![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Door te weigeren samen te werken met wie dan ook, door steevast andere Vlaams-nationalistische partijen aan te vallen en door haat en onverdraagzaamheid te koppelen aan het Vlaamse gedachtengoed, zal Vlaanderen NOOIT onafhankelijk worden! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() En opeens hebben we een positieve omwenteling. Noit gedacht van Superstaaf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het stoort me van N-VA nog evenzeer dat ze niet BROV-minded zijn, maar ze hadden tenminste de sérieux om dit openlijk en vooraf mee te delen, alvorens ze 'erin' geraken, wat ik van BuB dus niet kan zeggen. Mijn oprisping om te suggereren om symbolisch N-VA voor de senaat in te kleuren, is ingegeven door een ongemakkelijk gevoel dat die kiesdrempel me bezorgt, samen met de self-fullfilling profecies die op de duur ervoor zorgen dat een voor de rest tamelijk degelijk ogende partij er niet in geraakt, terwijl ze daar normaal gezien recht op hadden. Mijn kamerstem staat vrijwel vast. Wat er voor de rest in het stemkot voorvalt, blijft hoogst twijfelachtig. Het blok met mijn stem verwennen, dat is ondenkbaar. Ik raad dan ook de N-VA'ers aan om op compassieuze wijze aan hun eventuele blokvrienden voor te stellen om over hun hart te strijken en om Verhofstadt een hak te zetten door hun stem in extremis aan de N-VA te geven, zodat die over de drempel geraken. ![]() Ik had reeds succes met dit spelletje blok-busten. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vlaanderen word onafhankelijk hoe dan ook kaffer,maar zoals gezegt geen pact met de duivel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat je toch niet veel keus hebt hoor. Eigenlijk is de N-VA de enige partij die ook volledige onafhankelijkheid wil voor Vlaanderen. Ook vraag ik me af of we radicaal moeten zijn, alvorens pro-Vlaanderen te zijn en voor een onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De N-VA wil een goed werkend Vlaanderen voor ALLE Vlamingen, dus ook voor de "nieuwe Vlamingen". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is een zinloze discussie. Vlaanderen zál nooit geleid worden door het Vlaams Blok. Ook nooit door de N-VA, noch VLD, CD&V etc etc. Tenminste, toch niet alleen. En wil het Vlaams Blok in een onafhankelijk Vlaanderen regeren, zal ze dus compromisen moeten sluiten, en op zo'n momenten zullen ultraradicale kiekens als Vlaanderen72 te kakken staan.
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zozo je ging mij negeren maar na herhaaldelijk mijn naam te zien staan in bovenstaande gaat het vliegertje niet langer op . ![]() Ik ben radicaal en zal dat steeds blijven liever een radicale idealist dan een bekrompen nva type zoals jij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() En toen werd het ijselijk stil aan de kant van de belgicisten...
Druk op zoek naar een krantenartikel waar men spreekt van 100.000 man?
![]() |
#60 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |