![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Je kan het moeilijk toeval noemen dat eender waar ter wereld er een grote groep moslims in een regio wonen zij op een GEWELDADIGE manier ijveren voor afscheuring en oprichting van een moslimstaat.Bv Filippijnen en het nochthans vreedzame Thailand, Nigeria, Sudan, ..... Wanneer kalifaat Brussel ? Dus kom mij niet zeveren van een groepje extremisten die momenteel paniek zaaien omdat het Westen in Irak zit of de nog belachlijker dooddoener van links dat wij niet genoeg doen aan de levensstandaard van de mensen in bv het MO. Blijkbaar vergeet men dan de vele miljoenen steun aan de Palestijnen of dat Zweden méér Tsunami hulp gegeven heeft dan de tegenwoordig wel zeer rijke islamitische olielanden samen. Terwijl Indonesië toch een moslimnatie is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil net zo blind blijven als Ken Livingstone, met zijn politieke interpretatie van de terreur, in tegenstelling tot die van Tony Blair, met zijn religieuze mis-intrepretatie, die gericht is op het verdonkeremanen van de collateral dammage die hij met zijn illegitieme (en tegen de wil van zijn eigen volk in) regime-change preventive strike in Irak veroorzaakt heeft. Nogmaals, voor wat jouw kortzichtig standpunt betreft, Je kan niet een hele geloofs- en ethnische gemeenschap met de vinger wijzen, vanwege een paar gehersenspoelde en/of krankzinnige psychopaten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2005 om 09:37. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, de terreur, dat is maar de kleine Jihad. Veel belangrijker is de grote Jihad, maar ik neem aan dat jouw neus niet tot deze interessantere branche reikt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2005 om 09:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Yo,
We moeten zo rap mogelijk af van de Islam en zeker van de mensen die ze willen steunen en ons geld van de vlamingen er gaan aanhangen! Maar ze willen het niet weten hé, toch gaat de moderne kolonisatie door. Niemand lijkt in te grijpen behalve... oei dat mag ik niet zeggen. Oprechte Vlaamsche Groeten, Maximus |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Voor de aanhanger van de grote jihad en dus vredelievende moslim zijn er dan ook niet mis te verstane aanbevelingen om de aanhangers van de kleine jihad te steunen waar mogelijk of op zijn minst niks in de weg te leggen op straffe van... Die voorgeschreven passiviteit maakt hen tevens medeplichtig en quilty as hell bij de aangerichte main & collateral damage all over the place, aangericht door hun 'anders interpreterende' moslimbroeders, de verdedigbaarheid ervan door PC-dhimmy's nog niet te na gesproken. Ciao. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat de Islam gehighjackt wordt door deze extremisten. De Islamitische gemeenschap zal inderdaad actief moeten meewerken tegen de terreur. Anders zal het trouwens ook niet lukken. In posting 43 liet ik merken, dat ik met een politieke intrepretatie niet alleen sta (Is Ken Livingstone ook een terroristen-vriendje?), ik zou er nog kunnen aan toevoegen. Bv dit: Er is een Amerikaanse Prof die als specialiteit heeft het onderzoeken van alle terreuraanslagen en die concludeert dat het gemeenschappelijke kenmerk van alle een politiek statement is en niet een religieus. Niet dat ik profs verheerlijk, maar het is toch wel een bijdrage die kan tellen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juli 2005 om 13:40. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Van nature is een mens vredelievend,maar als je nu ziet wat er allemaal gebeurd,is toch niet meer normaal![edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 23 juli 2005 om 13:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik mijn kokkel verlies, moet iedereen eraan. Kinderen, daarentegen, die vallen wel bij te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet wat je dacht -een grote neus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar eens de dreiging voor de VS weg viel ,viel ook de steun weg voor dat land en lieten de VS het land chaotisch en zwak achter. Zoals Afghanistan bijvoorbeeld. Eens de russen er moesten vertrekken liet de VS het land vallen als een baksteen.Het gevolg was dat het land chaotisch,zwak en onbeschermd achter bleef. Hierdoor kon de taliban er van profiteren om er een streng islamitisch regime te installeren en langzaam maar zeker werd dit de thuishaven voor vele gefrustreerde islamitsche fundamentalisten die geen goed oog hadden voor het westen. Pas na 9/11 is de VS in gang geschoten om hun rotzooi (wat ze indertijd hadden achtergelaten) opnieuw op te ruimen in dat land. Maar dit is tot op heden nog altijd niet gelukt want ondanks de grote europese troepenmacht en controle van de VS is het land nog steeds chaotisch en verdeeld onder stamleiders en ander crimineel gespuis. En de situatie in Irak heeft ervoor gezorgd dat de spanningen tussen de lokale bevolking en de westerse troepen erg hoog is en het onmogelijk is om stabiele democratieën te kunnen installeren in die landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
De postjes en tijdelijke machtsvoordelen bij onze politiekers blijken overtuigender, dan duidelijke beslissingen te nemen ter vrijwaring van de rechten en de toekomst van de burgers waarover zij (mogen) heersen. Net daarom zijn ze moreel al even schuldig aan die religieuze rotzooi als de 'passieve' moslim. Citaat:
Een paradijsopzoekende wacko moet je niet anders definiëren en benaderen als een ongelovige massa-of lustmoordenaar want hun eindresultaten zijn dezelfde, zaaiende dood en vernieling. Daar hoef ik geen rapporten van profs bij. Ciao |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Tja er zijn voorspellingen dat de moslims binnen een paar decennia in de meerderheid zullen zijn in West-Europa, en dus ook de islam. Voordeel is dat dan de cijfers van huiselijk geweld en echtscheidingen wel zullen dalen. Mannen zouden eigenlijk blij moeten zijn met deze evolutie
![]() |
![]() |
![]() |