![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plenty!
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kunt ge Christus.. euh den nva aan het kruis spijkeren he..
'tis paastijd he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is nog bezig met de geseling. Ze zijn in vertraging met de doornenkroon. 't Kan nog efkens duren. Laat hem doen. ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals hierboven beloofd stuurde ik een mail naar Brepoels N-VA.
Per kerende volgde dit antwoord: [font=Arial][size=2][/size][/font] [font=Arial][size=2]geachte Heer,[/size][/font] [font=Arial][size=2]Ik vind het jammer dat mijn boodschap blijkbaar niet heel klaar en duidelijk was, natuurlijk bedoel ik hiermee de beleidsverantwoordelijken op het Europese en Belgische vlak, niet alleen Dewael en Rehn maar ook hun collega's die met oogkleppen op deze evolutie volgen. De schendingen stapelen zich op sinds de Europese raad het licht op groen heeft gezet in december 2004 om toetredingsonderhandelingen te starten in oktober ek. Ik weet niet of u het uiteenkloppen van de vrouwenmars zag op 7 maart, dit was effenaf een schande, ik krijg alarmerende berichten uit Koerdenorganisaties dat men veel wijzigingen met de mond belijdt maar niet uitvoert, vandaar dat ik een vraag zal stellen aan Rehn binnen 10 dagen als we weer in Straatsburg zijn. Ik probeer elke gelegenheid - nu ook vandaag weer waar men aankondigt dat de implementering van de strafwet wordt uitgesteld met 2 maanden - aan te grijpen om aan te tonen dat die onderhandelingen gewoonweg niet kunnen starten en dat Europa een grove misstap begaat door eventueel Turkije lid te laten worden van de Unie. Dus maak u geen zorgen, ik probeer volgende keer nog meer man en paard te noemen, moest ik onvoldoende duidelijk zijn geweest. Mvg[/size][/font] [font=Arial][size=2]Frieda Brepoels[/size][/font] Mijn antwoord: [font=Arial][size=2]geachte mevrouw,[/size][/font] [font=Arial][size=2][/size][/font] [font=Arial][size=2]Het pleziert mij hogelijk dat ik uw persbericht verkeerd interpreteerde.[/size][/font] [font=Arial][size=2]Geef toe: het ware maar al te erg de onmondige burger gevolgen van foute beslissingen der Europese elitocratie in de schoenen te schuiven.[/size][/font] [font=Arial][size=2][/size][/font] [font=Arial][size=2]Bedankt voor de rechtzetting.[/size][/font] Voila lieve N-Va vrienden. Tot daar deze aflevering nr. 1007 van "N-VA onder spervuur" by Supe®staaf. Gezien de belofte van mevrouw Brepoels om duidelijker man en paard te noemen, vergeef ik haar met gulle hand haar kleine onnauwkeurigheid die me zo bedroefd en boos maakte. Ik kan met gerust gemoed het weekend tegemoet. 8)
![]() |