![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het homohuwelijk opnieuw afgeschaft worden? | |||
Ja, en samenlevingscontracten ook |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
Ja, maar samenlevingscontracten zonder adoptie en kunstmatige bevruchtingstechnieken mag wel |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,67% |
Nee, maar gehuwde homo's mogen geen kinderen adopteren of kunstmatig verwekken |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
Homo's mogen huwen, kinderen adopteren en proefbuisbabies maken om hun kinderwens te bevredigen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 58,33% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op 'abnormaal' en 'tegen de natuur in' ga ik niet eens reageren, dat zijn woordkeuzes die radicaal zou maken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Stel de homo's krijgen hun zin en mogen kinderen maken �* volonté via in vitro fertilisatie.
Door de ontwikkeling in de celbiologie zijn de dokter-prutsers in staat om de toekomstige geaardheid van een eicel te reguleren: wordt het een homo of wordt het een hetero? Wat zouden de homo's dan kiezen als ze de geaardheid van een kind konden bepalen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 22 juni 2005 om 21:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geef me dus bewijs dat homoseksualiteit tegen de natuur is. "geschapen om ons voort te planten" Ben je gelovig? ga dan naar (1). Ben je dat niet, ga dan naar (2) (1) Als god wilde dat met ons voortplantingsorgaan (wat een vreselijk woord trouwens) ons enkel zouden voortplanten, waarom heeft hij dan een genotsfunctie ingebouwd? En, als dat zo is, dan zou je ook geen voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken. (2) De zin van het leven is nog altijd niet doorgrond, en volgens mij kan ze ook niet in één regel te vangen zijn. Daarbij komt ook nog het tweede argument uit (1); als we ons enkel zouden moeten voortplanten, dan zouden voorbehoedsmiddelen uit den boze zijn! We zouden ons doel missen : voortplanten. Citaat:
situatie met vrouwen en kinderen : omdat een kleine minderheid van de vrouwen een depressie heeft, zou hen kinderen moeten ontzegd worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Wel, de mens heeft lichamelijk genot als lokker. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 22 juni 2005 om 21:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
|
![]() Citaat:
En kom nu niet af met uw debiele 'normaal' en 'meerderheid'. Er wordt een bepaalde verhouding van homoseksuelen voortgebracht. Homoseksualiteit is, net als linkshandigheid, volledig 'natuurlijk'.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 22 juni 2005 om 21:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2) Het is vrij flauwtjes eerst te roepen dat je "ook indien wetenschappelijk bewijs" tegen bent, en dan zelf om bronnen gaat vragen. Scherm enkel met wapens die je zelf gebruikt. 3) tijd om hier eens over na te denken : "het is niet aan zij die beweren dat god niet bestaat, omdat te bewijzen. het is aan zij die beweren dat god bestaat, om dat aan te tonen." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
En deze discussie kan volgens mij ook niet 'bewezen' worden, omdat die vooral om meningen gaat. En die zijn onderhand wel duidelijk geworden, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een theorie wordt gevormd door het continu toetsen van studies. Da's de kern van deze discussie. Je hebt trouwens geen antwoord gegeven op (1) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Geen probleem met voorbehoedsmiddelen. Ik meen niet dat ik dat gezegd heb. Wel probleem met adoptie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Eerste (1) : "als we "geschapen zijn om ons voort te planten", mag je ook geen voorbehoedsmiddelen gebruiken." Tweede (1): "Dat homoseksualiteit voorkomt is de facto een bewijs dat het natuurlijk is; het komt namelijk in de natuur voor" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |