![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen. Wij gaan uw Vlaams-nationale agenda niet uitvoeren. Uw spelletje is te doorzichtig. Probeer zoveel je wil, maar wij gaan gewoon door. In het belang van België en de Belgen. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Mischien gaat u gewoon door in het belang van België, maar zeker niet in het belang van de Belgen. Omgekeerd kan ik ook zeggen dat binnen Europa elk Belgisch nationale outing totaal onaanvaardbaar is. We zijn allen Europeanen. (Dit is ongeveer hetgeen wat u met het Vlaams zelfbewustzijn doet.) En neen, het zijn niet de Vlamingen die België kapot maken. Het zijn sommige Belgicisten zoals de BUB die Vlaanderen willen kapot maken. I rest my case. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier heb je precies wel véél noten op je zang, maar deze posting van Tantist van antwoord dienen kan je "toevallig" zeker niet? http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=28 |
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#45 | ||||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Maar dat "vlaams-nationalistisch complot" intrigeert me wel, wie maakt daar zoal deel van uit en wat is hun doel? [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Stubaf. : 16 juli 2005 om 19:07. |
||||||||||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
U zit op het verkeerde spoor, Patriot, en dat bedoel ik niet omdat u belgischgezind bent. Door uw francofilie en haat jegens de Vlamingen jaagt u iedereen tegen u in het harnas, en helpt u geenszins de zaak van uw partij vooruit. Natuurlijk, hoe kunnen we van een partijlijd verwachten dat hij zich als een volwassene gedragt wanneer zijn voorzitter iedere dag weer opnieuw het slechte voorbeeld geeft? Ik ben hier eigenlijk niet om u te oordelen, want hoe meer schade u de belgische zaak berokkent, hoe beter voor mij en mijn gelijkgestemden. Ik hoop enkel dat u op een dag wakker gaat worden, de one-liners en de propaganda achterlatend, en vertrekt naar een nieuwe toekomst, één waar u welkom zal zijn in een debat, en waar men u niet iedere sekonde ervan zal bespotten.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Elke andere vorm van "inspraak", inclusief verkiezingen, is een corrupte misleiding van het volk. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Let vooral op de typische BUB rethoriek:
Citaat:
Citaat:
Of liever, zo typisch is dat niet. Dit soort taal kwam vooral voor bij totalitaire regimes zoals nazi-duitsland en Stalin. Patriot bewijst keer op keer dat de BUB een zeer gevaarlijke fascistische partij is
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|