![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat je het zwervend speculatiekapitaal waar de huidige wereld-economie boll van staat, niet mag raken, dat is anathema. Daar mot je met je tekkels vanaf blijven, of je verbrandt ze. We zullen dus goed op de vingers van de Motte moeten kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen enkel de laaggeschoolden weggerobotiseerd worden? Of zal de kenniseconomie via steeds smarter computers ook steeds meer hooggeschoolde wegrobotiseren? Ik vrees van wel. Dat is trouwens allang aan de gang. Als we dan op die manier bevrijd zijn van het verdienen van ons brood in het zweet onzes aanschijns, dan ben ik er voorstander van dat de robots onze belastingen betalen, vooral omdat ik een slecht geweten overhield aan het verkopen en installeren van zeer veel robots. Tenslotte zal een klein groepje kapitalisten en hooggeschoolden de totaal geautomatiseerde productie in handen hebben, met een restkliekje aan onmisbare maar evenzeer geautomatiseerde menselijke werknemers. Die leden van de bovenlaag mogen allemaal wel leven, natuurlijk, maar ze moeten betalen voor weggemarginaliseerde onderkant.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juli 2005 om 09:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het een verschuiving of verhoging is, moet nog blijken. Ik vrees dat het een doodgeboren kind is en dat dus nooit iets zal blijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de Motte getuigen van exellente moed. Het spreekt vanzelf dat men zonder vermogenkadaster niet serieus kan beweren aan goed geïnformeerd en adekwaat sociaal en economisch en fiscaal bestuur te doen. Maar het huidige vissen van de overheid in noodzakelijk troebel water bevalt de grote vissen wel uitstekend, en het zal dus nog wel een tijdje zo doorgaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juli 2005 om 09:48. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat Demotte lef heeft en hervormingen doorvoert die VDBroucke niet durfde doorvoeren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Hans1 : 18 juli 2005 om 10:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwatongen beweren zelfs dat het niets is dan een proefballontje, in het vooruitzicht van de nakende switch vld-cdv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 18 juli 2005 om 13:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, vroeg of laat gaat men wel iets moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zorg jij dan voor de bommen? Of hou je je verder van den dommen? Toch bedankt voor het eerlijk outen van het belabberde spraakniveau waarop je je wenst te bewegen. Bedankt ook in de betekenis dat ik er voor bedank, dwz me niet meebeweeg, dwz dat ik het hierbij moet laten. Dat 'Zeker' in Jazeker, dat staat zeker voor 'Zeker'?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 juli 2005 om 10:04. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Motte stelt wel degelijk sterke besparingen voor in de conservatieve motteballen waar de sociale belastingen in gedumpt zijn, totnogtoe. Bovendien begrijp ik niet, dat de mensen zo graag belastingen betalen, dat ze die onaangename en kwalijke taak niet liever door robotten laten overnernemen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 juli 2005 om 09:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jazeker, dat vind ik niet erg. ('Jazeker' vast wel). Het is prettig te weten dat de progressieven daar een goede koevoet hebben om wat te wrikken aan oninneembaar geachte stellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat hij er bezwaar tegen zou maken ze door robotten te vervangen, als die maar belastingen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |