![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer dat zo weinig Christenen de leer van Jezus volgen, he.
Ik heb soms de indruk dat het Christendom een religie is gewijd aan het tegenoverstelde doen van alles wat Christus zei. Als Christus vandaag incognito terugkwam en dezelfde tolerantie en vrede predikte, zouden huidige Christenen tussen de eersten zijn om hem aan het spreekwoordelijke kruis te nagelen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, ik ken ook Christenen die zeer vredelievend zijn. Al ken ik er persoonlijk maar één.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 mei 2012 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 mei 2012 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het punt is dat wat Jezus of Mohammed - voor zover ze 'iets' gezegd hebben - gezegd en gedaan hebben ons is nagelaten door mensen die veel later om redenen die hun eigen zijn, maar die zeker niet ingegeven waren door historische correctheid, neerschreven wat ze wilden neerschrijven. Serieuze geschiedkundige bronnen zijn onbestaande.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |