Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2005, 01:24   #41
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Dat moet je aan onze wereldberoemde schrijver, Wolfgang vragen.
N.a.v. de vraag "hoe kun je als hetero iets tegen homo's hebben?" Mijn antwoord: dat is hetzelfde als vragen:

Hoe kun je als muis iets tegen een kat hebben?
Hoe kun je als water iets tegen vuur hebben?
Hoe kun je als engel iets tegen een demon hebben?
Hoe kun je als nazi iets tegen een jood hebben?
Hoe kun je als geheelonthouder iets tegen een alcoholicus hebben?
Hoe kun je als genie iets tegen een dommekloot hebben?

etc.,etc...

Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 11 april 2005 om 01:26.
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 01:30   #42
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Hieronder vindt U een lijst met bedrijven die antikatholieke acties voerden. We geven hieronder de redenen van onze kritieken.
Klik op de naam van een van de bedrijven om toelichting te krijgen op de door hen gevoerde acties.

BASE (mobiel telefoniebedrijf)
Benetton (merkkleding)
Brantano (schoenfabrikant)
Dexia Bank
Fortis Bank
Jean-Paul Gaultier (naad bedrijf)
Gucci (luxe confectiezaak)
LHHS (advertentiekantoor)
Mexx (Multinationaal bedrijf modekledij)
OLA (ijs producent)
Publicis.FCB (publiciteitsagentschap)
Renault
Theater varia
Walt Disney
deze vind ik nog de beste:

[font=Garamond]
Citaat:
OLA: Wegens blijkbaar een tekort aan verbeelding lanceerde Iglo een reeks ijsjes met de hoofdzonden als illustratie. Affiches werden aangeplakt en audiovisuele reclamespots werden uitgezonden. Deze affiches zetten de consument aan tot het bedrijven van de getoonde hoofdzonden.
[/font]
[font=Garamond][font=Verdana][size=2]ongehoord toch! laten we allemaal OLA boycotten!! en eens we ze genoeg onder druk hebben gezet maken we wolfgang CEO! [/size][/font][/font][font=Garamond]
[/font]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 06:24   #43
Fluppe
Vreemdeling

Fluppe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Hebt u als hetero slechte ervaringen met vrouwen dan?
Helemaal niet?
Maar een homo is geen concurrent van een hetero als je begrijpt wat ik bedoel.
Een man die geen intresse heeft in je vrouw of vriendin, is toch wel ideaal als vriend.
Fluppe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 07:13   #44
12 sec. of numarx
Provinciaal Statenlid

12 sec. of numarx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe kun je als muis iets tegen een kat hebben?
Hoe kun je als engel iets tegen een demon hebben?
Hoe kun je als nazi iets tegen een jood hebben?
Hoe kun je als geheelonthouder iets tegen een alcoholicus hebben?
Hoe kun je als genie iets tegen een dommekloot hebben?
Let vooral op de volgorde waarop de positief-negatief tegenstellingen in dit lijstje terugkeren.
12 sec. of numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 07:34   #45
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt wel analoog...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 11:47   #46
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluppe
Helemaal niet?
Maar een homo is geen concurrent van een hetero als je begrijpt wat ik bedoel.
Een man die geen intresse heeft in je vrouw of vriendin, is toch wel ideaal als vriend.
Helemaal fout, Fluppe: homo's zijn immers niet in de eerste plaats homo maar in de eerste plaats seksmaniakken! (lees maar eens het relaas van de bekeerde homo dat hierboven al meermaals werd aangehaald!). Als jij met je vrouw of vriendin een verwijfde homo in jouw vriendenkring binnenhaalt dan is de kans groot dat hij met jouw vrouw uitstekend zal opschieten als twee "vriendinnen". immers, zo'n verwijfde homo praat net als echte vrouwen graag over typisch vrouwelijke zaken: mode, make-up, de vaasjes en de bloemetjes, je-weet-wel. Bovendien krijgt jouw vrouw van jou de gelegenheid (wat ze bij gewone "mannen" doorgaans niet zal krijgen als jij van het "gezonde jaloerse type" bent) om uitgebreid met die homo-man te kunnen palaveren, jij ziet hem immers niet als een bedreiging "want hij is toch homo en zal geen avances maken enzovoort". In het ziekelijke brein echter van de homo (die zich vrouw-man voelt kan er echter een soort van "lesbische" liefde ontstaan voor jouw vrouw; tamelijk onschuldig moest hij een echte vrouw zijn geweest maar vergeet niet dat die homo (meestal) wel nog met zijn mannelijk geslachtsapparaat zit opgescheept dat hij op dat moment van seksuele razernij dat hem dan overvalt (zoals gebruikelijk, want homo's zijn oversekst tot en met) zal gebruiken!

Zodus, beste Fluppe, heb jij gewoon het "Paard van Troje" binnengehaald; ongevaarlijk op het eerste zicht, maar des te gevaarlijker achter jouw rug!
Vergeet niet dat veel "homo's" homo geworden zijn vanwege een zeker minderwaardigheidscomplex ten aanzien van vrouwen: ik zei het al, homo's zijn seksmaniakken en wetende dat een man in hoedanigheid van man vrijblijvende sekscontacten zoekt met vrouwen (om aan zijn sterke behoefte te voldoen) nogal eens een blauwtje oploopt kiezen zij als seksverslaafden liever het "zekere voor het onzekere" door als "homo" sekscontacten te zoeken met andere "homo's": lukt immers altijd, WANT ZIJ KUNNEN ALS SEKSVERSLAAFDEN IMMERS GEEN ENKEL AANBOD WEERSTAAN! Ik persoonlijk heb op de werkvloer in de loop der jaren verschillende homo's gekend en allemaal gedragen ze zich zo, dus ik kan het weten!

Aanvankelijk lijkt het inderdaad dat ze omwille van hun "homo-zijn" niet geïnteresseerd zijn in jouw vrouw maar dat lijkt alleen maar zo, want eens ze het vertrouwen van haar (en jou!) hebben gewonnen valt dat minderwaardigheidscomplex weg van hun en tasten ze toe. Tot overmaat van ramp,Fluppe, maak je meer kans dat jij en jouw vrouw/vriendin met ziekten als AIDS worden besmet, anders dan wanneer jouw vrouw/vriendin je zou bedriegen met een gewone mannelijke minnaar.

Laat dit alles een les zijn voor jou Fluppe, knoop het goed in je oren en als je zulke afgezanten van de duivel tegenkomt loop dan met een wijde boog om ze heen!

Laatst gewijzigd door Wolfgang Meister : 11 april 2005 om 11:47.
Oud 11 april 2005, 11:56   #47
Fluppe
Vreemdeling

Standaard

Are you for real? Of dient dit enkel maar om te provoceren?
Oud 11 april 2005, 12:43   #48
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

hate to say it...ma hij heeft wel een punt
Oud 11 april 2005, 12:51   #49
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelezen in het blad "Quest" van april 2005: Een hersenonderzoeker (Dick Swaab) heeft ontdekt dat er een overduidelijk verschil bestaat tussen de hypothalamus van homo's en die van hetero's. (1)

Dus: (eigen conclusie van mezelf): homosexualiteit kan men reeds determineren van bij de geboorte en wellicht genezen met een soort van lobotemie (chirurgische ingreep door de schedel).(2)
Idee voor de medische wetenschap?
(1) Dat is dan fantastische e, e-e, ee ... homoseksualiteit is hiermee een natuurlijk verschijnsel en bijgevolgst is er geen probleem met die peopletjes.

(2) In zo'n geval zou dan de heteroseksualiteit van zo'n peopletje onnatuurlijk zijn ...
Oud 11 april 2005, 12:52   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
hate to say it...ma hij heeft wel een punt
Wie heeft een punt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 12:56   #51
Dr. Bos. Herz.
Partijlid

Dr. Bos. Herz.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helemaal fout, Fluppe: homo's zijn immers niet in de eerste plaats homo maar in de eerste plaats seksmaniakken! (lees maar eens het relaas van de bekeerde homo dat hierboven al meermaals werd aangehaald!). Als jij met je vrouw of vriendin een verwijfde homo in jouw vriendenkring binnenhaalt dan is de kans groot dat hij met jouw vrouw uitstekend zal opschieten als twee "vriendinnen". immers, zo'n verwijfde homo praat net als echte vrouwen graag over typisch vrouwelijke zaken: mode, make-up, de vaasjes en de bloemetjes, je-weet-wel. Bovendien krijgt jouw vrouw van jou de gelegenheid (wat ze bij gewone "mannen" doorgaans niet zal krijgen als jij van het "gezonde jaloerse type" bent) om uitgebreid met die homo-man te kunnen palaveren, jij ziet hem immers niet als een bedreiging "want hij is toch homo en zal geen avances maken enzovoort". In het ziekelijke brein echter van de homo (die zich vrouw-man voelt kan er echter een soort van "lesbische" liefde ontstaan voor jouw vrouw; tamelijk onschuldig moest hij een echte vrouw zijn geweest maar vergeet niet dat die homo (meestal) wel nog met zijn mannelijk geslachtsapparaat zit opgescheept dat hij op dat moment van seksuele razernij dat hem dan overvalt (zoals gebruikelijk, want homo's zijn oversekst tot en met) zal gebruiken!

Zodus, beste Fluppe, heb jij gewoon het "Paard van Troje" binnengehaald; ongevaarlijk op het eerste zicht, maar des te gevaarlijker achter jouw rug!
Vergeet niet dat veel "homo's" homo geworden zijn vanwege een zeker minderwaardigheidscomplex ten aanzien van vrouwen: ik zei het al, homo's zijn seksmaniakken en wetende dat een man in hoedanigheid van man vrijblijvende sekscontacten zoekt met vrouwen (om ZIJ KUNNEN ALS SEKSVERSLAAFDEN IMMERS GEEN ENKEL AANBOD WEERSTAAN! Ik persoonlijk heb op de werkvloer in de loop der jaren verschillende homo's gaan zijn sterke behoefte te voldoen) nogal eens een blauwtje oploopt kiezen zij als seksverslaafden liever het "zekere voor het onzekere" door als "homo" sekscontacten te zoeken met andere "homo's": lukt immers altijd, WANTekend en allemaal gedragen ze zich zo, dus ik kan het weten!

Aanvankelijk lijkt het inderdaad dat ze omwille van hun "homo-zijn" niet geïnteresseerd zijn in jouw vrouw maar dat lijkt alleen maar zo, want eens ze het vertrouwen van haar (en jou!) hebben gewonnen valt dat minderwaardigheidscomplex weg van hun en tasten ze toe. Tot overmaat van ramp,Fluppe, maak je meer kans dat jij en jouw vrouw/vriendin met ziekten als AIDS worden besmet, anders dan wanneer jouw vrouw/vriendin je zou bedriegen met een gewone mannelijke minnaar.

Laat dit alles een les zijn voor jou Fluppe, knoop het goed in je oren en als je zulke afgezanten van de duivel tegenkomt loop dan met een wijde boog om ze heen!
Wat denk je eigenlijkst wanneer je twee of meerdere mannen samengooit?

En er zijn er of koers ook die met een vrouw trouwen en achter hun uren in een andermans gat bezijg zijn.
Oud 11 april 2005, 13:39   #52
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wie heeft een punt?
Het antwoord staat onder uw vraagstelling...
Oud 11 april 2005, 13:41   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het antwoord staat onder uw vraagstelling...
Niet dat ik maar in de verste verte aan jouw goddelijke capaciteiten twijfel (ik zou natuurlijk niet durven, maar ik zou het toch graag van de persoon in kwestie horen, als het voor jou hetzelfde blijft, O Hemelse Auteur...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 11 april 2005, 14:03   #54
ingenious

Standaard

Citaat:
nu stel je me teleur hoor. ik hou helemaal niet van mode, make-up, vaasjes en bloemetjes.

Citaat:
Oud 11 april 2005, 14:07   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
nu stel je me teleur hoor. ik hou helemaal niet van mode, make-up, vaasjes en bloemetjes.
Ben je misschien een lesbienne?

Citaat:
Oud 11 april 2005, 14:12   #56
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perotinus
Helaas voor sommigen kan domheid niet via een chirurgische ingreep 'genezen' worden.

Neen, echter wel via psychiatrische behandeling, ná een veroordeling op basis van delicten. (Straf met dwangverpleging).
Oud 11 april 2005, 14:12   #57
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fluppe
Hoe kun je nu als hetero iets tegen homo's hebben?
Bang zijn genaaid te worden..
Oud 11 april 2005, 14:14   #58
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DearMrT
Nope. Ik blijf erbij: Wolfgang Meister is een brilliant progressief intellectueel die in zijn verloren uurtjes de spot drijft met het extreem rechtse gedachtengoed en hyperconservatisme door de extreem rechtse en hyperconservatieve versie van Kamiel Kafka op te voeren.
Zo iemand kan moeilijk bespot worden omwille van zijn extreem rechtse gedachtengoed en hyperconservatisme, nietwaar...
Hier kan ik mij wel in vinden. Vraag ik mij af hoe hij het voor elkaar krijgt er zo nuchter onder te blijven..

Laatst gewijzigd door Mephisto : 11 april 2005 om 14:14.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2005, 14:16   #59
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ben je misschien een lesbienne?
seg viezerik!

Citaat:
Oud 11 april 2005, 17:01   #60
Fluppe
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Bos. Herz.
En er zijn er of koers ook die met een vrouw trouwen en achter hun uren in een andermans gat bezijg zijn.
[font=Arial]En hetero's doen dat niet misschien?[/font]
[font=Arial][/font]
[font=Arial]Welke homofobe gedachten hier allemaal. [/font]
[font=Arial][font='Times New Roman']Het is toch de persoon die telt, toch niet wat hij uitsteekt tussen de lakens.[/font][/font]
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be