Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 20 maart 2005, 08:38   #41
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Niet zeuren, want dan kan ik ook beginnen!
Aanleg van fietspaden; auto-opritten maken het een crossbaan. Schrappen die handel! Geen auto-opritten meer in de fietspaden. Ook niet in de voetpaden, want dat is een hoogteverschil. Dit zie je echter wèl om de 15 meter, voor de één of andere garagedeur.

Foert!
Even realist blijven he, Die hoogteverschillen zijn geen opstakel voor een andere.
Op fietspaden rijden fietsen, en geen voetgangers.
Crossbanen zijn aangelegde banen welke nieumand hinderen!

Laatst gewijzigd door fernand : 20 maart 2005 om 08:40.
fernand is offline  
Oud 20 maart 2005, 08:44   #42
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Wel opvallend dat nét diegene die zulk een opmerking maakt (referenties naar de wet,...) een Vlaams Belang-Blokker is. Misschien zat er in dat artikel méér waarheid dan sommigen willen toegeven...
Wel eigenaardig dat het terug een VLD 'er is die de wet naar maat wil snijden, en die hier natuurlijk terug huilt, om het recht van de correcte.
Wanneer men iemand anders hindert, moet die handel weg; hoe triest het ook is. Men hoeft naar een andere oplossing te zoeken.
Ze gaat toch ook niet, 6 hoog wonen in een appartement, waar geen lift is zeker?

Wanneer iedereen zo maar een hellend vlak aan zijn deur gaat leggen is men verkeert bezig.
Men moet minstens de eerlijkheid hebben om te zien dat dit hellend vlak een opstakel vormde op het voetpad.
Natuurlijk zijn de meeste ruggegraat lozen van oordeel dat alles kan.
fernand is offline  
Oud 20 maart 2005, 14:56   #43
sebby
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Wel eigenaardig dat het terug een VLD 'er is die de wet naar maat wil snijden, en die hier natuurlijk terug huilt, om het recht van de correcte.
Wanneer men iemand anders hindert, moet die handel weg; hoe triest het ook is. Men hoeft naar een andere oplossing te zoeken.
Ze gaat toch ook niet, 6 hoog wonen in een appartement, waar geen lift is zeker?

Wanneer iedereen zo maar een hellend vlak aan zijn deur gaat leggen is men verkeert bezig.
Men moet minstens de eerlijkheid hebben om te zien dat dit hellend vlak een opstakel vormde op het voetpad.
Natuurlijk zijn de meeste ruggegraat lozen van oordeel dat alles kan.
De minste verbouwing aan een gevel kost pakken geld en een hoop administratie, dat een gehandicapte (die het vaak NIET breed hebben) dan zelf een constructie legt (ipv de hele drempel te verbouwen, of een speciaal (duur) uitschuifbaar systeem te installeren), daar kan ik mee leven. De wet is een algemene regel, maar ik vind dat er uitzonderingen mogen zijn. Uit menselijkheid. Afijn, IK zou nooit zo een persoon gaan aangeven.
Oud 20 maart 2005, 18:13   #44
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
De minste verbouwing aan een gevel kost pakken geld en een hoop administratie, dat een gehandicapte (die het vaak NIET breed hebben) dan zelf een constructie legt (ipv de hele drempel te verbouwen, of een speciaal (duur) uitschuifbaar systeem te installeren), daar kan ik mee leven. De wet is een algemene regel, maar ik vind dat er uitzonderingen mogen zijn. Uit menselijkheid. Afijn, IK zou nooit zo een persoon gaan aangeven.
Zeker niet, tot waneer U er over struikeld en een kortgeding gaat aanspannen!
fernand is offline  
Oud 20 maart 2005, 22:47   #45
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
inderdaad
Case closed.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
maar dat neemt niet weg dat...
Veel bla bla bla, maar totaal irrelevant gezien Uw aanvankelijke stelling.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be