![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Ik stem normaal cd&v. Naar aanleiding van de "bocht" van de cd&v: | |||
blijf ik stemmen op deze partij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 22,73% |
stem ik voortaan VLD |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
stem ik voortaan SPA-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 9,09% |
Stem ik voortaan Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
10 | 45,45% |
stim ik niet of op een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,55% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandeurzen heeft zich een beetje vergaloppeerd begin vorige week !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Als sp.a niet meer moest bestaan dan zou ik vlaams belang stemmen want op hanen en boeren stem ik niet
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS. SPa bestaat niet meer
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |