![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#42 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Weet gij nog wie Uw eerste vrouw was? Ik niet. Ik kan mij noch haar naam noch haar gezicht herinneren. Stel dezelfde vraag eens aan een vrouw. Ze weet goed genoeg wie haar eerste man was. Ze zal hem trouwens nooit vergeten. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Wat betreft de veralgemening langsheen de gestelde, objectieve definitie. Tja, ik kan ook niet zomaar het resultaat en de conclusies van de statistische observaties veranderen. Ik ben niet diegene die de cijfers nauwkeurig heeft zitten verzamelen. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ge gooit alles door mekaar. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En dan weten dat de twee betrokken personen het gedrag van de Iranees (terecht!) hebben afgewezen.
|
|
|
|
#50 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ge weet trouwens goed genoeg dat een Vlaamse vrouw de neiging heeft van juist op het verkeerde moment kazak te keren. |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
Maar als het fout loopt in je dochter haar relatie, ga je haar dan een slet noemen ? |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Luister, ik ga de rekeningen van iemand anders niet betalen. Dat lijkt mij eigenlijk fair. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Dat is zoals de misvatting die er over Zuidoost-Aziatische vrouwen bestaat. Inderdaad, in publiek lijken ze onderdanig; maar wacht maar totdat ge ermee getrouwd zijt. Dan gaat ge inzien dat die onderdanigheid alleen maar uiterlijke schijn is. Hoe onderdaniger dat ze lijken, hoe minder ge eigenlijk te zeggen hebt. Ik trap er niet meer in, hoor. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Altijd al geweten dat er iets mis was met mijn opvattingen.
Al die vrouwen die scheiden omdat ze klop krijgen van hunne vent zijn geen slachtoffers. Het zijn gewoon.....Sletten !!!
|
|
|
#59 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Denkt ge nu echt dat de mens fundamenteel veranderd is over de laatste 30.000 jaar? Dat is echt een totale misvatting. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|