![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik stel me gewoon vragen bij de motivatie van al die wetsvoorstellen. Wetsvoorstellen die zich richten op een specifieke bestaande partij ruiken althans voor mij naar ondemocratische maatregelen. Wat ik me eigenlijk gewoon afvraag is waarom ze het Belang op deze manier bestrijden. Feit is dat het Belang veel stemmen krijgt en dat de kans groot is dat ze opnieuw zullen stijgen. Feit is dat indien het Belang werkelijk verboden wordt vele van die kiezers ontnoegd zullen zijn en eigenlijk hun stem verliezen. Zou het dus niet beter zijn die kiezer eens een antwoord te bieden, en dan vooral met een goed beleid? We weten nu toch allemaal al dat het Belang stemmen wint omwille van de problematiek die ze aankaart, een problematiek die door de regerende partijen niet daadkrachtig wordt aangepakt. Door het Belang te verbannen verdwijnen die problemen niet, noch de "verzuurdheid" (om het in anti-Belang termen te stellen) van hun kiezers. Dus misschien beter eens de problemen aanpakken i.p.v. de (soms nogal fanatieke) boodschapper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er vertrekken belgische handelsmissies met prince filip de belgique aan het hoofd naar landen waar MASSAAL de mensen rechten worden geschonden. In China worden in een "goede" maand 800 mensen terechtgesteld. Iedereen weet dat een veroordeling alleen een vaststelling is. Het hof heeft geen correctionele bevoegdheden. Hiermee bewijst de politiek correcte junta dat dit verdrag niet meer dan een formaliteit is. ALS het verdrag mee ondertekend zou worden door het Vlaams Belang. dan betekend dit dat het vlaams belang zich op dezelfde hoogte zou zetten als diegene die het tevens verbreken. Hou dus op met dat hypocriet gemekker over de mensen rechten. Diegene die het hardst roepen over de ondertekening overtreden ze zelf. Vooral de PS heeft boter op het hoofd. (Cools) Zoals gewoonlijk zal de ideologie wederom de waarnming vertroebelen. Laatst gewijzigd door Joshua : 22 februari 2005 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Belgische staat wordt met de regelmaat van de klok veroordeeld door het EHRM. Op basis van dit wetsvoorstel moet de gehele Belgische staat worden verboden.
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vrijheid van politieke vereniging en van opkomen bij verkiezingen zijn ook gewaarborgd in het uvrm dus eenieder die zulks voorstel steunt moet het zelf ook verboden worden om op te komen bij verkiezingen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 22 februari 2005 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Het volk en het volk alleen mag bij verkiezingen oordelen wie het naar kamer en senaat sturen. Niet een of andere junta die eens de kandidaten op voorhand zal goedkeuren of zo.
Wat een dictatoriaal voorstel ... en al wie dit steunt mag zich noemen hoe hij zelf wil, maar geen democraat.. want dan liegt hij/zij..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien het volk vierkant achter dergelijke maatregelen staat, dan valt er iets voor te zeggen. Ik betwijfel het echter ten zeerste. Niet toevallig worden die maatregelen voorgesteld door franstaligen, dwz politici die er niet voor afgestraft kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Met alle middelen zij ooit de Louis van Leuven zou men het VB bestrijden.
Met alle middelen wil dus ook zeggen met alle middelen. Wetten aanpassen op maat, rechtbanken en rechters zoeken tot ze de geschikte gevonden hebben, alle media werden ingeschakeld, nieuwe wetten werden gemaakt of worden gemaakt.... En iedere verkiezing zegt een groter deel van de bevolking : wij pikken dit niet. En zo komt het dat men nu bereid is om de democratie (of wat er nog van overbleef) helemaal overboord te gooien. Men is op het punt gekomen dat met alle middelen wil zeggen : door het vermoorden van de democratien. Men is op het punt gekomen dat met alle middelen wil zeggen : door de vrijheid van de burger om op te komen bij verkiezingen de nek om te wringen. Met is op het punt gekomen dat met alle middelen wil zeggen : door het installeren van een dictatuur van de heersende politieke kaste met schijnverkiezingen als een echte schijnvertoning in de traditie van Sadam Hoessein die met 100 % van de stemmen herkozen werd als president.... En dan zeggen dat er mensen zijn, sorry aanhangers van de dicatuur, die zulke zaken allemaal toejuichen... ? Ik zeg tegen zulke voorstellen echter : NO PASARAN.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Als we in Vlaanderen nog in een democratie willen leven dat moeten we Belgie opblazen en wel zo snel mogelijk alvorens de Belgische krachten de democratie finaal de nek omwringen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Hoe laag kan men vallen vraag ik mij af....
Of is het domheid ? Want in hun domheid lukken ze er zowaar in om het VB als enige lichtpunt in de gitzwarte dictatuur voor te stellen... ze hebben ervoor gezorgd in hun domheid dat het VB nu reeds de partij is die symbool staat als "verdediger van de vrije meningsuiting"... ze hebben ervoor gezorgd in hun domheid dat het VB nu ook nog eens de partij zal worden die symbool staat voor het garanderen van onze politieke vrijheden... Ik stel voor dat we de Franstaligen verlossen van het fascistische Vlaanderen. Zelf voor mijn part zal het een verademing zijn als, in een zelfstandig Vlaanderen, ik de democratie niet meer telkens aangevallen weet door de Franstalige politici ... Door hun ongelooflijke domheid geven ze steeds maar weer extra argumenten aan de mensen om juist op het VB te stemmen.... dom, dommer, domst...
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, het staat wel mooi als ethisch argument hé. "Ik veroordeel pas wanneer ik alles heb gelezen, en gij, simpele boer, gij veroordeelt al na één alinea". Of was er nog een andere bedoeling aan uw antwoord ![]()
![]() |