post over geopend.
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daar is dan te lezen dat de opkomst een "succes" was en dan werd een aantal genoemd dat me verbaasd voor een partij die een miljoen stemmen heeft. Verder heb je ook Behangers zelf die hier met aantallen komen en het zo'n "succes" is.
![]() Laatst gewijzigd door Najim : 16 februari 2005 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dan raad ik u aan de lijsten van de andere partijen eens te bekijken, in de meeste gemeenten zijn die voor de helft gevuld met mensen die zich geen reet aantrekken van politiek maar die gewoon worden gevraagd omdat men anders de lijsten niet volkrijgt. het is zelfs vaak zo dat kabinetsmedewerkers en zo verplicht worden op lijsten van de partijen van hun broodheren te gaan staan... |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Idd,het Vlaams Belang heeft de meest gedreven militanten omdat het simpelweg de meest allerte zijn.Jullie denken toch niet hoe ik machteloos ga toekijken hoe mijn geboortestreek hier de verdoemenis ingaat door de kapitaalkrachtigen en de criminelen.Dit toekijken vertik ik en ik zal strijden tot mijn laatste snik!
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() in de cache van Google staat die nog wel.
http://64.233.183.104/search?q=cache...wen+moby&hl=nl Citaat:
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die gedrevenheid van de Vlaams Belang militanten is gewoonweg kenmerkend. Ze zullen het bij de volgende verkiezingen weer aan de lijve ondervinden. Tot dan, grellig, geniet van de scheldtirades die U nog te beurt zullen vallen, door meteen in je 1e post je aan te geven als VB militant. Volgens de "anderen" : weeral een nieuwe racist en/of crimineel op dit forum Join the club!
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn dus mensen die hun ideologische mosterd menen te moeten halen uit een flyer voor gemeenteraadsverkiezingen in een landelijke lokatie. Dat moeten daar bij jou nogal ijzersterke flyers zijn van de sossen, liberalen en katholieken hé. Wat sturen die tjeven dan rond bij jou: De Bijbel? en de sossen: Marx/Engels voor beginnelingen? en de Liberalen: De Beurs Monitor?
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Merci AVV,al moet ik het forum nog onder de knie krijgen,maar dat komt wel in orde.BTW,we komen uit dezelfde streek dus daar zit het al goed mee
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor de rest valt het hier wel mee. ![]()
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Hela,ben toch niet zo dom als ik er uitzie
![]() Maar nu ga ik wat nuttiger werk doen,men maag knort en heb goesting in een kebap ![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
... wel, uit wat het VB mij langs alle kanten in haar publicaties gericht "aan de Vlaamse burger" (dus niet: de Vlaamse intellectueel) laat weten: niks, buiten wat vrijblijvend gekanker en zelfbeklag. Het VB is vooral een partij van oervervelende zagen die maar één krakende plaat op hun grammofoon hebben liggen. Als kiezer en burger weet ik dus begot niet wat die gasten van plan zijn. Me dunkt dat die partij zich veel euro's gemeenschapsgeld zou kunnen besparen door dat soort van slappe rommel (in vierkleurendruk dan nog godbetert) niet meer ongevraagd in elke brievenbus te droppen. Of wou je me wijsmaken dat die 1.000.000 kiezers allemaal een grondige ideologische analyse hebben gemaakt van het VB-programma? Ik wed dat er onder de mandatarissen genoeg volk zit dat zelfs op de meest essentiële vragen rond het VB-programma geen zinnig antwoord weet te verzinnen. Er is immers een reden waarom er nogal veel angstvallig de mond gesnoerd worden. Wat die landelijke locatie betreft... ik kan exact hetzelfde zeggen over gelijkaardige publicaties in Antwerpen en Gent... Mijn leefwereld is een stuk ruimer dan je het hier wil laten overkomen. En de tsjeven, sossen en liberalen... wel, die sturen niks rond als ze niks te vertellen hebben. D�*t is tenminste consequent.
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font] Laatst gewijzigd door de Vexille : 16 februari 2005 om 23:49. |
|
![]() |