![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 6 maart 2005 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op zichzelf is dit een logische uiting van het ondemocratische ideëengoed van links en dus niks nieuws onder de zon. Wat mij echter zwaar verontrustend is de steeds groter wordende onbeschaamdheid waarmee er een voorwendsel wordt gevoed door het establishment met in haar zog haar zorgvuldig geselecteerde regimejournaille die geweld tegenover rechts probeert te verkopen als opkomen voor "verdraagzaamheid". [size=1]De kristalnacht werd ook vergoelijkt door de pers van de overheid als een uiting van onvrede/frustratie tegenover een door de overheid gediaboliseerde/geincrimineerde/vernederde/gebroodroofde minderheid.[/size] [size=1]Ik raad daarbij iedereen eens aan om zich even voor te stellen hoe het zou zijn geweest moesten de Joden het in 1938 zouden hebben aangedurfd om een hotel te reserveren voor een vergadering.[/size] Daarom hoop ik uit de grond van mijn hart dat rechts de discipline kan blijven opbrengen om links niet met dezelfde munt te betalen want dat zou koren op de molen zijn van het repressieaparaat dat links zo handig in stelling heeft gebracht en aldus nog meer slachtoffers veroorzaken als nu reeds het geval is. Gelukkig zitten er (cfr Bart De Wever) bij de rechterzijde de meeste intelligentia en kunnen we blijven rekenen op hun op de proef gestelde en dageljks geteste verantwoordelijkheidzin.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
FDW heeft daar naar het schijnt op geantwoord dat als dat waar zou zijn bij het Belang er aldus één miljoen dommerikken achter een paar slimmerikken aanlopen dat bij de NVA hopelijk niet tegenovergesteld is. ![]()
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als hij zelf overkop gaat steken ze het nog op blokken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Wat een oorverdovend stilzwijgen over de afgang van "Nieuw rechts" in Nederland. Met amper een 60-tal deelnemers (waarvan de helft skins) bedelend en roepend op staat stonden ze nog niet redelijk voor joker. Nergens mochten ze binnen, maar op straat mochten ze hun democratische presence houden. Mager beestje, en dat terwijl Dewinter de aangekondigde spreker van dienst was... 8)
Bron: NOS teletekst |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() De afgang zal eerder bij de lnkse provocateurs liggen die beide horeca zaken heeben gechanteerd zoals links hier ook doet bij uitbaters die het belang of nsv te gast hebben
edit: ik zal hetzelfde ook wel lezen op VA , zwartwit en politicsinfo zeker ![]()
Laatst gewijzigd door garfield : 7 maart 2005 om 11:59. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |