![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: gelooft u in leven na de dood? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 66,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
voor wie zijn we aan het optreden?
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uittreding is een normaal verschijnsel bij niet-dagelijkse gebeurtenissen. Het komt sowieso heel vaak voor op momenten wanneer men een trauma oploopt. Heeft niets met leven na de dood van doen en alles met verlichting, verlossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echter: als je maar belangrijk genoeg bent of genoeg verdient, kun je je lichaam laten balsemen en als mummie laten zetten. Dan zul je niet wegrotten en ook niet gaan stinken. Dus zelfs in de dood weten wij, mensen, nog onderscheid te maken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wees gewoon voedsel voor andere organismen. the circle of life, weet je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Weet ik ook wel.
Sommigen (die strevertjes bijvoorbeeld), zullen er echter álles voor over hebben belangrijk te blijven, ook na hun dood. Wat denk jij; als het Hitler gelukt zou zijn gebalsemd te worden, dan hadden we nu een bedevaartsoord extra gehad, met al die skins die er telkens op bezoek willen. (*gniffel*: da's makkelijk - hoeven we 'm enkel nog maar in een gaskamer te plaatsen om die neo-nazi's te laten merken wie ze aanbidden ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor onszelf natuurlijk, ! ( zo zie ik dat toch als notoir egoïst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de roenekes : 28 februari 2005 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de invloed van die smeerlapperij die ze in uw aderen spuiten niet vergeten hé, ! Ik ben ooit eens wakker geworden tijdens een algemene narcose, het was voor een kijkje te nemen in mijn maag, normaal doen ze dat onder plaatselijke verdoving, maar ik heb de neiging om heel de kliniek af te breken als ze aan mijn lijf beginnen sleutelen, dus neem ik het zekere voor het onzekere en zeg ik dat ze genoeg van dat spul in mijn body mogen spuiten zodanig dat ik zeker van nikske weet. Niet genoeg dus, ik kon effe horen wat er gezegd werd en probeerde mijn ogen open te krijgen, blijkbaar hadden ze dat gezien en hebben ze mij rap wat spul bijgespoten, doink terug weg... Wat ge in die ijle zone van wakker worden, of in 't slaap vallen allemaal voelt en ziet, en uw brains die aangetast worden door stresshormoon en eventuele invloeden van die producten die ze in uw pompen, ... ik denk dat ge dan zelf roze oliefanten in de woestijn op hun rug kunt zien zwemmen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat ze zijn as of botten ergens op een geheime plaats hebben begraven, ook de as van zijn medewerkers is uitgestrooid op geheime plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dan toch maar eens het inferno van Dante lezen, het is daar niet zo aangenaam volgens hem, ... Wie van jullie heeft ooit die film gezien : "Erik de Vicking" Het is iets met die mannen van Monty Pyton, en het gaat dus over ne vicking, maar de vickingen geloven in het Walhala. Dus ze gaan op zoek naar het walhala en er is ne pater bij hen. In het walhala aangekomen, moeten ze daar een robertje vechten met de goden, of ze worden in de hel gezogen. Een vicking die gewoon sterft kwam immers in de hel terecht, (of hun equivalent) het Walhala was enkel voor hen die vielen in de strijd. (Iets zoals de 70 maagden van de Moslims dus. ) Dus al die vickingen staan daar schrik te hebben voor Thor en die pater staat maar te roepen, waar is dat walhala nu en ik zie geen thor, ... Maw, het is maar wat ge geloofd hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Erik de Viking" best grappig, inderdaad vooral het moment waarop die pater niet ziet wat de andere zien... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep, zo kennen we hem, Zowat al zijn tijdsgenoten passeren de revue... Het begin van EV vind ik anders ook wel geinig, ... Als ze dat dorp bestormen en die vrouw het maar niet kan begrijpen dat ze niet verkracht en vermoord wordt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
gewogen daarvoor en daarna ongeveer 20 gr lichter zou wegen daarna
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt je afvrazgen waar in je lichaam je emoties, gevoelens, gedachten zitten en of die dan ook allemaal zomaar verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |