![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Namelijk: - Het VB is niet geïnteresseerd in die zaken - Ze hebben niemand (u kent iedere VB-er immers persoonlijk) die in staat zou zijn iets zinnigs over die zaken te zeggen. Wat zoals aangetoond door mij absolute nonsens is. Het VB is zoals u zelf nog eens aangeeft in bovenstaande quote wel degelijk bezig met die thema's, in staat om er publicaties over te maken én er hard aan het werken om dit nog verder uit te bouwen. Heb ik ergens gezegd dat het al perfect is? Nee. Maar ik zie wél heel duidelijke en snelle vooruitgang. Dat zij discussieren over zaken als de Flat Tax, waar alle andere partijen in alle talen over zwijgen, maar die in een kwart van de lidstaten van de EU ondertussen ingevoerd is én in vele andere andere bekeken wordt, vind ik zeer hoopgevend. Btw: zooo slecht kan die studiedienst toch niet zijn. De jarenlang zogenaamd 'zwaar overdreven' cijfers van het VB over de hoogte van de transferts bleken immers correct te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je haalt hier enkele dingen door elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() [font=Arial,Geneva,Verdana,Sans-Serif][size=4]De “vermenigvuldigde” personenbelasting.[/size][/font]
[font=Arial,Geneva,Verdana,Sans-Serif] Min. Van Financiën, Didier Reynders, bewijst voor de zoveelste keer op rij, dat mensen uit de “politieke klasse” een verkeerde interpretatie hanteren over de “administratieve veréénvoudiging”. [size=3] ![]() Lees verder op dwaasland.org "actualiteit". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |