![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw voorkeur? | |||
Mobistar |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,75% |
Proximus |
![]() ![]() ![]() |
21 | 43,75% |
Base |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,92% |
andere ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,08% |
om het even ... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,25% |
GSM, daar doe ik niet aan mee. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,25% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bij al van bij het begin bij Base (zelfs toen het nog Orange was).
Waarom? Met Base kan je smsjes sturen naar het buitenland en ik vind Base qua service beter dan Mobistar. ![]()
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben bij Proximus. Waarom? Ik ben van in het begin bij Proximus. Ik word niet lastig gevallen. Proximus was de eerste die op basis van de belgewoontes een andere formule voorstelde wanneer de klant erom vraagt en dit zonder bijlomende kost aanpaste. Ik heb van deze service reeds enkele keren gebruik gemaakt. Telkens betaal ik, op maandbasis, minder. Proximus is duurder dan Base? Goed mogelijk. Mijn vrouw had vroeger een voorbetaalde kaart van Orange. Dat was een ramp naar bereik toe. 45% van de tijd was ze niet bereikbaar. Bij de verandering van Orange naar Base kwam erbij dat na drie maand uw krediet verloren ging (m'n vrouw belde zelf weinig maar werd veel gebeld). Ook bij Mobistar was de bereikbaarheid niet altijd dat. Komt daarbij de ze frequent SMS-reclame kreeg van Mobistar. Nu hoor ik haar niet klagen. Komt daarbij dat van Proximus naar Proximus goedkoper is (daar ik ook bij Proximus ben).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Mobistar komen de helft van je smsjes niet aan en krijg je om de week van die reclamesmsjes waar ik totaal geen behoefte aan heb. Nadeel bij Base is de ontvangst op sommige plaatsen, al is men daar momenteel wel mee bezig.
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 3 juli 2005 om 20:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zal eens gaan uithoren bij andere operatoren.......
Alhoewel, ik onlangs mijn contract met Mobistar heb verlengd eens benieuwd wat voor problemen dat gaat geven dan
![]() |
#48 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Proximus is een half overheidsbedrijf en heeft jarenlang via Belgacom woekerwinsten via veel te hoge abonnementsprijzen vaste telefonie gemaakt op rug van de gewone man. De eerste jaren zien ze mij daar niet meer terug.
Mobistar is dan van de (arrogante) Fransen en Base van de krenterige Nederlanders. Veel keuze is er dus niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() ik zit bij mobistar
eerst bij base, maar na die ramp ben ik maar iets anders gaan zoeken. ik weet niet hoe het bij de rest is, maar als je in de kempen woont, vergeet het maar, want kpn komt beter door dan base: trekt op niks. base, belgacom, proximus zijn allemaal mooi het bos uitgebonjourd. weg met die rommel
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heel eenvoudig, de kinderen hebben Base en dan is het veel voordeliger (bewezen met onze vroegere facturen van Proximus en Base nu)dus heeft de vrouw Base genomen.
Daarbij komt dat ik Scarlet One Home heb voor mijn verkeer tussen gratis huisvastetelefoon langs ADSL en mijn mobieltje. En voor de sporadische contacten met vrouw en kinderen loopt Scarlet langs Base netwerk. Sinds ik van Telenet en Proximus overgeschakeld ben naar Scarlet One en Base bespaar ik nagenoeg 35 euro gemiddeld per maand. En ik heb niet te klagen van Scarlet omdat ik met de franstalige helpdesk werk, die veel beter is dan de NL-talige (ofschoon beide in Vilvoorde gevestigd zijn)... en Scarlet eigenlijk KPN is (de NL telefoon en internet provider)... zonderling....
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() ik zit bij proximus en moet geen andere operator hebben vriendelijke service bij proximus en nooit problemen met bereikbaarheid en ook omdat ik daar altijd klant geweest ben
zou niet weten waarom ik moet veranderen tis overal het zelfde volgens mij |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wel tussen BASE en rest. Vind ik. Om te bellen, moet je bij BASE zijn. Om te smsen bij TMF (spin off van BASE). Nothing beats 12 cent per minuut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Orange had ik nul komma niks ontvangst. Bij Mobistar zennik content se.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |