Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2005, 19:35   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor
""wat heeft Filip Dewinter te maken met geweld en nazi's ?""

FlipperDeWieter = geweld. Of hebt ge zijn gelaatsuitdrukking nog nooit goed bekeken? Dat straalt gewoon agressie uit!
nog nooit iets van gemerkt, integendeel zo een vriendelijk man ! Is innemend en praat graag met iedereen, hij wou zelfs naar het "gore hol van de rode leeuwen van de rtbf" naar aanleiding van de reportage Vlaamse Choc... maar dat kon niet van de rode maffia... schrik om af te gaan zeker of schrik dat hij ook deze prutsers onder tafel zou praten

Zelfs mijn kinderen (9 jaar) vinden hem een "keitoffe"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 20:00   #42
Seba
Europees Commissaris

Standaard

hopelijk gaat DeWinter na zijn bezoek met concrete dingen afkomen, zodat we van zijn vaag, mysterieus en nooit concreet gezever van af zijn...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 20:04   #43
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ge moet eens zijn speeches lezen : dat is geen gezever, klaar en duidelijk, geen fictie maar zuivere concrete oplossingen voor de problemen !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 17 februari 2005, 20:05   #44
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
hopelijk gaat DeWinter na zijn bezoek met concrete dingen afkomen, zodat we van zijn vaag, mysterieus en nooit concreet gezever van af zijn...
Eerlijk gezegt moet ik toch toegeven dat FDW de enigste vb politici is die ik nog een beetje serieus neem de rest is pakjes in zever alhoewel Annemans toch ook kwaliteiten heeft

Dewinter is volgens mij wel een bekwame politici !

Dewinter is volgens mij wel een man die zijn dossiers goed kent!

buiten vele andere vb politici's hebben het nodig van leugens en arrogantie
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 20:06   #45
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
ge moet eens zijn speeches lezen : dat is geen gezever, klaar en duidelijk, geen fictie maar zuivere concrete oplossingen voor de problemen !!
lees hier boven
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 20:26   #46
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
af en toe zijn er concrete dingen, maar zoals de Vexille in een andere post schreef vind ik heel weinig concreets van FDW, meer een algemeen geleuter over "overspoeling van vreemdelingen", "multicul",.... zelden positieve, concrete alternatieven, eht blijft allemaal heel vaag zonder dat we weten wat FDW nu eigenlijk echt wil. Zijn omstreden verklaring over die hoofddoek van moslima's is daar een uitstekend voorbeeld van.

Kan iemand mij bv.zeggen vanaf welke minimumleeftijd FDW wil voor het huwen van migranten met buitenlanders die ook naar hier komen.

Kan iemand mij zeggen wat juist de concrete voorwaarden zijn voor FDW om als "Vlaming onder de Vlamingen" beschouwd te "mogen" worden??
In een forumsessie hier stelde hij dat men wel op zicht kon zien wie wel en wie niet Vlaming is....

Bovendien is zijn pleidooi voor een algemeen straatverbod op de hoofddoek een erg dictatoriale en fascistische maatregel die er hopelijk in Antwerpen nooit doorkomt als hij aan de macht is.
Oud 17 februari 2005, 20:30   #47
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Dewinter is volgens mij wel een bekwame politici !
staan roepen aan de zijlijn kan iedereen. Ik zeg niet dat dat zijn schuld is, maar eigenlijk heeft FDW in heel z'n politieke "carrière" nog niet veel "bewezen". Hij heeft ongetwijfeld redenaarstalent, maar dat maakt hem nog altijd geen "bekwaam" politicus

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Dewinter is volgens mij wel een man die zijn dossiers goed kent!
welke "dossiers"?? Het enige thema waar FDW iets over kent is het vreemdelingenbeleid, voor de rest heb ik die man nog nooit ook maar iets zinnigs weten te zeggen over bv. de Vlaamse zaak (dat in tegenstelling tot bv. Annemans). Ook op de verschillende debatten met FDW die ik bijwoonde kwam hij steeds erg zwak uit de hoek wanneer het niet om z'n stokpaardje ging en het publiek geen genoegen nam met wat algemeen verzuurd gezaag.
Oud 17 februari 2005, 20:45   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
staan roepen aan de zijlijn kan iedereen. Ik zeg niet dat dat zijn schuld is, maar eigenlijk heeft FDW in heel z'n politieke "carrière" nog niet veel "bewezen". Hij heeft ongetwijfeld redenaarstalent, maar dat maakt hem nog altijd geen "bekwaam" politicus

[size=4]in de tv-debatten komt hij er toch altijd zeer sterk uit !! [/size]
[size=4][/size]
[size=4]tijdens de VTM verkiezingsronde kwam hij er als enige winnaar grandioos uit ! hij kent al zijn dossiers hoor !! [/size]

welke "dossiers"?? Het enige thema waar FDW iets over kent is het vreemdelingenbeleid, voor de rest heb ik die man nog nooit ook maar iets zinnigs weten te zeggen over bv. de Vlaamse zaak (dat in tegenstelling tot bv. Annemans). Ook op de verschillende debatten met FDW die ik bijwoonde kwam hij steeds erg zwak uit de hoek wanneer het niet om z'n stokpaardje ging en het publiek geen genoegen nam met wat algemeen verzuurd gezaag.

[size=4][/size]
[size=4]verzuurd gezaag ? als je niet meer kan argumenteren en het onderspit moet delven is dat zo hé[/size]
Oud 17 februari 2005, 20:54   #49
cor
Minister

Standaard

""Filip Dehuisvader... nergens geweld kunnen filmen in zes maanden tijd""

Daar zijn anders beelden genoeg van van vroeger.

En ne gast die 20 jaar mensenhaat predikt een brave huisvader noemen?? ... die veebees slaan er echt zomaar wat uit!
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 21:11   #50
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
rood is de kleur van het bloed... Vraag maar aan Cools vermoord door eigen mensen van de PS !!
[size=4]ZWART [/size][size=2]is de kleur vd DOOD. Vraag maar aan jullie grote voorbeelden van het "ZWARTE" VNV [/size]
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2005, 21:14   #51
anakin
Partijlid

anakin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
""Filip Dehuisvader... nergens geweld kunnen filmen in zes maanden tijd""

Daar zijn anders beelden genoeg van van vroeger.

En ne gast die 20 jaar mensenhaat predikt een brave huisvader noemen?? ... die veebees slaan er echt zomaar wat uit!
Daar moet gij mij dan toch maar eens voorbeelden van geven.
De "feiten" noemen gelijk ze zijn kan je moeilijk catalogeren onder "mensenhaat".
FDW is de laatste 20 jaar één van de enige politiekers die durft zeggen wat veel mensen denken. Dat noem ik politieke moed hebben.
anakin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 00:43   #52
friet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Vivant of gewoon blanco.
Dus stem je onbetrouwbaar : Vivant= Vld
friet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 08:18   #53
cor
Minister

Standaard

""Daar moet gij mij dan toch maar eens voorbeelden van geven.""

Zeg zeide gij nu achterlijk of lijdt ge aan Parkinson!
Lees die veroordeling eens hé manneke. 't Staat vol!
Oud 18 februari 2005, 08:21   #54
cor
Minister

Standaard

Of 't zal Alzheimer zijn zeker.
Oud 18 februari 2005, 08:48   #55
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
""Daar moet gij mij dan toch maar eens voorbeelden van geven.""

Zeg zeide gij nu achterlijk of lijdt ge aan Parkinson!
Lees die veroordeling eens hé manneke. 't Staat vol!
Welke veroordelingen?
Die van augusta? Van de smeerpijp? Van Cools? Van de drie guy's? Van de syndikaten? Van Carla Galle? Van ..........?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 14:03   #56
cor
Minister

Standaard

Selectieve Alzheimer dus.
Oud 18 februari 2005, 15:39   #57
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Selectieve Alzheimer dus.
Dat is dan wel triestig voor U. Ik wens U veel beterschap!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 15:59   #58
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Is FDW veroordeeld voor geweldplegingen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 16:00   #59
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
[size=4]ZWART [/size][size=2]is de kleur vd DOOD. Vraag maar aan jullie grote voorbeelden van het "ZWARTE" VNV [/size]
Wel daar heeft Pietje nu eens gelijk. Groot gelijk zelfs. Ik denk inderdaad dat die van het VNV zo stilaan allemaal wel dood zullen zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 16:19   #60
rroloff
Burger

Standaard

Oud-minister van Vreemdelingenzaken en Integratie Hilbrand Nawijn zal hem vergezellen:

Nawijn gaat met Dewinter op Deense studiereis

Van onze correspondent

BRUSSEL, vrijdag
Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter wil volgende maand samen met LPF’er Hilbrand Nawijn Denemarken bezoeken om er met eigen ogen het succesvolle en zeer strenge immigratie- en allochtonenbeleid in dat land te bekijken.
De Belgische partij bevestigde gisteren dat Nawijn deze week door Dewinter is benaderd en zeer geïnteresseerd is in de studiereis.
In Denemarken worden zelfs buitenlanders met een verblijfsvergunning die vier jaar celstraf oplopen zonder pardon het land uitgezet en krijgen asielzoekers er pas na zeven jaar volledige uitkeringen.

Daarnaast moeten allochtonen die hun partner over willen laten komen minstens 24 jaar oud zijn en 7000 euro borg storten.
Indien de relatie binnen zeven jaar wordt verbroken, is men het geld kwijt en moet de partner het land weer uit.

Bron: http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/to...TOPIC_ID=34195
rroloff is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be