![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integendeel, het is voorgesteld alsof het zou volstaan een paar regimes omver te werpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is jou helemaal niet te doen om n wetenschappelijke of technische verklaring van het instorten van WTC7. WTC7 is voor jou niet meer en niet minder dan een aanleiding om een antijoods discours aan te wakkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Zoals reeds verscheidene malen verteld ben ik mij op allerlei gebied gaan informeren. Het zou nogal gek zijn om één of andere visie uit te werken zonder kaas gegeten te hebben van de mogelijke andere, hoe extreem en vergezocht ze ook kunnen zijn. Ik heb geen reden nodig om te gaan geloven in een complot. Zoals reeds vermeld in een andere draad ... Lees er eens door en kom dan terug ... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Gunneke,
de bloemlezing uit je post hierboven is al verklaard en waar nodig weerlegd - met dank aan bristow oa - wordt het geen tijd dat te beseffen ? Als het pas al zoekend naar alternatieve verklaringen is dat je een pollepel antijoods discours binnen hebt gekregen, vind ik je hele zaak nog triestiger eigenlijk. Laatst gewijzigd door Knipp : 16 februari 2005 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die van mijn overgrootmoeder ook geloof ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Waarom heeft 9/11 plaatsgevonden ?
Neonazi's hebben een aantal muslimfundamentalisten zo zot gekregen om dan nadien via het verspreiden van conspiracy theorieën op internet, de schuld in de schoenen van de joden te kunnen schuiven. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
a) Ik heb een (groot) deel van de officiële rapportering ook gelezen en heb reeds gemeld dat deze in sommige gevallen mijn visie enkel versterken. Een rapport hoort clean en zonder enige vorm van partijdigheid te worden opgemaakt en dan kan ik volgende omschrijvingen missen als de pest: 'We ask each of you to remember how you felt that day-the grief, the enourmous sense of loss. We also came together that day as a nation-young and old, rich and poor, ... ' en het gaat zo maar door. Ik weet niet welke ervaring jij hebt met officiële rapportering, maar wanneer ik op het werk geconfronteerd wordt met dit type reports weet ik onmiddellijk dat er str*nt aan de knikker hangt en dat wat gaat volgen niet erg betrouwbaar is. De verpakking verraadt in vele gevallen reeds de toegepaste praktijken. b) ik heb ook nooit beweerd dat allles wat in die rapporten sraat één groffe leugen is, maar men kan liegen of simpelweg stukjes verzwijgen. De 2-de taktiek is meestal de meest efficiënte omdat er dan niet zwart op wit kan aangetoond worden dat de aangebrachte gegevens niet juist zijn. c) De heer Bristow heeft ook een aantal van de punten, al dan niet bewust, links laten liggen en wanneer hij hier werd over aangesproken is geen antwoord gevolgd .... 2. Ik heb dat anti-joods discour inderdaad pas tijdens mijn zoektocht ontdekt en zoals reeds gemeld in bericht #1: ... laat U maar ne keer goe gaan, in de gekste antwoorden zit soms ... Ik snap trouwens niet goed dat hier telkens zo zwaar wordt over gedaan: 'it's only a theorie of a writer that has been posted by a poster'.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben scheikundige van opleiding, ik raad U aan het zelf eens te doen ...
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Proficiat, je hebt één derde gelijk. Alhoewel ... eet jij dan uitlaatgassen ? Kromme beeldspraak of nostalgie naar de gaskamer ? Wie weet ? Slip of the tongue ?? ka·ta·ly·sa·tor (de ~ (m.), ~en/~s, ~en/~s) 1 [scheik.] stof die een chemisch proces bespoedigt of vertraagt zonder zelf te veranderen 2 datgene wat een proces of verloop bevordert 3 apparaat in motorvoertuigen dat de uitlaatgassen zuivert Laatst gewijzigd door Knipp : 16 februari 2005 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ge geeft opnieuw antwoorden op uw eigen vragen ... Een katalysator heeft invloed op een proces zonder zelf van constitiutie te veranderen. En van dat bedoelde proces moet ik waarschijnlijk niet veel uileg geven ...
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ik ga niet akkoord met 2004gun in die zin dat hij een "etnische groep" mensen associeert als de drijvende kracht achter heel dat 9/11 gedoe. Er zitten zeker zionisten in volgens mij, maar zij zijn niet de "kliek" die er achter zit. Ik denk dat 2004gun zich vooral baseert op die tekst van VOXFUX, wat geen slechte tekst is, maar veel te eenzijdig.
Ik denk dat het niet zo gemakkelijk is om een vinger te wijzen naar de echte personen die aan de touwtjes trekken achter de schermen. Er is zeker een beïnvloeding of infiltratie van zionisten in Amerika, maar geen uitsluitende zodat je kan besluiten dat zij de echte boosdoeners zijn. Ik denk dat zij gewoon een deel van het systeem zijn dat ik zou omschrijven met "nieuwe wereld orde" of "globalisten" voor anderen. Die nieuwe wereld orde is zeer complex, bestaande uit CFR, trilaterale commisie, bilderberg groep , commitee of 300 enz... en dat zijn zeker geen zionistische organisaties, maar er zitten zeker zionisten in. Ik denk dat deze "globalisten" gelijk welk land gebruiken om hun agenda erdoor te krijgen. Zij hebben geen allientie met gelijk welk ras of groep. Ze zijn gewoon de elite.
Laatst gewijzigd door exodus : 16 februari 2005 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
door die uitlaatpijp ! ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 16 februari 2005 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Ooit al getracht suiker in brand te steken? Meng het eens met asse van sigaretten en probeer opnieuw. Op het einde blijft er enkel nog die asse over en is deze dus de katalysator geweest. Duidelijk?
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |