![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Puerta staat 38ste en is blijkbaar in top doen.
maar zoals Nadal Federer versloeg, verdraaid fraaie halve finale trouwens, en dan de tweede halve finale vergelijkend bekijken zou Nadal zeker moeten winnen. Henin zal zich wat moeten oppassen met haar opslagspel en in de ralley's is Pierce ook goed hoor. Kans dat het een driesetter kan worden lijkt me reëel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schitterend werk van Henin. Wat een kampioene, zo produceert Belgie er niet veel.
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Henin heeft het maar weer es gedaan hé!!! Ijzersterk was ze gewoon!
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=4] ![]() ![]() ![]()
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() Ja, heel goede prestatie, Pierce kwam er eigenlijk niet aan te pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' Laatst gewijzigd door Xenon : 4 juni 2005 om 16:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt wel 100% gelijk, het mannentennis is veel sneller met hardere opslagen en duren meestal langer en dus fysiek zwaarder.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 juni 2005 om 18:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7] WEDEROM
ZEGEVIERT HET EEUWIGE BELGISCHE VADERLAND!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat eeuwig er maar af, niets is eeuwig in het leven. En vaderland Belgié zal u ook geen 175 jaar meer kunnen bebruiken, word vervangen door VLAANDEREN!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Patriot,
das nog geen reden om een bericht vol grafiti te posten. Citaat:
misschien maar toch. het probleem bij de mannen is dat je dikwijls snel uitgekeken bent, ze geven minder snel games af. Bij de dames gebeurt dit veel sneller en kan een wedstrijd dus ten allen tijde kantelen. En kijk nu zoals Henin speelde in de finale. Dat kon je moeilijk toch traag noemen he. Trouwens, er gaat wel degelijk veel taktiek mee gemoeid; heb je gezien hoeveel flexibiliteit henin qua slagen had. ze draaiden in elk geval Pierce dol , nochtans is Pierce zo geen slechte speelster maar ja, als de tegenstander met telkens andere slagen begint, pas je daar maar eens aan. De reacties van de spelers is bij de dames ook gerichter, ze draaien sneller door ..nou ja, als je natuurlijk naar Malise keek toen hij de schorsing opliep, dat kom je bij de dames niet tegen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil het vrouwentennis niet afbreken maar het niveau van het mannentennis ligt merkelijk hoger.Als er geen verschil moest zijn kon men mannen en vrouwen gewoon tegen elkaar laten spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het niveau van de mannen is "anders"; hardere opslagen, harder motten bijv.
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
-tennis -atletiek -(beach)volley -turnen -... tegenover: -voetbal -basketbal -boksen -... (er zullen wel uitzonderingen bestaan, maar een opmerkelijke trend kan men niet ontkennen)
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Burgemeester
|
![]() Natuurlijk is er een verschil en dat zal er ook altijd blijven.
Maar op tennis gebied is het damestoernooi wel sterker geëvolueerd. Citaat:
Wat bedoel je met fijnere tennis? terug naar de tijd waar de dames al huppelend over het veld beweegden met de flauwe boog slagen? Als we bvb naar de Finale keken, technisch gezien zat er wel variatie in Henins spel, net daarom dat Pierce er niks van kon bakken trouwens. Technisch is Henein er zeker op vooruitgegaan en wie de techniek beheert kan ook verfijnd spelen. Natuurlijk, tennis laat anno 2005 geen flauwe ballen meer toe. Bij de mannen is de tijd dat ze loeihard staan te meppen op de achterlijn tot zelfs ver naar achter toe ook stillaan gedaan hoor. Ook de loeiharde opslagen komen minder voor. Ook daar is technische bagage eigenlijk veel belangrijker dan die ene loeiharde opslag die af en toe buiten valt. Goed scoren bij de opslag maar slecht tijdens de rally's is niet het soort tennis wat een tennisser in gedachte heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij kijken naar sport voor strijd, hardheid, geweld, voor eer, fair play en team spirit. Dat zijn oorlogskenmerken, mannelijke kenmerken. Vrouwen zijn daar al sowieso minder in. Als je dan kijkt naar vrouwenvoetbal enzo, vrouwen zijn daar gewoon niet voor gemaakt. Dat is lelijk. Dus, als die alternatieve modeshows volk en sponsors lokken, waarom niet?
![]() |
![]() |
#59 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het ging in extremis over tennis , niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ofdat die lelijke Walin nu wint of niet, ik besteed er geen aandacht aan. Tennis vind ik een dwaze sport voor mensen met veel "blaheur".
|
![]() |
![]() |