![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zie de vraag in mijn openingspost, want die is te lang om ze hier integraal te typen | |||
JA, het is alleen verantwoord zich voort te planten indien men genetisch sterke en voldoende aantrekkelijke nakomelingen kan produceren |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
Neen, ook als de kans groot is op genetisch zwakke en onaantrekkelijke nakomelingen, is het verantwoord zich voort te planten |
![]() ![]() ![]() |
25 | 73,53% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen is toch op zoek naar die ene, perfecte partner ? Waarom proberen de meesten er zoveel uit, en settelen ze zich pas bij de 'ware' ? Het is helemaal niet zo extreem, 3 op 10 vrouwen heeft miskramen, vaak zelfs meerdere, dat is toch teken aan de wand dat er wat mis volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen er al genoeg rond die denken dat ze superman/vrouw zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat een koppel schoon bijeen 'past' dat hun genen perfect compatibel zijn. Je zit trouwens ook met monogamie, iets wat eigenlijk slecht is voor de gezondheid van je genenpool. Maar enfin, de selectiecriteria zijn gewoon totaal irrelevant geworden. Neem daarbij nog eens de sociale verstoring. Mensen die in sé succesvol zijn in de maatschappij (of toch zo beschouwd worden) hebben cru gezegd geen tijd om zich voort te planten. De lagere sociale klassen zie je veel meer kinderen krijgen, kwantiteit vs kwaliteit? Gevolg is dat je een 'verstoring' krijgt in de verdeling van succes-genen. De populatie op z'n geheel wordt achteruit geduwd op die manier. Och ja, er zijn natuurlijk nog andere factoren, culturele evolutie wordt vaak vergeten bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
After all is said and done, and at the end of the day: ik geloof dat het noch esthetisch noch genetisch verantwoord is, zich voort te planten. Maar toegegeven moet worden, dat de hoofdredenen daartoe toch nog elders liggen: filosofisch, moreel, praktisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de gulden weg ergens in het midden zal liggen, maar waar juist is natuurlijk de vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |