![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hahahahahaha
moet je zien hoeveel schrik onze stalkers al krijgen wanneer we er nog maar over spreken om hun privileges in te perken. Dat gaat nog lachen worden ! VWS oproep ! laat de haatdraad nu maar zakken - ons punt is denk ik wel duidelijk !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 mei 2005 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de werkmens is de beurs meestal een valkuil. Niet dat ze niet eens een aardige winst kunnen maken links of rechts maar het blijft gevaarlijk vanwege het verslavend effect.
Je zou de eerste niet zijn die een hypotheek op zijn zuur afbetaald huisje neemt omdat hij zeker is van zijn stuk en dan ontgoocheld wordt. Voor wie wat reserve heeft kan het een leuke hobby worden. Wie veelt reserve heeft kan er aardig rijker van worden, of net rap arm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Er zal niets worden afgepakt worden van de upper-class.
Niets. Er zal wat afgepakt worden van profiteurkes. Let op mijn woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wie iet bezit behoort dus tot de elite? Een brave huisvader die geen risico wil nemen en zijn beetje geld op een spaarboekje zet is dus ook elitair? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal niet daiwa. Het is net daar waar velen zich menen te kunnen onderscheiden van de kans-armen omdat ze "denken" rijk te zijn ook al hebben maar voor een korte periode een reserve beschikbaar. Echt rijk begint vanaf 1 milj€ tegenwoordig. En wie echt rijk is belegt zijn centjes in zuid amerika tegenwoordig ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
och dat is gelijk het weer zeker? Vandaag zonnig en morgen bewolkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit moment is er een wedstrijd bezig waar u gratis kon aan deelnemen met fictief kapitaal om eens van de sfeer te proeven en kennis op te doen. ![]() www.beleggerscompetite.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij gelijk heeft.
Laatst gewijzigd door @lpha : 8 mei 2005 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zal de wet van de sterkste wel bepalen. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() We zullen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 8 mei 2005 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger in betere tijden was het 60% van uw bruto loon. Dan hebben ze er een plafond opgezet en nu is het minimum denk ik iets rond de 350 �* 400€ wanneer uw partner ook werkloos is/werk heeft en krijg je als alleenstaand dacht ik iets tussen de 700 �* 800€. Met andere woorden, wie samen woont en geen kinderen heeft (bv homo's) en werkloos is moet het samen met minder rooien dan wat u tracht aan de goedgelovigen wijs te maken. Tof hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken in geen geval alleenstaanden met 1000€ dop. Wel met iets tussen de 700 �* 800€. Als cynicus zo achter haar gelijk staat dan moeten al de anderen maar een proces inspannen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynicus : 8 mei 2005 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://meta.fgov.be/pc/pce/pcew/nlcew05.htm#bedrag U noemt alleen het meeste gunstige op om mensen een rad voor de ogen te draaien! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een extra schep mayonaise op de friet? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 mei 2005 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |