![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik vind het wel frappant dat iemand komt zeggen dat hij intelligent is, neen dat hij gezond boerenverstand heeft, omdat hij een diplomaatje heeft behaald. dat is wel straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik word er wild van dat ik de hele tijd wordt veralgemeend naar Groen! :-s Ik heb mijn nick in eerste instantie gekozen omdat ik 'n groentje ben in de politiek !! (Toen heette groen! nog agalev ook dus)... Los daarvan ben ik wel "voor 't milieu", doch is Groen! iets helemaal anders (in mijn ogen)...
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Merkwaardig zelfs... Om niet te zeggen dat we ons best moeten doen om geen (hopelijk) voorbarige conclusies te moeten trekken ... (sorry ... maar je weet best wel hoe 'fout' zal ik maar zeggen zoiets overkomt hé... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() bouwt een belgische onderneming nu een hele reeks eilanden in de vorm van diverse landen, elk kan daar zijn eigen eiland kopen en zijn eigen paradijs beleven, je moet wel fabelachtig rijk zijn. Door thuis te blijven kan ik ook heel aangenaam leven en ik hoef zelfs niet fabelachtig te rijk zijn.
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Eilanden in de vorm van een palmboom. 't Zijn er al drie geworden intussen want de vraag was groot. En op de één of andere manier vormt het geheel een Arabisch gedicht (en nu in koor "ooooooh" ![]() De beckhams hebben hun stukje al gereserveerd... "We zijn goed bezig ..." ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Zijn dat dan niet de palmbomen? (ik geloof dat die ergens gingen liggen bij Dubaï ofzo)? En een BELGISCHE ONDERNEMING ?? WABLIEFT?? :-s
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |