![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Pinxten nog bij de CD&V was ontpopte hij zich als een van de voornaamste tegenstanders van minister van Buitenlandse Zaken Louis Michel. Hij was voor Pinxten niet voorzichtig genoeg. Hij bracht Belgié schade toe met zijn ondoordachte uitspraken over bevriende naties. Hoe iemand in korte tijd van mening kan veranderen. Vandaag is Pinxten de man die absolute ''freedom of speech'' verdedigt, inclusief voor ministers van Buitenlande Zaken...Enfin. Bredero zei het al. Het kan verkeren. Maar geloofwaardig is anders.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 11 juni 2005 om 18:45. |
|||||
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() brugse-kritikaster schreef :
Citaat:
het "forum", de stemmenkampioen, werd na de vorige verkiezingen - ik wou eerst schrijven : na de vorige zwarte zondag, maar "men" heeft me verteld dat je een hartkwaal hebt, dus ... - door de pers, zélfs de franstalige, als het forum dat de verkiezingsuitslag het dichtst benaderde. Waarschijnlijk, dus tamelijk neutraal en als lezer van HLN maak ik ook nu opnieuw deel uit van die "kampioen". Het enige wat me een beetje bevreemdt is : vorige week maandag, moest er op de partijen gestemd worden. Circa 14-dagen later : nog altijd géén uitslag én dat ongewoon (ook geen uitslag in de krant zélf !). BVL, normaal zou ik nu eindigen met "Beste Groeten", maar dat doe ik niet. Niet om politieke redenen maar als supporter van den Anderlecht !
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me eigenlijk af wat het percentage van de andere partijen was?