![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen slecht gedacht! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 22 juli 2005 om 19:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Als immigrant zou ik er alvast geen moeite mee hebben mijn 'goede wil' hierdoor te bewijzen. Wie dan wel ? En waarom ? De praktijk zal zich al in het begin bij de toelatingsselectie laten gelden, doordat de 'doorsnee moslim' zal weigeren zich in het openbaar zo uit te drukken ivm. deze belofteverklaring, laat staan ondertekenen. De goedwillende nieuwkomers worden dan enkele jaren begeleid bij de hen aangeboden integratie-en opleidingskansen, dit onder sociaal toezicht (gesprekken) van integratie-werkers én imams van democratische strekking, zodat integratie een werkwoord wordt en geen loze belofte blijft in de strijd tegen het extremisme binnen de moslim-gemeenschap. Kan deze eenvoudig menselijke maatregel, in het belang van moslims én autochtonen toegepast worden of word de discriminatie-knuppel hiervoor weer van stal gehaald ? Citaat:
Uitsluitend over dát soort mens, zich dodelijk trots moslim noemend [size=1](en dat zijn er spijtig genoeg nogal wat)[/size], stuur ik mijn vloek heen, beste Groentje. Laat de goedmenenden van hart hier nog lang en gelukkig leven [size=1](en dat zijn er gelukkig ook nogal wat.)[/size] Ciao. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
|
![]() Citaat:
Uw infantiel antwoord getuigt van vooringenomen verontwaardiging, echter niet door eigen ogen en oren opgevangen. Dit verraad je onmacht Groentje. ...and some more bad news is coming up ivm. de neocortex-verwijzing die ik eerder aanhaalde: De neuro-biologie heeft niet zo lang geleden vastgesteld dat dit hersendeel pas volgroeid is rond het 25-ste levensjaar. Pas hierna kan deze zetel van bewustzijn/denkvermogen (atma-buddhi) leren gebruikt worden naar de volle ontplooiing ervan ter begrip van het 'realiteitsbesef' over de wereld, het leven erop en zijn bokkesprongen. Aangezien de meeste zelf-opblazers van jongere en/of deze leeftijd zijn, verklaart deze psychische onvolwassenheid dan ook een deel van hun acties, zodat men moeilijk kan spreken van martelaren die 'wisten' wat ze deden. De opdrachtgevers en aanstokers daarentegen... Ciao.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 juli 2005 om 20:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Diego Raga antwoordde dat een psycholoog wel soelaas kon bieden ... Vandaar mijn conclusie. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Het idee van Diego Raga lijkt mij wel wat. Ook te ondertekenen door autochtonen. Wie niet ondertekent verklaart daarmee geen burger te zijn en verliest dus al zijn burgerrechten.
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Ik weet niet als de doorsnee Moslim zal weigeren dit te ondertekenen. Ik betwijfel het eigenlijk. In mijn ervaring is de doorsnee Moslim zeer gematigd, open van geest en allesbehalve conservatief. Daarbij, om naar een land als België te komen moet er flink gedokt worden voor een visum... Alleen vraag ik me af wat er dan in zo'n papier zou kunnen staan, u had het over het openbare leven, u bedoelt dingen zoals de taal leren en plaatselijke gebruiken en gewoontes? Of geen hoofddoeken meer dragen? :s Waar trek je de grens hé? ![]() Citaat:
Maar we moeten ons wel in het achterhoofd houden dat zij dit kunnen aanvoelen als een bedreiging van hun cultuur door de onze, waardoor ze er zich sterker aan gaan vastklampen, met alle gevolgen vandien ...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
|
![]() Citaat:
Neem er eens één weg en je zal wat zien ! Citaat:
Ben alvast benieuwd naar de menselijke maatregelen die U zou treffen, óu quelquin... Citaat:
Toch wel ergens in de moslim-gemeenschap zelf te zoeken en aan te pakken, liefst met vrijwillige hulp van de correcte moslims zélf. Anders blijven ze mee over dezelfde kam geschoren worden door kortzichtige onmensen zoals ik. Citaat:
Met een citaat van Stalin in m�*jn tere achterhoofd, "Democratie is het touw waarmee Europa zichzelf zal opknopen", heb ik voorlopig geen behoefte aan een democratisch gevlochten strop rond mijn hals, waarvan het andere uiteinde is vastgeknoopt aan een islamitische galg, catching ma drift ? Ciao. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________________ God hield van zijn enige zoon, maar Hij vond hem wel een beetje van een relnicht. De Openbaringen van Flippend Rund, 4900 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Óf U vind de gewenste informatie in overtuigende mate in Osama's lijfboek, dat toch verdacht veel moet lijken op dat van degene die uw democratische moslim-buurman steeds in zijn nabijheid heeft. Vraag het hem anders even... Citaat:
Ciao |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Ciao |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Pluralisme van ideeën, overtuiging en geloof is verloochening van de Islam. Pluralisme op politiek gebied is in tegenspraak met de duidelijke bewijzen dat het verboden is dat een niet-moslim regeert over moslims. Die citaten komen niet van mij noch van een of andere moslimhater. Ze staan vermeld op een moslim site. De volledige tekst [font=Times New Roman][size=3]http://www.ribaat.org/modules.php?name=News&file=article&sid=501[/size][/font][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door puud : 23 juli 2005 om 10:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van Osama weten we toch welk soort regime hij voorstaat? ![]() Hij steunde en stuwde het Taleban-regime, en d�*t kon je toch bezwaarlijk democratisch noemen.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Kijk es hoe ze hun homosexuele moslimbroeders verwijderen :
http://www.ogrish.com/archives/gay_t...l_23_2005.html om ziek van te worden.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Groentje-18, humor is dikwijls een goede manier om bepaalde onderwerpen aan te pakken, denk je niet? Misschien is deze thread niet echt overgekomen als sarcasme, maar dat was wel de bedoeling.
Zoals iemand anders al zei: ik ben een echte linkse rat, een rioolrat misschien, maar wel links. Check mijn andere posts er maar eens op na. Mocht er in het huidige multiculturalisme en integratie-debat een beetje meer humor zitten, dan zouden we effectief al veel verder staan. Humor verenigt immers mensen en toont dikwijls waar het echt om gaat! (Zoet genoeg?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 23 juli 2005 om 12:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() http://chezpaulus.devnulled.be/forum...pic.php?t=3393 |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Moslims en democratie kunnen best samengaan.
Maar democratie wordt uitgespuwd door elke rechtse extremist, dus ook door de islamitische fundamentalisten die bij sharia en jihad zweren. Een linkse moslim zal dat nooit doen.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |