Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2005, 11:21   #41
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik mag dus gerust aannemen dat een man die niet bij zijn eerste vrouw is, eveneens een seriële hoerenloper is?
Dju...kwou net hetzelfde posten....
Oud 4 juli 2005, 11:27   #42
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik mag dus gerust aannemen dat een man die niet bij zijn eerste vrouw is, eveneens een seriële hoerenloper is?
Jamaar, waarom wilt ge niet aanvaarden dat mannen en vrouwen biologisch en dus ook psychologisch verschillend in mekaar zitten?

Weet gij nog wie Uw eerste vrouw was? Ik niet. Ik kan mij noch haar naam noch haar gezicht herinneren.

Stel dezelfde vraag eens aan een vrouw. Ze weet goed genoeg wie haar eerste man was. Ze zal hem trouwens nooit vergeten.
erikpoupaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:27   #43
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikpoupaert
Jamaar, jamaar. Wie heeft ze uitgenodigd? Of hebben ze zichzelf uitgenodigd, volgens U?

En daarbij, het moet gedaan zijn van de zedenverloedering over de ganse wereld uit te willen dragen. Het is al erg genoeg dat quasi alle vrouwen hier sletten zijn. Dat is klaarblijkelijk nog niet genoeg. We moeten van de Iraanse vrouwen dus ook sletten maken.

Ge verstaat dat zo'n neigingen alleen maar tot venijnige ambras kunnen leiden.
als je uw vrouw een slet wilt noemen tot daar en toe maar daarvoor moet je niet in naam spreken van mij en zeggen dat alle vrouwen hier sletten zijn
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:28   #44
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Jamaar, waarom wilt ge niet aanvaarden dat mannen en vrouwen biologisch en dus ook psychologisch verschillend in mekaar zitten?

Weet gij nog wie Uw eerste vrouw was? Ik niet. Ik kan mij noch haar naam noch haar gezicht herinneren.

Stel dezelfde vraag eens aan een vrouw. Ze weet goed genoeg wie haar eerste man was. Ze zal hem trouwens nooit vergeten.
ik herringer mijn eerste vriendin nog zeer goed maar daarom is ze nog geen slet!!
Oud 4 juli 2005, 11:30   #45
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
als je uw vrouw een slet wilt noemen tot daar en toe maar daarvoor moet je niet in naam spreken van mij en zeggen dat alle vrouwen hier sletten zijn
Ha ha, mijn ex is niet van hier.

Wat betreft de veralgemening langsheen de gestelde, objectieve definitie.

Tja, ik kan ook niet zomaar het resultaat en de conclusies van de statistische observaties veranderen. Ik ben niet diegene die de cijfers nauwkeurig heeft zitten verzamelen.
Oud 4 juli 2005, 11:32   #46
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ik herringer mijn eerste vriendin nog zeer goed maar daarom is ze nog geen slet!!
Het gaat hem er niet over wie Uw eerste sexuele vriendin was, maar wel wie haar eerste sexuele vriend was.

Ge gooit alles door mekaar.
Oud 4 juli 2005, 11:33   #47
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Moesten vrouwen biologisch en psychologisch identiek in mekaar zitten als mannen, dan zoudt ge gelijk hebben.
Oud 4 juli 2005, 11:36   #48
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Ha ha, mijn ex is niet van hier.

Wat betreft de veralgemening langsheen de gestelde, objectieve definitie.

Tja, ik kan ook niet zomaar het resultaat en de conclusies van de statistische observaties veranderen. Ik ben niet diegene die de cijfers nauwkeurig heeft zitten verzamelen.
Neen maar u zegt wel dat bijna alle vrouwen sletten zijn en zeg mij eens waarom je vrouwen sletten noemt?
Oud 4 juli 2005, 11:36   #49
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
Er hoeft iemand een scheet te laten en Wreker is er als de kippen bij om het om te buigen tot VB-stemmakerij.
Ongelooflijk he.

En dan weten dat de twee betrokken personen het gedrag van de Iranees (terecht!) hebben afgewezen.
Oud 4 juli 2005, 11:37   #50
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Het gaat hem er niet over wie Uw eerste sexuele vriendin was, maar wel wie haar eerste sexuele vriend was.

Ge gooit alles door mekaar.
Heb jij daar zaken mee ?
Oud 4 juli 2005, 11:39   #51
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Neen maar u zegt wel dat bijna alle vrouwen sletten zijn en zeg mij eens waarom je vrouwen sletten noemt?
Correctie: bijna alle vrouwen hier zijn sletten. De Iraanse vrouwen helemaal niet. Volgens de laatste berichten zijn de Iraanse vrouwen zelfs eerder van de respectabele soort. Ik vertrouw eerder een Iraanse vrouw in mijn rug, dan een Vlaamse.

Ge weet trouwens goed genoeg dat een Vlaamse vrouw de neiging heeft van juist op het verkeerde moment kazak te keren.
Oud 4 juli 2005, 11:40   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:40   #53
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Ik ga proberen aan mijn dochter bij te brengen dat er maar één man is, en geen tweede, want van een tweede komt een derde, en een vierde, and so on. Met andere woorden, het moet van de eerste keer werken. Samen erdoor, of samen ten onder. Voil�*.

En daarbij, een man is zoals een piano. Als een vrouw de toetsen weet staan, wordt het verhaal zelfs totaal potsierlijk. Wie denkt ge nu dat er in werkelijkheid baas speelt? Cherchez la femme.
Dit lijkt me een sterk verouderde visie op het leven. Maar goed, ieder zijn gedacht.

Maar als het fout loopt in je dochter haar relatie, ga je haar dan een slet noemen ?
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:42   #54
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Correctie: bijna alle vrouwen hier zijn sletten. De Iraanse vrouwen helemaal niet. Volgens de laatste berichten zijn de Iraanse vrouwen zelfs eerder van de respectabele soort. Ik vertrouw eerder een Iraanse vrouw in mijn rug, dan een Vlaamse.

Ge weet trouwens goed genoeg dat een Vlaamse vrouw de neiging heeft van juist op het verkeerde moment kazak te keren.
Mijn conclusie is : voor jou verdienen enkel onderdanige vrouwen respect. Nogmaals dit is een verouderde visie die nu niet meer opgaat.
Oud 4 juli 2005, 11:42   #55
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Heb jij daar zaken mee ?
In beginsel niet nee. Maar ja, als ze met mij rekeningen gaat beginnen vereffenen, die ze eigenlijk aan hem had willen presenteren, dan maakt ze er mijn probleem van.

Luister, ik ga de rekeningen van iemand anders niet betalen. Dat lijkt mij eigenlijk fair.
Oud 4 juli 2005, 11:44   #56
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Mijn conclusie is : voor jou verdienen enkel onderdanige vrouwen respect. Nogmaals dit is een verouderde visie die nu niet meer opgaat.
Onderdanig is niet hetzelfde als loyaal.

Dat is zoals de misvatting die er over Zuidoost-Aziatische vrouwen bestaat. Inderdaad, in publiek lijken ze onderdanig; maar wacht maar totdat ge ermee getrouwd zijt. Dan gaat ge inzien dat die onderdanigheid alleen maar uiterlijke schijn is.

Hoe onderdaniger dat ze lijken, hoe minder ge eigenlijk te zeggen hebt. Ik trap er niet meer in, hoor.
Oud 4 juli 2005, 11:48   #57
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Onderdanig is niet hetzelfde als loyaal.

Dat is zoals de misvatting die er over Zuidoost-Aziatische vrouwen bestaat. Inderdaad, in publiek lijken ze onderdanig; maar wacht maar totdat ge ermee getrouwd zijt. Dan gaat ge inzien dat die onderdanigheid alleen maar uiterlijke schijn is.

Hoe onderdaniger dat ze lijken, hoe minder ge eigenlijk te zeggen hebt. Ik trap er niet meer in, hoor.
Mag ik jou aanraden om deze avond eens flink naar de hoeren te gaan om daar al uw frustraties van u af te neuken, je hebt er mijns inziens dringend behoefte aan.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2005, 11:49   #58
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Altijd al geweten dat er iets mis was met mijn opvattingen.
Al die vrouwen die scheiden omdat ze klop krijgen van hunne vent zijn geen slachtoffers. Het zijn gewoon.....Sletten !!!
Oud 4 juli 2005, 11:50   #59
erikpoupaert
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dit lijkt me een sterk verouderde visie op het leven. Maar goed, ieder zijn gedacht.
Nihil novis sub sole.

Denkt ge nu echt dat de mens fundamenteel veranderd is over de laatste 30.000 jaar? Dat is echt een totale misvatting.

Citaat:
Maar als het fout loopt in je dochter haar relatie, ga je haar dan een slet noemen ?
Ten eerste moet ze goed kiezen. Met andere woorden, ik ben verondersteld van vlijtig af te keuren. Ten tweede, ze mag altijd in beroep gaan. Als uit de feiten (en niet uit de vertelsels) nu echt blijkt dat met die man geen land te bezeilen valt, en ze kan dat omstandig aantonen (hij beledigt haar bijvoorbeeld, door zich publiek met een ander te afficheren), dan mag ze terug naar huis komen. Als het fout loopt, omdat ze weigert van maximaal commitment te tonen ten aanzien van het zeer ernstige engagement dat ze op zich heeft genomen, dan kan ze inderdaad ook niet meer bij mij terecht.
Oud 4 juli 2005, 11:52   #60
Geertje

Standaard

Citaat:
Denkt ge nu echt dat de mens fundamenteel veranderd is over de laatste 30.000 jaar? Dat is echt een totale misvatting.
Ik geloof dit inderdaad.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be