![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De toekomst van de VLD... Bart Somers, Patricia Ceysens, Bart Tommelein. In één smiley :
![]()
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En aangezien ik geen politieke bazen heb, moet ik ze ook niks vragen. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De guy zou met zijn studie van Maciavelli nochtans beter moeten weten...
Er zijn teveel fracties die de prins niet trouw zullen blijven, ... die ontevreden zijn, en hem met veel plezier een dolk in zijn rug zullen ploffen als ze daar zelf beter van kunnen worden zelf in eigen rangen... Foei Guy, ... dat net gij in die val trapt, ... |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee beste vriend, je doet alsof je alles beter weet omdat je nu eenmaal een slechte persoonlijke belevenis hebt gehad met het Vlaams Blok. Je hatelijkheid tegenover iedereen die wel gelooft in het Vlaams Belang is al bijna een persoonlijk misprijzen voor die mensen, waaronder ikzelf. Zeker als je weet dat je nu een zetel in de Brugse raad bezet die je op je eentje nooit zou gekregen hebben. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik me wel afvraag is. Wie heeft wie gecontacteerd? Heeft De Standaard contact opgenomen met Dewaele, hopend op vuurwerk, of omgekeerd?
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Patricia is er ingelopen. (aangezien ze niet op dat congres was, wist ze niet wat er verteld was he!)Ze wilden een voorbeeld stellen! |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#56 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 mei 2005 om 15:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() bwa ikzou zijn coiffure wel missen....
nu serieus even (alhoewel.....) ik denk dat de volgende kiescampagne van de VLD als symbool nen keerborstel gaat hebben en de slogan : "Grote Kuis".... en ze zouden wel eens gelijk kunnen hebben .... LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Had Dewaele de partijbonzen al eens niet beschuldigd van bedreigingen aan haar adres,
zo was er toch een telefoontje geweest opdat ze niet mocht deelnemen aan de voorzittersverkiezingen. bron terzake: ergens een paar maanden geleden
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Na het proces van de schande, de leugens van Verhofstadt en gang, de hemeltergende regimepersgeorkestreerde verkrachting van de journalistendeontologie, de staatsgeorganiseerde verbanning van het gezond verstand, de veelheid van politieke fraudedossiers, de afbouw van de democratie, antidemocratische demarches van het koningshuis, enz enz... en dan heb ik het nog geeneens over de ontmaskering van de Verraderlijke Liegende Diktatorktjes van de VLD in hun behandeling van Beysen, Coveliers, hun volledige achterban, Dedecker, Patriciaatje en dit na het opbranden van een kwart van het electoraat met bijhorende verkiezingsnederlaag.