![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ach ja, om hooggeschoold te zijn hoef je niet al te snugger te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gezond is het niet,dat zal ik niet ontkennen maar voor veel mensen is de nicotineverslaving moeilijk te overwinnen.
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Really? En omdat gij niet goed kunt ademen, vind je dat alle rokers moeten creperen aan 1 of andere kanker. Als gij morgen overreden wordt mogen ook alle automobilisten creperen zeker? Maar wacht ... ze mogen nu al creperen, want ze dragen bij aan uw asthma. Het staat u vrij om een cafe te bezoeken waar niet gerookt wordt, ge moogt er zelfs 1 openen. Maar dat is niet genoeg voor u, neen, de mens die graag een sigaretje smoort, die moet stoppen met roken no matter where, en als hij het niet doet, dan moet die van u creperen. En ge vindt waarschijnlijk ook dat rokers niet tolerant zijn ook zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar: dat spreekt toch voor zich, hooggeëerde Heer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Om die reden ga ik er soms gewoon terug tussenstaan, je bent van alles op de hoogte op die manier.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wens elke roker oprecht longkanker toe omdat hij, bewust van het feit dat de kans op longkanker door roken significant en zelfs exponentieel stijgt, toch blijft doorgaan met iets wat z'n eigen lichaam en dat van een ander schade toebrengt. Iedereen wéét dat roken je longen weg laat teren. Waarom mag iemand die dergelijk risico neemt, niet krijgen wat hij verdient? Wat is er verkeerd aan om een statistisch feit te verwoorden. daad => gevolg, simpel als dat: neem nu het 'Johnny-type', dat 's morgens straalbezopen en onder de dope uit de discotheek rechtstreeks in z'n uitgebouwde golf TDI stapt en tegen een boom knalt, bam dood! Wat denk jij daarvan? "Erg hé, die arme jongen..."? Die vier gasten die onder die trein zijn beland omdat ze door een gesloten slagboom reden? "Ocharme die jonge levens?" Komaan! Weer een probleem dat zichzelf heeft opgelost. Als je iets zelf zoekt, dan mag je daar gerust de gevolgen van dragen. Natuurlijk vind ik dat erg voor de ouders en de omgeving, maar als je zoiets doet, dan wéét je toch gewoon dat je een risico loopt. Waarom moet iemand die wel z'n leven respecteert zijn mond houden als het over iemand gaat die dat duidelijk niet doet? Als je natuurlijk zelf rookt is het eenvoudig hier zo te gaan fulmineren, niemand wordt graag op z'n stommiteiten gewezen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is hun keuze om hunzelf schade toe te brengen. Ik ben er 100% voor te vinden om mensen verantwoordelijk te maken voor hun acties, daarom wens ik ze echter nog niet dood. Heb jij ee perfect gewicht voor je lengte? Rijd jij met de auto? Woon je in een vervuilde regio, zoals de stad? Ga je wel eens met gevaarlijke stoffen om als biochemist? Steek je wel eens een straat over? Heb je al eens een griepvaccin overgeslagen? Allemaal risicos die jij eventueel wenst te nemen. Wens ik daarvoor dat jij morgen met stoflongen op het randje van een hartinfarct en benzeenvergiftiging door een wagen wordt overreden? Uiteraard niet, maar het is wel jouw keuze om die risicos te nemen.
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door genehunter : 24 juni 2005 om 01:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() heum ik praat mezelf niet goed maar als ex verzorger rookte ik nooit op het werk zelf & nu dagenlijks ook niet bij en rond de mensen hun huis maar ....ik rook wel é !
Rook = eer betoon aan god zei de indiaan uch aho wankan tanka aho aju tanka. Wierrook en kaarsjes horen hier ook thuis ![]() Soms paf ik wel is moh er is een verschil tussen roken en paffen of kettings dampers mai heummm mij ni gezien zenne. Op men ouwe dag zal het appeltjes tabak worden in mooi water pijpje hmmm ruikt heerlijk en smaakt beter dan arabische munt thee....soems . Eerlijkheids halve ja rokers zijn minder produktief moet ik het psychophatologisch staven?! Stikstof in het bloed geeft vernauwing dus trager stromend bloed dus soms hartkloppingen of gewoon heel rustig kloppend tempo en zowizo functioneerd dan alles trager miss met 1 duizendste seconde maarja verdeelt over 1 land is dat pijnlijke non produktieve uren/dagen vooral als je weers omstandigheden erbij rekent. Maar ik vindt persoonlijk pas het gedrag van de roker en non-roker aan met name als die persoon wil fulmineren laat hem / haar maar rokers zouden meer mogen minderen dat ze voorbeeld aan mij en ander nemen ![]() En anders moeten ze mor opgerookt worden zei een blanke zwarten lol ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door duncan : 24 juni 2005 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het altijd al merkwaardig gevonden dat er mensen zijn die perse vuur en rook willen maken als ze ergens binnenkomen,tenzij ze uitdrukkelijk (reglementair) er op gewezen worden dat het daar niet mag......
8) |
![]() |
![]() |