![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neem nu onze paarse poppenkast: elke dag weer een nieuwe nar die optreedt. Als het Bartje "bek toe" Somers niet is, dan wordt wel Karel "de Belgen zouden ja gestemd hebben" De Gucht opgevoerd. En dan toekijken hoe die Napoleons afgemaakt worden door de grote mensen: geef toe, er is geen mooier land dan la Belgique. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 7 juni 2005 om 12:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weet je dat dit perfekt de mening van mijn vriendin beschrijft? Ze is niet voor een onafhankelijk Vlaanderen omdat ze de politiek van la belgique ongelooflijk grappig vindt. Ze kijkt graag naar die belachelijke paarse toestanden en naar hoe de Vlamingen steeds hun eigen ruiten inslaan door toe te geven aan het PS monster. Ze noemt het 'de charme van belgie." Een staat als la belgique zou nergens anders ter wereld kunnen stand houden, behalve mss door een sterk verdrukkend regime. Ik geef haar wel gelijk, maar ik ben niet zo voor die galgenhumor. Ik zou de belgische draak liever kwijt als rijk zijn, al levert hij veel cynische humor op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Negationisme is precies vrij eigen aan belgen. Yanneman dweept ook met dictatoriale machtsgeile moordenaars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() jullie flaminganten zijn juist de negationisten.
Wij willen een nazi-vrij Vaderland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
grapjas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() Afgezien daarvan pleit ik helemaal niet voor het behouden van België omwille van zijn absurde amusementswaarde. Wel voor het rücksichtlos doordrukken van onze democratische meerderheid om dit land te boetseren naar ons beeld en gelijkenis. En dat niet om Belgicistische of andere sentimentele redenen, maar om twee redenen: 1/ restitutie: de honderden miljarden BF die dit land ons al gekost heeft, kunnen niet zomaar weggegooid worden, ze moeten ergens voor gediend hebben en in de mate van het mogelijke terugbetaald worden. 2/ de fenomenale staatsschuld moet afbetaald worden door degenen die ze hoofdzakelijk gelaakt hebben en dat zijn wij niet. 3/ de positie van Brussel is het makkelijkst te bepalen vanaf de federale commandoposten. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Gaan vooruit: Alle vlaamsnationalisten en rechtse VLDers Donderen omlaag: de VLD nomenclatura die ons in de steek liet, en de vriendelijke Di Rupo Sommige Vlamingen zijn zo goedgelovig te denken dat een Franstalige die Nederlands kent ons goedgezind is. Resultaten metriwebTag("hln","sk","nl"); ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |