Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 11 juni 2005, 18:45   #41
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Ach,ik heb gisteren Karel Pinxten er nog over aangesproken.Volgens hem is er geen probleem.Het is net als je tegen een muur spreekt weet je.De kopstukken van de VLD menen echt dat er niets aan de hand is.Ook de uitspraak van Karel De Gucht vond Pinxten maar een peuleschil.

Al vond ik wel dat Pinxten vandeweek zeer verstandig heeft gesproken in het nieuws over die welbekende uitspraak van De Gucht.Ik heb het hem gezegd,nu hij toch eens aan het woord was heeft hij het toch verstandig gedaan,en dit vond hij wel plezant.
Nu noemt u weer iemand, Pinxten......zucht.
Toen Pinxten nog bij de CD&V was ontpopte hij zich als een van de voornaamste tegenstanders van minister van Buitenlandse Zaken Louis Michel. Hij was voor Pinxten niet voorzichtig genoeg. Hij bracht Belgié schade toe met zijn ondoordachte uitspraken over bevriende naties. Hoe iemand in korte tijd van mening kan veranderen. Vandaag is Pinxten de man die absolute ''freedom of speech'' verdedigt, inclusief voor ministers van Buitenlande Zaken...Enfin. Bredero zei het al. Het kan verkeren. Maar geloofwaardig is anders.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 11-06-2005 at 19:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ach,ik heb gisteren Karel Pinxten er nog over aangesproken.Volgens hem is er geen probleem.Het is net als je tegen een muur spreekt weet je.De kopstukken van de VLD menen echt dat er niets aan de hand is.Ook de uitspraak van Karel De Gucht vond Pinxten maar een peuleschil.

Al vond ik wel dat Pinxten vandeweek zeer verstandig heeft gesproken in het nieuws over die welbekende uitspraak van De Gucht.Ik heb het hem gezegd,nu hij toch eens aan het woord was heeft hij het toch verstandig gedaan,en dit vond hij wel plezant.
Toen Pinxten nog bij de CD&V was ontpopte hij zich als een van de voornaamste tegenstanders van minister van Buitenlandse Zaken Louis Michel. Hij was voor Pinxten niet voorzichtig genoeg. Hij bracht Belgié schade toe met zijn ondoordachte uitspraken over bevriende naties. Hoe iemand in korte tijd van mening kan veranderen. Vandaag is Pinxten de man die absolute ''freedom of speech'' verdedigt, inclusief voor ministers van Buitenlande Zaken...Enfin. Bredero zei het al. Het kan verkeren. Maar geloofwaardig is anders.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Toen Pinxten nog bij de CD&V was ontpopte hij zich als een van de voornaamste tegenstanders van minister van Buitenlandse Zaken Louis Michel. Hij was voor Pinxten niet voorzichtig genoeg. Hij bracht Belgié schade toe met zijn ondoordachte uitspraken over bevriende naties. Hoe iemand in korte tijd van mening kan veranderen. Vandaag is Pinxten de man die absolute ''freedom of speech'' verdedigt, inclusief voor ministers van Buitenlande Zaken...Enfin. Bredero zei het al. Het kan verkeren. Maar geloofwaardig is. anders.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 11 juni 2005 om 18:45.
daiwa is offline  
Oud 11 juni 2005, 18:47   #42
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Om beiden te overleven zouden de VLD en Groen! wel eens een kartel moeten gan vormen

In feite is, wat er gebeurt, voor ons land een zeer droevige zaak...
We gaan nooit meer uit de klauwen van de sossen geraken... Zolans het cordon overeind blijft...
De blauwe plaag is veel erger dan de rode. Ik hoop dat die kankerliberalen zakken tot 4,9%.
Guderian is offline  
Oud 11 juni 2005, 19:00   #43
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

brugse-kritikaster schreef :

Citaat:
Hoe geloofwaardig is een peiling als door Blokkers massaal wordt opgeroepen om "bij te sturen" ?
BVL,

het "forum", de stemmenkampioen, werd na de vorige verkiezingen - ik wou eerst schrijven : na de vorige zwarte zondag, maar "men" heeft me verteld dat je een hartkwaal hebt, dus ... - door de pers, zélfs de franstalige, als het forum dat de verkiezingsuitslag het dichtst benaderde.

Waarschijnlijk, dus tamelijk neutraal en als lezer van HLN maak ik ook nu opnieuw deel uit van die "kampioen".

Het enige wat me een beetje bevreemdt is : vorige week maandag, moest er op de partijen gestemd worden. Circa 14-dagen later : nog altijd géén uitslag én dat ongewoon (ook geen uitslag in de krant zélf !).

BVL, normaal zou ik nu eindigen met "Beste Groeten", maar dat doe ik niet. Niet om politieke redenen maar als supporter van den Anderlecht !
Oud 11 juni 2005, 19:04   #44
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Nog 8,3% van de kiesdrempel

Egidius
Egidius is offline  
Oud 11 juni 2005, 19:06   #45
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Hoe geloofwaardig is een peiling als door Blokkers massaal wordt opgeroepen om "bij te sturen" ?
U bedoelt dat de VLD een glorierijke toekomst wacht?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 11 juni 2005, 22:13   #46
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me eigenlijk af wat het percentage van de andere partijen was?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be