![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mij kan het niet deren. Misschien koop ik wel buiten mijn Dodge pickup, nog een BMW X5 voor mijn madam. Eat your heart out linkiewinkies!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fraude die wettelijk geen fraude is daar men de wet niet heeft overtreden,enkel iet slimmer geweest dan de wet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het wel: onderdeel van die typisch belgische mentaliteit, trachten achterpoortjes te vinden om belastingen te ontwijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Twee, omdat het geen pretentie van terreinwagen wekt, iets wat volstrekt lomp & overbodig is in de stad. Geen hond die zo'n auto koopt omdat �*e regelmatig op één van de bouwwerven rondcrosst. Drie, omdat het een belediging is van de poppetjes achter het stuur. Ik heb al meermaals het verhaal moeten aanhoren dat 'manlief zo aan haar veiligheid denkt'. Mij klinkt het allemaal, alsof manlief een Touareg voor vrouwtjelief koopt, om haar rijdensonbekwaamheid te compenseren. Vier omdat het asociaal is met een auto van 2 mtr breed te rijden in kleine steden zoals in België. Dat betekent per definitie dat er meestal te weinig ruimte overblijft. Toeteren en frustratie is het gevolg. Vijf, omdat elke dure auto in de staart waar ik zit, doorkan, behalve de SUV. Ook wanneer er een auto een beetje scheef geparkeerd staat. Enkel de bezitters van deze stompzinnige auto's moeten zonodig hun tijd gaan verdoen, omdat de auto's te breed zijn voor op 'normale' openbare wegen. Zes, tenslotte, omdat er een 2,5 of 3 liter motor nodig is om zo'n gevaarte in beweging te zetten. ERG overbodig, als je het mij vraagt, in een tijd waarin energiebesparing DUIDELIJK belangrijker is dan het ego van één of andere kleine penis. Zo voldoende redenen? ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 april 2005 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dom volk hoor, dom volk..
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 april 2005 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat het gevolg zijn, mensen gaan nu andere wagens kopen, andere terreinwagens, Koopt u nen Discovery zet ne loodrechte wand ge hebt nen enorme koffer en ge zit met uw kont in ne stevige zetel voorzien van alle luxe en comfort, ! Wie zou er nu zo gene camion willen, ... Bij de Pickups is het nog straffer, dar hebd er zelf met nen twincab. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stel voor: 5.000 euro extra bovenop de aanschafprijs van een SUV. Dit is geen belasting; dit is geld wat rechtstreeks ter beschikking komt van elke Belg. Dus elk hier genoteerd sofinummer krijgt een gelijk deel van die 5.000 euro. Bij 2.000 SUV's is dat 1 euro per inwoner! (In Gent alleen zie ik er al meer rondrijden, volgens mij..) ps. En neen, ik ben geen linkiewinkie; ik ben een realist die géén plaats ziet voor dit soort uitwassen in de maatschappij. Als jullie spugen op een kraker, een heroïnejunk en een alcoholist, doe dat dan ook op zo'n SUV. Want dat is de keerzijde van de maatschappij.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 april 2005 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een achterpoortje gebruiken is bij mijn weten nog altijd geen wetsovertreding. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de meeste van die wagens zijn immers firmawagens en degene die daar mee rijden goe betaalde managers of zelfstandigen. Welke normale werkmens kan zich overigens dergelijk machien veroorloven ? Weinig dus, en het zijn dan net die hobyisten die zo een wagen vandoen hebben om hun caravan te trekken of hun paardenvan te trekken die een terreinwagen kopen en dan om de hogere taxen daarop te omzeilen die wagen ook effectief laten ombouwen en correct inschrijven als lichte vracht. Bovendien wordt dit niet alleen met terreinwagens gedaan maar bv, ook met de Volvo V70 is dat mogelijk, en sommige mono volumes zou je ook kunnen ombouwen, sommige constructeurs bieden dat zelf aan als optie. Maar je moet dus steeds een zetelrij laten wegenemen waardoor slechts 2 plaatsen beschikbaar blijven 't komt er gewoon op neer nog een rondje mensen klooten en pak het geld maar waar het zit, ... enig idee om hoeveel inschijvingstaks het gaat als het nog maar om nen 2500 gaat met minder dan 200 PK... en hoeveel jaarlijkse bijdrage, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad anders konden ze alle ministers wel opsluiten, ... Trouwens hoe hypocriet het als sos over fraude hebben, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij beseft dan toch dat ge moet opletten dat ge nog verzekerd zijt... Als uw wagen ingeschreven wordt als lichte vracht moet ge die ook zo verzekeren, dus als ge een accident hebt en er zit 4 of 5 man in uwe lichte vracht dan zou het wel eens kunnen dat ze daar heel moeilijk over gaan doen. Dus moest ik ne Range kopen, dan werdt die ingeschreven als gewonen auto en als ik daar ne lichte vracht van zou maken zou die ook lichte vracht blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nie alle SUV 's zijn 2 meter breed, de mijne is maar 1,80 meter breed. ik heb die ook nie gekocht voor mijn madam ik heb die gekocht voor mijn eigen en mijne penis is lang genoeg, dus daarvoor heb ik hem ook al nie gekocht. Nee, mijnen hond zit graag met zijn koppeke door het afgelaten achterraampje, 't dak kan eraf, plezant in de zomer, ... Permanente 4X4 gemakkelijk op een glad wegdek en veilig. ik rij met dat ding hier door nog smallere straatjes als in Brugge, ooit eens door een Italiaanse stad gereden, ? er rijden er hier trouwens nog veel met nen 4X4 zelf Discovery's en die zijn wel 2 meter breed. Bovendien draait da wreed kort af, waar sommige oenen met hun uno'ke scheef geparkeerd staan omdat ze nie kunnen rijden sta ikik schoon recht , ik moet mij schoon recht zetten ik wil niet dat ze puttekes in mijne schone JETBLACK lak stampen. Ik had mij ook ne C8 of Espace kunnen kopen, rijden overigens veel harder hebben nen zwaardere motor dan dat er bij mij inligt en zijn even hoog, maar ik hem geen kinderen dus wat doe ik met nen auto waar ik 7 man in kan stampen , als ik echt ne grote koffer wil kan ik mij beter een echte camionette kopen. Mocht mijn madam nie kunnen rijden, dan zou er overigens ook nie mee mogen rijden, daarvoor is da ding mij teveel waard. Ah en weete ze hebben in holland eens een verbod ingesteld in een stad voor alle wagens even breed of breder dan 2 meter. Ge kunt buiten blijven hé met uwe Porsche, Audi A8 , Lamborghini, enz... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 26 april 2005 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |