![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat is afgeschaft. Reden: te veel succes van de VB uitzendingen. Moet er nog zand zijn? |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan zwijgen we nog over de verdeling van subsidies naar de vrije zenders toe. BTW dacht niet dat politieke partijen nog hun "uitzending voor derden" hadden. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Waarom meerdere tv-zenders? Wel, nu bvb met dat voetbalcontract is het wel nuttig om al die sport op één zender te zetten, samen met andere programma's voor een specifiek publiek (genre: overleven, histories,...). U kan toch niet gaan beweren dat de vrt met dat tweede net de vrije zenders het vuur aan de schenen gaat leggen, of dat men via canvas de bevolking wil indoctrineren? Er kijkt amper een kat naar die zender.. Idem voor de radiozenders. Er zijn er vrij veel, maar ze draaien allemaal behalve radio 1 om ontspanning, en hebben niks van doen met enige politieke inmenging via de media. Wat u met die subsidies bedoelt begrijp ik niet zo goed. Kan u even toelichten? Laatst gewijzigd door Meia noite : 10 mei 2005 om 12:30. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banneling
|
U heeft er anders veel van weg.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
Amaai, hopelijk krijgt u nooit juridische problemen.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
En mocht ik iets misdaan hebben, verdien ik het gestraft te worden. Maar u leidt mij af, het ging over de VRT! |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor mij is het argument dat de vrt de massa moet bereiken, omdat deze toch niet bediend worden door de privé, zeer zwak. Als ik zeg dat ze de grote massa graag zelf bedienen, via een door hun gekontroleerde media, ben ik er veel dichter bij. Voor subsidies moeten we beschikken over de exacte cijfers van de toegekende subsidies. Beschik hier ook niet over. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Overigens zeg ik niet 'alleen maar', wel dat er 'veel' linkse mensen zitten in opleidingen zoals pol&soc, germaanse, geschiedenis,... |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De paus is duidelijk een jood. En Elvis leeft. Ik moet eerlijk bekennen dat het mij koud wordt rond het hart te moeten vaststellen dat ik mijn kinderen een wereld moet insturen waar er mensen rondlopen die zulk een dingen dus echt geloven hé...brrrrr
|
|
|
|
#56 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dus Rwanda vond je dan ook prima omdat Dolf de sos het nog bonter heeft gemaakt...
|
|
|
|
#58 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Kan idd zijn dat dat afgeschaft is, ik kijk al een aantal jaar enkel nog naar nieuwsprogramma's en voetbal. (Overigens denk ik wel niet dat ze afgeschaft zijn omdat het VB er veel succes mee zou halen, maar eerder omdat die programma's bedroevend amateuristisch waren en iedereen en masse wegzapte...)
![]()
Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 10 mei 2005 om 21:06. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ik beweer helemaal niet dat de vrt extremistisch zou zijn, of dat er nog ergere zouden zijn. Waar haalt u dat? Probeert u nu eens mij niet persoonlijk aan te vallen, en aan te duiden op welke manier vrt indoctrinatie verspreidt. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Waarom zouden die journalisten vertrokken zijn naar die "rechtse partijen" ? Misschien voelden ze zich niet thuis bij de VRT ... |
|
|
|
|