![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zeg niets meer, het vat al uw uitleg samen. Ik vrees dat u geen oogkleppen hebt maar een blinddoek.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tracht maar eens met uw 4WS een afspraak te krijgen bij een minister. Als die dat niet wil dan zal je voor zijn deur moeten kamperen tot hij wel wil. Dat kan wel lang duren maar is voor ervaren buitenslapers natuurlijk geen punt. Het kan de SS van het 4WS worden: Steep Sleepers. ![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik wacht nog steeds op Chipie zijn antwoord op wat hij precies bedoeld met vakbonden die een beetje moeten meewerken ? Maar misschien kan grote broer het paternalistisch voor hem opnemen en antwoorden waar hij niet op kan of wil antwoorden ?
Hoewel het antwoord van grote broer mij wellicht reeds bekend is.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Sabena heeft, op enkele jaren na de start van de Afrika-vluchten nooit winst gemaakt.
Nooit. Ook niet toen de zwitsers kwamen. En ja: die hebben het bedrijf uitgezogen. Een normaal management had dat nooit toegelaten. Een politiek management daarentegen...
![]() |
#46 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat voor onzin is dat nu weer. De wereld wordt een dorp en gij gaat uw vierkante meter onderpissen om toch maar uw tereintje te kunnen afbakenen. Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Grond : 19 mei 2005 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
De wiskunde (democratie ) is hier niet terzake. Het AES heeft met haar 4000 leden relatief veel meer te zeggen dan alle arbeiders van het ABVV via die vakbond tesamen. Hetgeen de arbeiders via hun bonden hebben afgedwongen dat hebben ze democratisch en idd numeriek afgedwongen. Dat is ook de enige manier voor de lagere klassen om iets af te dwingen. Het AES en consoorten is manipulatief achter de schermen. Is verweven met andere lobbys - de loges - servicesclubs enz. Hoeveel mensen kennen er bvb. de loge van het grootoosten. Als jij hier gaat beweren dat dergelijke clubjes niks te zeggen ondanks het feit dat ze numeriek niks betekenen dan haal je heel je eigen kapitalistische machts"logica" zelf onderuit. Het zou op hetzelfde neerkomen als zeggen dat geld niet gelijk staat aan macht.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor jouw post had ik nog nooit gehoord van het AES. Tja, zo belangrijk dat die zijn...
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Btw een goeie trip kan je van die schellen voor je ogen bevrijden ik raad het je aan ! doch doe het niet zonder begeleiding
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Grond : 19 mei 2005 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Sabena is ten onder gegaan aan het personeel, en meer bepaald aan de piloten. Je bent hier fabeltjes aan het vertellen die je ergens uit communistische hoek gehoord hebt.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() @
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 mei 2005 om 23:46. |
![]() |
![]() |