![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() heb 0,0 compassie met hongerstakers.
asielaanvraag niet goedgekeurd? raus damit
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de wet is de wet daarmee ben ik het eens
maar ik stel vast dat de mensen ( oa her flick) die dat standpunt verdedigen zelf wel ff een heel belangrijke wet over het hoofd zien. Namelijk de wet die stelt dat iemand geacht wordt pas schuldig te zijn wanneer dat bewezen is. Zelfs eno2 schijnt dit over het hoofd te zien. Het feit dat na de dutroux zaak alleen al maar de beschuldigingen(vals of niet ) van pedofilie een mens al danig parten kunnen spelen speelt hier dus duidelijk mee. Soms denk ik dat de middeleeuwen nog niet voorbij zijn. Marcel heeft net zoals iedereen het recht om onschuldig geacht te zijn totdat het tegendeel bewezen werd. En als hij schuldig blijkt te zijn na een eerlijk proces dan mogen jullie hem zoveel verkettteren als je wilt voor mijn part.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2005 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wel makkelijk voor een overheid eigenlijk - iemand die hen niet aanstaat beschuldigen ze gewoon wat van pedofilie en niemand die hen nog geloofd. Vergeet niet dat marcel zware beschuldigingen heeft geoppert aangaan de het bestaan van pedofilienetwerken en BEWEERT daarvoor bewijzen te hebben - en BEWEERT dat die door de politie onvoldoende onderzocht werden !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 mei 2005 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() @ King
Presumptie van onschuld blijft - net zoals mijn voorlopige opschorting van enig gevoel van sympathie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel compassie met de Belgische staat die er in zeven jaar niet in slaagt een asielaanvraag af te wikkelen en dan door de EU veroordeeld wordt tot compensaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
70-puntenprogramma zou uitvoeren, dan zouden er hier waarschijnlijk een pak minder asielzoekers zijn en zou de afwikkeling van asieldossiers een pak vlotter verlopen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 5 mei 2005 om 03:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
www.horizondebat.be Laatst gewijzigd door groen!? : 7 mei 2005 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Partijlid
|
![]() Is er ook een Belgische wet die zegt: "Als de wet u iets weigert, zal het u toch gegeven worden wanneer u zichzelf vrijwillig schade doet"?
Hongerstaking tegen de wet = manipulatie van de democratie. Dat is niet te vergelijken met de hongerstaking van Ghandi tegen ordeloosheid en burgeroorlog. Die was er juist voor bedoeld, de orde weer te herstellen. Een vals argument van u, gebaseerd op sentimentele gevoelens, "werkgroep morkhoven"![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 17 juni 2005 om 01:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Onschuldig, zoals Michael Jackson??
<<The man who masterminded Michael Jackson's defence against child abuse charges has said the singer will no longer let boys sleep in his bed.Thomas Mesereau said .>> Als 't niet zo triestig was...voor te dragen voor de Ha van Humo... Als...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2005 om 20:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() Och ja...
Als het BuB nu eens massaal een hongerstaking houd, zouden ze het federalisme dan afschaffen? Tuurlijk niet, want dan beginnen alle flaminganten met een hongerstaking! Oei, die zijn met iets meer, best België splitsen. Ai dat gaat ook niet, nu gaan alle walen in hongerstaking! Wat te doen, wat te doen? Hongerstaking is in 90% van de gevallen een zwak middel om uw goesting te krijgen, je kan en mag er niet aan toe geven want anders kan iedereen er mee beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Staatssecretaris
|
![]() Een hongerstaking mag en kan geen politiek dwangmiddel zijn.
We kunnen geen signaal geven dat we buigen voor hongerstakers want binnen de korste keren hebben we duizenden hongerstakers. Dat deze mensen deze methode gebruiken om hun eis kracht bij zetten getuigt van weinig respect voor onze wetten. En als deze mensen iets overkomt door hun hongerstaking is dat enkel en alleen aan hun eigen te wijten en de belgische politiek kan en hoeft zich niets te verwijten hiervoor. Einde discussie |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |