![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Beagle : 16 mei 2005 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/art...2-p019-art.pdf
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Of past het gewoon niet in uw kraampje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Link? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Jammer gaat het cbs rapport niet over Islamieten maar over demografische gegevens over allochtonen. Toch even enkele cijfers uit uw rapport: 1972: slechts 160 duizend niet westerse allochtonen 2003: al 1,6 miljoen niet westerse allochtonen 2050: 3,5 miljoen niet westerse allochtonen In hoeverre men iemand van allochtone afkomst nog blijft meetellen als allochtoon is me niet duidelijk. Tegen 2050 kan men al aan een 4e of 5e generatie zitten en ze niet meer meetellen als allochtoon, maar de meeste blijven islamiet. Ook al daalt het spectaculaire aantal kinderen bij marokanen, toch zullen ze altijd boven het autochtone cijfer liggen. Je hoeft dan ook geen rekenwonder te zijn om te weten dat ze ooit de meerderheid zullen uitmaken. Bovendien geeft het rapport aan dat de grootste instroom van allochtonen (vooral marokanen) er in de toekomst zullen komen door keuze van een marokaanse huwelijkspartner (die nog in marokko woont) en dan brengt die haar ganse familie weer mee in het kader van gezinshereniging. Als je bij deze cijfers nog eens het enorme aantal illegaal verblijvende allochtonen (honderduizenden) telt (die op termijn toch geregulariseerd zullen worden, zie bijvoorbeeld wat er net in Spanje gebeurd is:700 000 in een keer geregulariseerd) dan zijn de cijfers uit de prognose van het NIC volledig compatibel met die van het CBS rapport. Ok het blijven prognoses maar dat er momenteel 15 miljoen islamieten in Europa zijn zegt mijn inziens al genoeg. Er zal in de toekomst geen enkele andere religieuze groep zo veel leden kennen en op termijn zal deze invloed zich doorzetten in de politiek, en dan zijn we weer waar we mee begonnen waren namelijk; wel leven nog niet in een islamitisch land. Oh ja het cbs heeft wel degelijk gegevens over de islam in Nederland ook hoor kijk hier maar: http://www.cbs.nl/nl/publicaties/art...&dt=20-09-2004 Laatst gewijzigd door Beagle : 17 mei 2005 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Aziaten worden grootste groep allochtonen 2. Dalende vruchtbaarheid Marokkaanse en Turkse vrouwen 3. Daling kindertal zet door 4. Minder asielmigratie, meer arbeidsmigratie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het gaat mij hier niet over allochtonen, het gaat over Islamieten! 1. Ook bij aziaten zijn er islamieten :dus import van nog meer islamieten 2. Blijft boven die van autochtonen : dus nog meer islamieten 3. Idem 2 : dus nog meer islamieten 4. Arbeidsmigratie: ook hier worden islamieten geimporteerd. : dus nog meer islamieten Trouwens punt 2 en 3 zijn rekenkundig al voldoende om op termijn tot een meerderheid te komen. Uw 'essentie' is redelijk beperkt. De essentie uit 4 bovenstaande punten is: meer islamieten. Of je het nu leuk vind of niet, je hoofd in het zand wil steken of niet, de studie van cbs of nic wil geloven, de enige conclusie is dat het aantal islamieten zal blijven stijgen en uiteindelijk een meerderheid van de bevolking zal uitmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Enkele citaten die dit staven uit uw link: "De autochtone bevolking zal vanaf 2007 in omvang afnemen. Door de vergrijzing zullen namelijk steeds meer mensen komen te overlijden. Het aantal autochtonen daalt hierdoor van 13,2 miljoen in 2003 tot 11,9 miljoen in 2050." "Voor het totaal van de in Nederland wonende vrouwen wordt op termijn een gemiddeld kindertal van 1,75 verwacht. Naar verwachting zullen de meeste groepen niet-westers allochtone vrouwen ook de komende jaren gemiddeld meer kinderen krijgen dan autochtone vrouwen. Wel zullen de verschillen naar verwachting kleiner worden. Voor Turkse en Marokkaanse vrouwen wordt verwacht dat ze uiteindelijk gemiddeld 2 kinderen per vrouw zullen krijgen. Dit geldt ook voor de andere Afrikaanse en voor de Aziatische vrouwen in Nederland. De daling ten opzichte van het huidige niveau is ingegeven door de verwachting dat het opleidingsniveau en de arbeidsparticipatie van deze vrouwen zal toenemen. Een grotere participatie gaat in het algemeen gepaard met uitstel van gezinsvorming. Dat het kindertal niet zal dalen tot het niveau van autochtone vrouwen komt doordat ook in de toekomst veel Turken en Marokkanen als huwelijksmigrant naar Nederland zullen komen en om die reden waarschijnlijk een hogere vruchtbaarheid zullen hebben." En dat van die arbeidsparticipatie, daar heb ik ook nog mijn twijfels bij. Hiermee beëindig mijn bijdrage tot deze discussie en stel dat de toekomst het zal uitwijzen. PS. : ik hoop dat de toekomst zal aantonen dat ik het fout heb, maar dat zal mijn alertheid voorlopig niet doen minderen. Laatst gewijzigd door Beagle : 17 mei 2005 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom: een dalende trend dus, zoals ik al zei. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Homoseksualiteit is nog maar één keer zo tolereerbaar geweest als tegenwoordig. In het Romeinse Rijk, de decadente periode, net voor de val. Wat mijn punt is, daar ben ik zelf nog niet zo goed uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() verdikke, gijlie kunt snel typen... ge zijt mij gewoon voor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Als je beseft dat in Brussel de meest-gekozen voornaam "Mohammad" is, dan kan je al heus wat conclusies trekken. Dan weet je dat over 20 jaar, de grootste groep jongeren Noord-Afrikanen zullen zijn. (Turken hebben, vermoed ik, heel andere namen zoals Mustafa, Josher, Sedat, endergerlijke, maar Sinan kan daar misschien wat verduidelijking in geven... ) Gecombineerd met een uitstapje naar Brussel, en zeker iets langs de stadskern, en je weet meteen waarom het niet "jan" is, of als ik de flamingranten moet geloven, "Christian" of "Joseph"... Tenzij Vlamingen hun kinderen ook al gaan noemen achter de profeet Er is dan toch nog hoop ![]() Er zijn geen precieze cijfers, omdat je geen statistieken kan opmaken op basis van huidskleur of afkomst. Ieder voor zich moet maar uitmaken wie de meerderheid heeft in bepaalde gebieden als Meulenberg, houthalen, Borgerhout, Molenbeek, Schaerbeek, bepaalde wijken te Antwerpen & Mechelen, zowat heel Genk...
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik garandeer je dat geen enkele moslimah zal trouwen met een atheistische Westerling ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |