Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 24 mei 2005, 13:45   #41
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Ha, ik vergelijk altijd. Bij de VLD mag men geen kritiek op de eigen partij spuien in de pers (terecht volgens mij), bij het Behang mag dat intern niet eens. Zelfs niet fluisterend, en d�*t maakt het grote verschil ! Ge moet wel brains hebben om dat te beseffen. 8)
gij zijt precies nogal ne frustré hé
vrijevlaming is offline  
Oud 24 mei 2005, 13:47   #42
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

De toekomst van de VLD... Bart Somers, Patricia Ceysens, Bart Tommelein. In één smiley :
Oud 24 mei 2005, 13:49   #43
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
De toekomst van de VLD... Bart Somers, Patricia Ceysens, Bart Tommelein. In één smiley :
Bouckaert heeft gelijk: deze regering verdoet de mogelijkheden van de komende generatie liberale politici, ter meerdere eer en glorie van 1 enkele man: Guy Verhofstadt.
Oud 24 mei 2005, 13:50   #44
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En garde, weer de persoonlijke toer op! Is het zo moeilijk iets te weerleggen, of moet je eerst een zinnig antwoord vragen aan uw baasjes ? 8)
Aangezien jijzelf alles persoonlijk stelt, zou ik niet weten waarom ik je niet mag aanvallen.

En aangezien ik geen politieke bazen heb, moet ik ze ook niks vragen.
De Garde is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:07   #45
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De guy zou met zijn studie van Maciavelli nochtans beter moeten weten...

Er zijn teveel fracties die de prins niet trouw zullen blijven, ... die ontevreden zijn, en hem met veel plezier een dolk in zijn rug zullen ploffen als ze daar zelf beter van kunnen worden zelf in eigen rangen...

Foei Guy, ... dat net gij in die val trapt, ...
Herr Flick is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:15   #46
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
gij zijt precies nogal ne frustré hé
De Blokapen naapen, goe bezig...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:16   #47
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Aangezien jijzelf alles persoonlijk stelt, zou ik niet weten waarom ik je niet mag aanvallen.

En aangezien ik geen politieke bazen heb, moet ik ze ook niks vragen.
Wanneer heb ik u persoonlijk aangevallen ?
Oud 24 mei 2005, 14:16   #48
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
De guy zou met zijn studie van Maciavelli nochtans beter moeten weten...

Er zijn teveel fracties die de prins niet trouw zullen blijven, ... die ontevreden zijn, en hem met veel plezier een dolk in zijn rug zullen ploffen als ze daar zelf beter van kunnen worden zelf in eigen rangen...

Foei Guy, ... dat net gij in die val trapt, ...
Jullie hebben toch iets met die dolksteken hé. Maar bon we zullen zien hoe het verdert evolueert. Ik kan me niet echt voorstellen dat Dedecker nu niets meer zou zeggen dat in tegenspraak is met de partijlijn. Heel het imago van Dedecker is opgebouwd door het tegendeel te doen. Nu JMD heeft maar 10% minder stemmen van de leden gehaald dan BS dus als BS JMD moet buitengooien om iets wat wellicht veel VLD ook denken dat kan JMD wellicht er aan denken om iets nieuws te beginnen. De federale verkiezingen zijn nog tamelijk ver af en in Oostende zal Dedecker wellicht niet echt veel energie willen steken.
solidarnosc is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:18   #49
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Bouckaert heeft gelijk: deze regering verdoet de mogelijkheden van de komende generatie liberale politici, ter meerdere eer en glorie van 1 enkele man: Guy Verhofstadt.
Wanneer heeft hij dit gezegd? Toch niet deze maandag na 11 uur?
solidarnosc is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:24   #50
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wanneer heb ik u persoonlijk aangevallen ?
Heb ik ook niet gezegd. Hoewel, mij betittelen als een partijslaafje zonder te weten wie ik ben is gemakzucht.

Nee beste vriend, je doet alsof je alles beter weet omdat je nu eenmaal een slechte persoonlijke belevenis hebt gehad met het Vlaams Blok. Je hatelijkheid tegenover iedereen die wel gelooft in het Vlaams Belang is al bijna een persoonlijk misprijzen voor die mensen, waaronder ikzelf.

Zeker als je weet dat je nu een zetel in de Brugse raad bezet die je op je eentje nooit zou gekregen hebben.
De Garde is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:41   #51
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat ik me wel afvraag is. Wie heeft wie gecontacteerd? Heeft De Standaard contact opgenomen met Dewaele, hopend op vuurwerk, of omgekeerd?
solidarnosc is offline  
Oud 24 mei 2005, 14:43   #52
De Garde
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Wat ik me wel afvraag is. Wie heeft wie gecontacteerd? Heeft De Standaard contact opgenomen met Dewaele, hopend op vuurwerk, of omgekeerd?
Goede vraag. Men weet dat ze niet op het partijbestuur was en er dus een uitlokking kan geweest zijn. Het lijkt me dat 'De Standaard' gedacht heeft van de afwezigen eens te bellen. Oeps, daar komt het CD&V-complot weer opduiken tegen ocharme Guy Verhofstadt.
De Garde is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:05   #53
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goede vraag. Men weet dat ze niet op het partijbestuur was en er dus een uitlokking kan geweest zijn. Het lijkt me dat 'De Standaard' gedacht heeft van de afwezigen eens te bellen. Oeps, daar komt het CD&V-complot weer opduiken tegen ocharme Guy Verhofstadt.
Denk eerder dat Bartje de standaard heeft gebeld.
En Patricia is er ingelopen. (aangezien ze niet op dat congres was, wist ze niet wat er verteld was he!)Ze wilden een voorbeeld stellen!
fernand is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:07   #54
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
En Patricia is er ingelopen. (aangezien ze niet op dat congres was, wist ze niet wat er verteld was he!)Ze wilden een voorbeeld stellen!
Ik denk niet dat men bij de VLD zo masochistisch is. Een voorbeeld is het in ieder geval wel.
solidarnosc is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:13   #55
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Wanneer heeft hij dit gezegd? Toch niet deze maandag na 11 uur?
Hop gooit dien Bouckaert ook maar buiten .... 't kom nie op ene na he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:19   #56
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik zal er geen traan om laten. Ik vraag me nu wel af wat er met zo'n organisatie als Nova Civitas (what's in a name) moet gebeuren. Is naast het afbreken van de welvaartsstaat het afbreken van de VLD niet hun "core business"?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 24-05-2005 at 16:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik zal er geen traan om laten. Ik vraag me nu wel af wat er met zo'n organisatie als Nova Civitas (what's in a name) moet gebeuren. Is naast het afbreken van de welvaartsstaat het afbreken van de VLD niet hun "core business"?[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 24-05-2005 at 16:19
Reason:

Citaat:
Ik zal er geen traan om laten. Ik vraag me nu wel af wat er met zo'n organisatie als Nova Civitas (what's in a name) moet gebeuren. Is naast het afbreken van de welvaarsstaat het afbreken van de VLD niet hun "core business"?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ik zal er geen traan om laten. Ik vraag me nu wel af wat er met zo'n organisatie als Nova Civitas (what's in a name) moeten gebeuren. Is naast het afbreken van de welvaarsstaat het afbreken van de VLD niet hun "core business"?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 24 mei 2005 om 15:19.
solidarnosc is offline  
Oud 24 mei 2005, 15:23   #57
Tegendradigaard

Standaard

bwa ikzou zijn coiffure wel missen....

nu serieus even (alhoewel.....)
ik denk dat de volgende kiescampagne van de VLD als symbool nen keerborstel gaat hebben en de slogan : "Grote Kuis".... en ze zouden wel eens gelijk kunnen hebben ....
LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 24 mei 2005, 18:22   #58
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Had Dewaele de partijbonzen al eens niet beschuldigd van bedreigingen aan haar adres,
zo was er toch een telefoontje geweest opdat ze niet mocht deelnemen aan de voorzittersverkiezingen.
bron terzake: ergens een paar maanden geleden
Oud 24 mei 2005, 19:30   #59
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb ik ook niet gezegd. Hoewel, mij betittelen als een partijslaafje zonder te weten wie ik ben is gemakzucht.

Nee beste vriend, je doet alsof je alles beter weet omdat je nu eenmaal een slechte persoonlijke belevenis hebt gehad met het Vlaams Blok. Je hatelijkheid tegenover iedereen die wel gelooft in het Vlaams Belang is al bijna een persoonlijk misprijzen voor die mensen, waaronder ikzelf.

Zeker als je weet dat je nu een zetel in de Brugse raad bezet die je op je eentje nooit zou gekregen hebben.
Zo gemakkelijk kom je er niet van af. Kijk naar de topic. Blokkers klagen het gebrek aan vrije meningsuiting aan binnen de VLD -en buiten de interne strubbelingen maximaal uit- maar u wil mij het recht ontzeggen om het Blok zelf in zijn blootje te zetten. Nogal hypocriet, nietwaar ?
Oud 24 mei 2005, 19:57   #60
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Moest je mij zoiets pakweg 10 jaar geleden hebben gezegd had ik U aangeraden om uw bovenkamer te laten nakijken wegens paranoia.

Na het proces van de schande, de leugens van Verhofstadt en gang, de hemeltergende regimepersgeorkestreerde verkrachting van de journalistendeontologie, de staatsgeorganiseerde verbanning van het gezond verstand, de veelheid van politieke fraudedossiers, de afbouw van de democratie, antidemocratische demarches van het koningshuis, enz enz...
en dan heb ik het nog geeneens over de ontmaskering van de Verraderlijke Liegende Diktatorktjes van de VLD in hun behandeling van Beysen, Coveliers, hun volledige achterban, Dedecker, Patriciaatje en dit na het opbranden van een kwart van het electoraat met bijhorende verkiezingsnederlaag.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be